Hvordan for man en billig vintage forstærker der er iorden?

Om alt det, der på amerikansk hedder ”Solid State”

Re: Hvordan for man en billig vintage forstærker der er iord

Indlægaf gasolin » ons 7. nov 2018 14:53

Pakket meget godt ind. Rigtig flot front, næsten 100% mint af en ca 34 år gammel forstærke i super kosmetisk stand.

Kold forstærker spiller tracy chapman som det første, stram bas

Edm godkendt, feed bas b.la mikael simpson

Åh ja den kan nogen med bassen :OLO: :Thumpsup:

God klar mellemtone,synes ikke jeg kan betegne toppen som noget der gir en lys lyd, men er bestemt ikke så mørk som en nad 3020i.

BB king godkendt

Ingen mærkelig susen,støj via tape/aux indgangen


Vibrere en del når jeg ligger hånden på midten af toppen hvor ventalitionshullerne er (intet at mærk på volumeknappen), synes det virker meget mærkeligt, kun meget svag brummen når jeg lytter få cm fra midten af ventaltionshullerne.

Super stor Volumenknap med klik intervaller som bas,diskanten kontrollen,balance trinløs, har endnu ikke haft volumen over -20db (-20 og -18 er ca kl 12 ), bliver IKKE varm.

Pladespiller indgangen virker (povl dissing jeg er en tosset spilletmand, er tosset med povl dissing) men har lidt klik lyde :o

Tuner (cd) ingangen virker (the blues brothers fra 1980, god mellemtone)

Sansui Au 317II har IKKE pre out,main in (øv)

Billede

Spiller den bedre end nad 3020i, ja bedre end min 3020i, mere klar top,lige som naden god bass,den er bedre fra sansuien, begge har en god mellemtone som dog er klarer, mere åben fra sansuien, naden var ikke som integreret forstærker på toppen, som effektforstærker væsentligt bedre, de 50 watt er der fra sansuien, lyder ikke som ponyer men som voksen væddeløbsheste.
gasolin
1 advarsel tildelt
 
Indlæg: 518
Tilmeldt: 22 aug 2015
Lokalitet: aarup

Foregående

Tilbage til Vintage transistor-udstyr



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster