Quadral Phonoloqe Titan

Om alt det, der på amerikansk hedder ”Solid State”

Quadral Phonoloqe Titan

Indlægaf gofreke » søn 10. mar 2013 01:20

jeg ved ikke om dette er et vintageemne, men det er helt sikkert tæt på. Jeg har fået tilbudt et sæt effektforstærkere og et par højtalere af mærket Quadral Phonoloqe Titan. efter at have søgt overalt på nettet er jeg blevet klar over at det er et ganske specielt mærke. kunne man være så heldig at der er nogen herinde der har noget info. jeg mener det er lige over 20 år gammelt. jeg lægger billeder ind i den kommende uge
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af gofreke ons 10. apr 2013 13:41, rettet i alt 1 gang.
Hilsen GoFreke "Jeg har ikke altid ret......Men jeg tager aldrig fejl"
gofreke
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 24 jan 2012
Geografisk sted: Nordjylland
Lokalitet: 9700 Manna

Re: Quadral Phonoloqe Titan

Indlægaf larsne » søn 10. mar 2013 12:03

Der findes vist 3 udgaver af titan, hvilke har du fået tilbudt? jeg gætter på mk 3 hvis de er lige over 20 år gamle, de blev fabrikeret fra 86-90.
larsne
 
Indlæg: 1277
Tilmeldt: 12 sep 2010
Lokalitet: Holstebro

Re: Quadral Phonoloqe Titan

Indlægaf Tonni » søn 10. mar 2013 12:11

Bare det GLØDER!!!
Brugeravatar
Tonni
 
Indlæg: 4807
Tilmeldt: 20 apr 2010
Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Lokalitet: Dalbyover

Re: Quadral Phonoloqe Titan

Indlægaf audioareal » man 11. mar 2013 00:16

Hej Gofreke , jeg har de 3 efektblokke quadral phonoloug pa01 , pa02 men desværre ikke højtalerne , så de køre på mine cervin wega , jeg ved at der er tale om transmitions linie højtalere og hele sættet med de 3 forstærkere i 1986 har kostet ca 120.000 kr - højtalerne kostede ca 40.000 pr stk., bas forstærkeren er en dual mono , og de andre 2 blokke er med sæperat mellemtone og diskantforstærker + elektronisk delefilter - der er rigeligt med power i dem , jeg har selv søgt efter oplysninger på forstærkerne den gang jeg købte dem - uden held , jeg rinede til en tysk forhandler af quadral de kendte højtalerne men viste ikke at quadral havde lavet forstærkere og jeg skrev en mail til fabrikken men de kunne ikke hjælpe - jeg er mega glad for de effektblokke som jeg også købte brugt - jeg havde desværre ikke råd til højtalerne den gang men kan varmt anbefale dem , hvis du evt. køber dem og skulle være heldig at finde flere oplysninger og data ville jeg blive meget glad hvis du vil kontakte mig . mvh thomas :p
audioareal
 
Indlæg: 34
Tilmeldt: 05 mar 2011
Lokalitet: Odense

Re: Quadral Phonoloqe Titan

Indlægaf gofreke » tirs 12. mar 2013 09:58

jeg takker jer alle. jeg har fået flere prisideer med den højeste som 250.000 og den laveste er thomas her på siden. efter sigende var den eneste måde at få dem til danmark på, at man fik dem ind via Grønland. dette er nok årsagen til det store spring i prissætningen, da dem der fik dem fra grønland har sparet en del afgift/told det var jo i den tid man også hentede B&O via grønland for at få det til halv pris. når jeg ved om det bliver mig der får sættet(10-15.000) vender jeg tilbage
Hilsen GoFreke "Jeg har ikke altid ret......Men jeg tager aldrig fejl"
gofreke
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 24 jan 2012
Geografisk sted: Nordjylland
Lokalitet: 9700 Manna

Re: Quadral Phonoloqe Titan

Indlægaf gofreke » tirs 12. mar 2013 10:03

Hov glemte at sige til dig Thomas at der er et sæt titan højtaler på salg ved dba for 8500,- sætter lige et link http://www.dba.dk/hoejttaler-quadral-titan/id-90124604/
Hilsen GoFreke "Jeg har ikke altid ret......Men jeg tager aldrig fejl"
gofreke
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 24 jan 2012
Geografisk sted: Nordjylland
Lokalitet: 9700 Manna

Re: Quadral Phonoloqe Titan

Indlægaf gofreke » fre 5. apr 2013 01:38

og sættet er nu handlet hjem og jeg kan afhente sættet i maj, skal lige have betalt det hele på dem inden. dog skal der laves noget ved bånddiskanterne så det vender jeg nok lige tilbage med et par spørgsmål om. fik dem til 10.000 + en sony effekt og en ældre Luxmann forstærker.
Hilsen GoFreke "Jeg har ikke altid ret......Men jeg tager aldrig fejl"
gofreke
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 24 jan 2012
Geografisk sted: Nordjylland
Lokalitet: 9700 Manna

Re: Quadral Phonoloqe Titan

Indlægaf gofreke » ons 10. apr 2013 13:42

så er der billeder......hmmmmmm ikke ret gode
Hilsen GoFreke "Jeg har ikke altid ret......Men jeg tager aldrig fejl"
gofreke
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 24 jan 2012
Geografisk sted: Nordjylland
Lokalitet: 9700 Manna


Tilbage til Vintage transistor-udstyr



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 163 gæster