Spottet på nettet :)

Om alt det, der på amerikansk hedder ”Solid State”

Spottet på nettet :)

Indlægaf jan_stevns » lør 5. okt 2013 13:47

Jeg tror dælme jeg skal lade være med at følge den tråd hvor folk lister op hvad spændende ting, der er rundt omkring - Jeg har sågu da lige læmmet glasset med småmønterne og omsat indholdet til en lille køretur til Odense efter et par Akai fiduser....

En fin Akai 600DB spoleræser :

600db.jpg


og en anden , lidt nyere model

630ss.jpg


Begge trænger en kærlig hånd, men så er man vel også beskæftiget i den mørke vinterdage

Forresten er der en superfed tegning i manualen til Akai's 600DB maskine

Den skal da forstørres op og i glas og ramme

battleship_draw.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
jan_stevns
 

Re: Spottet på nettet :)

Indlægaf PVH » lør 5. okt 2013 17:52

Glemte sgu at følge med de sidste par dage, men det kunne da intr. at høre hvad de gik for. Har selv 7 Akai spolemaskiner, men et par stykker mere har man vel altid plads til.
Palle.
PVH
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: 03 nov 2011
Lokalitet: Østfyn

Re: Spottet på nettet :)

Indlægaf jan_stevns » lør 5. okt 2013 18:34

PVH skrev:Glemte sgu at følge med de sidste par dage, men det kunne da intr. at høre hvad de gik for. Har selv 7 Akai spolemaskiner, men et par stykker mere har man vel altid plads til.
Palle.


Det passede ret godt med værdien af en samling 50ører, 1 og 2 kroner samt 5'ere :)
jan_stevns
 

Re: Spottet på nettet :)

Indlægaf nhj4 » søn 6. okt 2013 07:28

hej der!

en fin bånd maskine du har fået fat i der Jan, Akai GX-600DB lidt data

Akai GX600DB
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
nhj4
 
Indlæg: 78
Tilmeldt: 13 maj 2010
Lokalitet: København

Re: Spottet på nettet :)

Indlægaf jan_stevns » søn 6. okt 2013 09:34

nhj4 skrev:hej der!

en fin bånd maskine du har fået fat i der Jan, Akai GX-600DB lidt data


Tak skal du have - den spiller da ikke helt tosset - men skal nok have den store tur :)

600_cure.jpg


Det er sådan lige 4-6 timers arbejde forude
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
jan_stevns
 

Re: Spottet på nettet :)

Indlægaf 2-mas » søn 6. okt 2013 09:42

Oser af vintage og vellyd.....tillykke Jan og god dippedutlyst ;)
Brugeravatar
2-mas
 
Indlæg: 615
Tilmeldt: 27 okt 2011
Geografisk sted: Aalborg
Lokalitet: Aalborg

Re: Spottet på nettet :)

Indlægaf cdp » søn 6. okt 2013 21:57

Hej..
Dejlig spille du har fundet der.. jeg kunne få en 4000 DS ganske gratis, men synes ikke den oser nok af kvalitet.. ;)
Har iøvrigt studset lidt over, hvor I får plads til de mange pladskrævende vintageapparater - snakker vi om store huse, eller er stuen fyldt :lol: . Kender flere koner, der absolut ikke vil have det til at fylde ...
Vh. Carsten
Mvh. Carsten
cdp
 
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 27 sep 2011
Lokalitet: midtfyn

Re: Spottet på nettet :)

Indlægaf jan_stevns » søn 6. okt 2013 22:13

cdp skrev:Hej..
Dejlig spille du har fundet der.. jeg kunne få en 4000 DS ganske gratis, men synes ikke den oser nok af kvalitet.. ;)
Har iøvrigt studset lidt over, hvor I får plads til de mange pladskrævende vintageapparater - snakker vi om store huse, eller er stuen fyldt :lol: . Kender flere koner, der absolut ikke vil have det til at fylde ...
Vh. Carsten


Jeg er nok heldig at have en (stor) 1.sal at boltre mig på - så der har jeg hule og værksted oppe.

"konen" blev skiftet ud til en mere miljørigtig udgave, og pladsen fandt jeg på bø-landet - nåehh ja, 5 store Gø-dyr fylder jo også en del, og de holder jo ubudne gæster på afstand.
jan_stevns
 


Tilbage til Vintage transistor-udstyr



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 160 gæster