Hvilken højtaler passer?

Rosinen i pølseenden

Re: Hvilken højtaler passer?

Indlægaf Nilau » man 31. dec 2018 03:02

gasolin skrev:Det jo snart nytår,hellig dag så der bliver nok ikke handlet så meget med mindre sælger og køber bor tæt på hinanden og det bliver hver dag igen.

Pt er jeg mest til kef c30 fordi jeg godt kan li lidt power, men har ikke besluttet mig endnu, der kommer jo også hele tiden nye højtaler til salg.




...Og sådan kan denne tråd fortsætte i det uendelige. Prøv dig frem med diverse billige højttalere og døm selv.
Ingen i dette forum kan afgøre hvad der bedst for DIG. Punktum!

Nilau.

Godt Nytår!
Nilau
 
Indlæg: 35
Tilmeldt: 27 aug 2010
Lokalitet: København Ø.

Re: Hvilken højtaler passer?

Indlægaf Maleren » man 31. dec 2018 10:37

Nilau skrev:
gasolin skrev:Det jo snart nytår,hellig dag så der bliver nok ikke handlet så meget med mindre sælger og køber bor tæt på hinanden og det bliver hver dag igen.

Pt er jeg mest til kef c30 fordi jeg godt kan li lidt power, men har ikke besluttet mig endnu, der kommer jo også hele tiden nye højtaler til salg.




...Og sådan kan denne tråd fortsætte i det uendelige. Prøv dig frem med diverse billige højttalere og døm selv.
Ingen i dette forum kan afgøre hvad der bedst for DIG. Punktum!

Nilau.

Godt Nytår!


Helt enig.... virker som om gasolin keder sig..... :lol: :lol:
Maleren
Slettet efter eget ønske
 
Indlæg: 78
Tilmeldt: 16 jan 2017
Lokalitet: Kalundborg

Re: Hvilken højtaler passer?

Indlægaf janfroerup » man 31. dec 2018 10:41

Maleren skrev:Helt enig.... virker som om gasolin keder sig..... :lol: :lol:


Hvad i himmelens navn får dig på de tanker ? <<< rotflmao >>>

Med ønsket om denne tråd ikke skal fortsætte gennem hele 2019, ønskes det samlede forum hermed et rigtigt godt nytÅr - og tak for det der er gået.
Brugeravatar
janfroerup
 
Indlæg: 394
Tilmeldt: 07 jan 2017
Lokalitet: Marke

Re: Hvilken højtaler passer?

Indlægaf Pokemon » man 31. dec 2018 14:59

gasolin skrev:Det jo snart nytår,hellig dag så der bliver nok ikke handlet så meget med mindre sælger og køber bor tæt på hinanden og det bliver hver dag igen.

Pt er jeg mest til kef c30 fordi jeg godt kan li lidt power, men har ikke besluttet mig endnu, der kommer jo også hele tiden nye højtaler til salg.

kef er oss goe. men jeg komer til at tænke på viklen pladespille og cd du har? det kan jo godt vær vigtig når man skal vælge vilke hjøtaler man skal købe?
Pokemon
Advarsel tildelt
 
Indlæg: 227
Tilmeldt: 23 jul 2017
Lokalitet: Vig

Re: Hvilken højtaler passer?

Indlægaf Maleren » man 31. dec 2018 15:02

Pokemon skrev:
gasolin skrev:Det jo snart nytår,hellig dag så der bliver nok ikke handlet så meget med mindre sælger og køber bor tæt på hinanden og det bliver hver dag igen.

Pt er jeg mest til kef c30 fordi jeg godt kan li lidt power, men har ikke besluttet mig endnu, der kommer jo også hele tiden nye højtaler til salg.

kef er oss goe. men jeg komer til at tænke på viklen pladespille og cd du har? det kan jo godt vær vigtig når man skal vælge vilke hjøtaler man skal købe?


Et forslag.... kunne du og gasolin ikke bare ringe sammen... ? :ide:
Maleren
Slettet efter eget ønske
 
Indlæg: 78
Tilmeldt: 16 jan 2017
Lokalitet: Kalundborg

Re: Hvilken højtaler passer?

Indlægaf gasolin » man 31. dec 2018 15:05

Pokemon skrev:
gasolin skrev:Det jo snart nytår,hellig dag så der bliver nok ikke handlet så meget med mindre sælger og køber bor tæt på hinanden og det bliver hver dag igen.

Pt er jeg mest til kef c30 fordi jeg godt kan li lidt power, men har ikke besluttet mig endnu, der kommer jo også hele tiden nye højtaler til salg.

kef er oss goe. men jeg komer til at tænke på viklen pladespille og cd du har? det kan jo godt vær vigtig når man skal vælge vilke hjøtaler man skal købe?




Pioneer PL-D12 og Nad C516BEE
gasolin
1 advarsel tildelt
 
Indlæg: 518
Tilmeldt: 22 aug 2015
Lokalitet: aarup

Re: Hvilken højtaler passer?

Indlægaf Pokemon » man 31. dec 2018 16:55

vilken pickup bruger du så til den? det er jo en rat tung arm.
din cd er jo en sima/delta ting som nok er minder linær end en r2r og r2r er jo oss mer vintage end sima/delta
Pokemon
Advarsel tildelt
 
Indlæg: 227
Tilmeldt: 23 jul 2017
Lokalitet: Vig

Re: Hvilken højtaler passer?

Indlægaf gasolin » man 31. dec 2018 17:04

AT95E
gasolin
1 advarsel tildelt
 
Indlæg: 518
Tilmeldt: 22 aug 2015
Lokalitet: aarup

Re: Hvilken højtaler passer?

Indlægaf janfroerup » man 31. dec 2018 20:21

Pokemon skrev:vilken pickup bruger du så til den? det er jo en rat tung arm.
din cd er jo en sima/delta ting som nok er minder linær end en r2r og r2r er jo oss mer vintage end sima/delta


Nu må i simpelthen stoppe det vanvid - Hvad hulen har pladespiller eller cd afspiller med valg af højttalere at gøre - det er useriøst og spild af tid at blive ved med at bringe nye ting på banen.

Stop det vanvid ! gerne nu.

Denne del af forummet handler om højttalere - bliv gerne derved.
Brugeravatar
janfroerup
 
Indlæg: 394
Tilmeldt: 07 jan 2017
Lokalitet: Marke

Re: Hvilken højtaler passer?

Indlægaf Fredmarantz » man 31. dec 2018 21:53

Grundet for megen spamming og for løs og manglende god forumskik, som jeg bl.a. anser for off topic, låses denne tråd, indtil redaktionen har drøftet dens videre skæbne.

Redaktionens beslutning:

Redaktørerne mener at der ikke kan tilføjes yderligere i denne tråd og at forummet har givet fyldestgørende hjælp og svar. Redaktørerne har derfor besluttet at tråden forbliver låst.

Godt nytår

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Foregående

Tilbage til Højttalere



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: JesperXT og 40 gæster