Dantax studioline S50 billeder?

Rosinen i pølseenden

Dantax studioline S50 billeder?

Indlægaf beodude » ons 16. sep 2015 22:49

Jeg har prøvet at finde nogle billeder af Dantax studioline s50. Men har ikke kunnet finde andet det billede, som jeg fandt herinde som er ret dårligt. Så tænkte på, om nogen herinde har nogle billeder af disse højtalere?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
beodude
 

Re: Dantax studioline S50 billeder?

Indlægaf beodude » ons 16. sep 2015 22:53

Synes de ligner meget, mine nyeste højtalere. Som jeg ikke er helt sikker, på hvad hedder endnu.
beodude
 

Re: Dantax studioline S50 billeder?

Indlægaf luc » tors 17. sep 2015 13:28

Er du interesseret i et par s80?
Revox B790, TD 160 og 147, Rogers LS3/5A - AB1, Luxman – D-113D, Cambidge Audio DAC, Luxman C-12, B-12ere, M-12, Sony Elcasset EL-7, Panasonic 8-track, Philips DCC, Sony MD + det løse.
Brugeravatar
luc
 
Indlæg: 523
Tilmeldt: 03 okt 2012
Lokalitet: 1720 Vesterbro

Re: Dantax studioline S50 billeder?

Indlægaf beodude » tors 17. sep 2015 13:47

Ikke lige pt, er fint tilfreds med dem jeg har. Indtil videre:)
Det er mere fordi, jeg gerne vil være helt sikker, på hvad mine højtalere hedder.
viewtopic.php?f=557&t=7025
Og efter jeg faldt over det billede foroven, så synes jeg mine ligner de dantax s50 på en prik forfra. bortset lige fra mine har den runde ventil foran hullet. Så kunne være rart, med nogle bedre billeder af s50 og gerne lidt data på dem :)
beodude
 

Re: Dantax studioline S50 billeder?

Indlægaf Rolf Zetterberg » tors 17. sep 2015 16:23

(Det är jag som har lagt ut bilden ovan.Tyvärr går den inte att få så mycket bättre,då den är scannad från en liten dårlig bild i en tidning.)

Jag tycker tvärtemot att Dantax S50 och beodudes högtalare inte alls är lika.

Dantax S50 är en vanlig basreflexlåda med Seas bas och Seas diskant.

De i länken har ScanSpeak bas och ScanSpeak diskant och har variovent.
Volymen ser ut att vara lite mindre,vilket den också ska vara med variovent.
Rolf Zetterberg
 
Indlæg: 230
Tilmeldt: 21 jun 2010

Re: Dantax studioline S50 billeder?

Indlægaf beodude » tors 17. sep 2015 16:55

Har prøvet at fjerne skruerne for bas og diskant, for at få dem ud. Og se hvad der står. Men de er vist også limet godt og grundigt fast, med noget sort lim. Så tør ikke bare flå til, da jeg ikke vil ende med at ødelægge kabinettet. Men lå mærke til at der stod: SR225/1 på bassens gummiophæng.
beodude
 


Tilbage til Højttalere



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 173 gæster