Faldt endnu engang over nogle højtalere i den lokale genbrug

Rosinen i pølseenden

Faldt endnu engang over nogle højtalere i den lokale genbrug

Indlægaf beodude » fre 2. okt 2015 14:58

De består af et sæt beovox s30, i nær nystand. Det er den gamle model med 6,5" bas. Og Nogle Philips 22 RH 422/61 R højtalere. Skal dog have dem afprøvet i løbet af dagen :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
beodude
 

Re: Faldt endnu engang over nogle højtalere i den lokale gen

Indlægaf beodude » fre 2. okt 2015 16:03

Har smidt en masse blandet musik igennem højtalerne. Og må sige, jeg blev dybt overrasket over de philips. De fra finland, kabinet af plastik og kun en 6,5" fuldtoneenhed. Men de fylder alligevel min 18 kvm stue med fornuftig lyd, bassen går ikke specielt dybt, men fylder alligevel meget mere end regnet med. Og detaljerne er alligevel ligeså gode som grej op fra 90´erne. Og de beovox s30 gør det også rigtigt godt, ikke ligeså præcis og kraftig som s45-2. Men de følger tæt derefter. Så de små 160kr jeg lagde for begge sæt tilsammen er vist ikke spildt :)
beodude
 

Re: Faldt endnu engang over nogle højtalere i den lokale gen

Indlægaf acj1980 » fre 2. okt 2015 16:23

S30 er jo også med en 6½ bass, så de når ikke helt så langt ned i sub området som de skønne s45, men de er stadigvæk et godt alternativ, ps: du skulle forresten prøve at lytte til et sær P30, de er nu fantastisk gode,, deres størrelse taget i betragtning ;-)
acj1980
 

Re: Faldt endnu engang over nogle højtalere i den lokale gen

Indlægaf beodude » fre 2. okt 2015 16:35

Jeg kender ikke lige nogen i nærheden af mig, som har sådan et sæt til at stå. Men Har kunnet læse mig til, at den gamle S30 skulle være bedre end. Den lidt nyere udgave med 8"bas.
beodude
 

Re: Faldt endnu engang over nogle højtalere i den lokale gen

Indlægaf B&O Vintage » fre 2. okt 2015 20:09

Fine sager. Genbrugser er godt så længe de holder sig på tæppet med priserne...
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
Brugeravatar
B&O Vintage
Dobbelt profil, udelukket fra forummet
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: 25 feb 2014
Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj

Re: Faldt endnu engang over nogle højtalere i den lokale gen

Indlægaf beodude » fre 2. okt 2015 21:18

Ja den lokale genbrugsforretning er generelt rimelig billig. Og har da også reddet, mere end kun elektronik derfra. Når jeg har fundet noget, som jeg kunne bruge :)
beodude
 


Tilbage til Højttalere



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster