Thorens TD 124 MKII - special

Analog når det bedst

Re: Thorens TD 124 MKII - special

Indlægaf Louis » tirs 8. jun 2010 08:51

Godmorgen og velkomen til :Welcome:

Du har helt ret, det er godt nok en speciel TD-124. Det er jo smag og behag hvad man synes om farven, men en ganske sjov farve du har valgt.

Armen har jo kun set én gang tidligere, den er egentligt ganske flot.

Jeg mindes engang, at der blev solgt en sort Td-124'eren på Lauritz, som sælger påstod var special malet fra fabrikken.
Venligst Louis
Brugeravatar
Louis
 
Indlæg: 2743
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Hørning

Re: Thorens TD 124 MKII - special

Indlægaf classic » tirs 8. jun 2010 08:58

Godmorgen og tak for din hilsen,
Ja, der skal 'en beslutning til at vælge en anden farve end den originale, men jeg har faktisk leveret flere malede til kunder, senest en flot 'Mercedes blå' til en kunde i England. Men jeg må indrømme at det er normalt den originale farve jeg får Thorens TD 124 malet i (selvfølgelig).
/Frede
et klassisk udstyr - Beolab 5000 fra 1967 - http://www.beolab.dk
Brugeravatar
classic
 
Indlæg: 5
Tilmeldt: 08 jun 2010
Geografisk sted: Venø - Struer

Re: Thorens TD 124 MKII - special

Indlægaf Louis » tirs 8. jun 2010 09:05

classic skrev:Godmorgen og tak for din hilsen,
Ja, der skal 'en beslutning til at vælge en anden farve end den originale, men jeg har faktisk leveret flere malede til kunder, senest en flot 'Mercedes blå' til en kunde i England. Men jeg må indrømme at det er normalt den originale farve jeg får Thorens TD 124 malet i (selvfølgelig).
/Frede


Ja sådan er det jo gerne :-) Men jeg kan nu også godt forstå at det kan være spændende at prøve noget nyt. Min egen Trorens har desværre selv et par lakskader, men dem må jeg leve med.
Venligst Louis
Brugeravatar
Louis
 
Indlæg: 2743
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Hørning


Tilbage til Grammofoner



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster