PS audio Power Station

Skriv her hvis du ikke kan finde en passende kategori til dit emne.

PS audio Power Station

Indlægaf his067 » ons 24. mar 2021 19:28

I et anfald at vanvid for mange år siden købte jeg en defekt PS300 Power Station. Den ser fin ud udenpå, men indeni er der helt hærget: der er et stort print som har en del komponenter men der har været ild i dem alle og printpladen har vist også stået i flammer.

Der er ingen vej udenom at skulle bygge det hele om--Printudlæg og kompoeneter--hvis den skal virke igen. PS Audio har ikke servicemanualer og ej heller printudlæg eller reservedele.

Skal jeg bare smide den ud????? eller er der nogen af jer der kan/vil hjælpe?
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, Ortofon SPU Royal N, (Jubilee) og en masse andre pickupper, NLE17/CT102, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør
 
Indlæg: 3828
Tilmeldt: 09 aug 2010
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Re: PS audio Power Station

Indlægaf KenRas » ons 24. mar 2021 19:46

Uden nogen form for dokumentation er det vist lidt op ad bakke... :(
Marantz, Sansui, Akai, Pioneer, Nikko, Thorens, Lenco, Beovox, Inertia, Era, SME med mere...
Brugeravatar
KenRas
 
Indlæg: 1222
Tilmeldt: 09 jan 2019
Geografisk sted: Nær Holbæk
Lokalitet: Søstrup

Re: PS audio Power Station

Indlægaf his067 » tors 25. mar 2021 11:06

Ja, det er surt, men jeg håbede at der måske var nogen som ligger inde med diagram/tegninger til sådan en. Men hvis det ikke er tilfældet må jeg jo bare enten "skrælle den" (som vi plejede at sige om knallerter) eller smide den på storskrald.
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, Ortofon SPU Royal N, (Jubilee) og en masse andre pickupper, NLE17/CT102, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør
 
Indlæg: 3828
Tilmeldt: 09 aug 2010
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland


Tilbage til Andet vintage-udstyr



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 98 gæster