Braun Regie 510 receiver

Skriv her hvis du ikke kan finde en passende kategori til dit emne.

Braun Regie 510 receiver

Indlægaf moruller » ons 6. sep 2023 16:22

Er der en venlig sjæl der evt. har en bruger manual på ENGELSK til en Braun regie 510 receiver.

Problemet er at balancen, som består af 2 knapper skal indstilles på en meget speciel måde sammen med volumen knappen, for ellers kommer der næsten ingen lyd ud af den ene kanal. Manualen jeg har er på tysk og ret værdiløs hvis man ikke mestrer sproget.

:Bande:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
moruller
 
Indlæg: 59
Tilmeldt: 05 maj 2017
Lokalitet: Næstved

Re: Braun Regie 510 receiver

Indlægaf The Canadian » tors 7. sep 2023 11:42

Brug evt google oversætter ... Der kan du tage et billede af teksten og så få den oversat til dansk
O & O, Jake

Stuen - Rega RP 10 + Athena 3 + Rega ISO / Tubelab pre + Ortofon GF-603 / Hørning Alkibiades
Kontoret - Morgen Int. Amp + Tuner + CD / Thorens TD 127 Electronic + SME 3012R + SPU / Trone Seven MC / Russel K Red 50
Brugeravatar
The Canadian
 
Indlæg: 500
Tilmeldt: 11 maj 2010
Geografisk sted: Den Fynske Hovedsted
Lokalitet: Jakes Joint

Re: Braun Regie 510 receiver

Indlægaf moruller » tors 7. sep 2023 11:50

Det har jeg skam prøvet, men google kan ikke læse fotokopier.
moruller
 
Indlæg: 59
Tilmeldt: 05 maj 2017
Lokalitet: Næstved

Re: Braun Regie 510 receiver

Indlægaf The Canadian » tors 7. sep 2023 11:57

moruller skrev:Det har jeg skam prøvet, men google kan ikke læse fotokopier.


Virker nu udemærket hos mig ...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
O & O, Jake

Stuen - Rega RP 10 + Athena 3 + Rega ISO / Tubelab pre + Ortofon GF-603 / Hørning Alkibiades
Kontoret - Morgen Int. Amp + Tuner + CD / Thorens TD 127 Electronic + SME 3012R + SPU / Trone Seven MC / Russel K Red 50
Brugeravatar
The Canadian
 
Indlæg: 500
Tilmeldt: 11 maj 2010
Geografisk sted: Den Fynske Hovedsted
Lokalitet: Jakes Joint

Re: Braun Regie 510 receiver

Indlægaf moruller » tors 7. sep 2023 13:18

Jeg har lige et spørgsmål, fordi jeg får forskellige svar og mangler svar. Jeg tænker at volumen knappen skal bruges til denne indstilling, men skal den være inde eller ude? Jeg går ud fra at apparatet skal være tændt når det gøres!?

Jeg mangler at vide hvordan volumen knappen indstilles samtidig med balancen. :?

Mvh.
moruller
 
Indlæg: 59
Tilmeldt: 05 maj 2017
Lokalitet: Næstved

Re: Braun Regie 510 receiver

Indlægaf snod » tors 7. sep 2023 18:39

moruller skrev:Jeg har lige et spørgsmål, fordi jeg får forskellige svar og mangler svar. Jeg tænker at volumen knappen skal bruges til denne indstilling, men skal den være inde eller ude? Jeg går ud fra at apparatet skal være tændt når det gøres!?

Jeg mangler at vide hvordan volumen knappen indstilles samtidig med balancen. :?

Mvh.

Som jeg læser det, er der ikke noget specielt ved volume og balance indstillingerne; det er bare forklaret unødigt indviklet.
Jeg ville gøre som jeg plejer: Balanceknappen i midterstilling og så starte med volumeknappen på 0 og så skrue op til ønsket niveau. Og så evt. justere på balancen, hvis højre eller venstre side har forskelligt niveau.
Og med volumeknappen er trykket ind er Loudnessfunktionen aktiv. Om den så "skal" være inde eller ude bestemmer du. Plejer du at trykke Loudnessknappen ind, så tryk på volume. Gør du ikke, så træk den ud.
Brugeravatar
snod
 
Indlæg: 913
Tilmeldt: 12 maj 2010
Lokalitet: Kolding

Re: Braun Regie 510 receiver

Indlægaf moruller » tors 7. sep 2023 18:51

Tak for info ;)
moruller
 
Indlæg: 59
Tilmeldt: 05 maj 2017
Lokalitet: Næstved


Tilbage til Andet vintage-udstyr



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster