Beomic BM5 og trafo

Skriv her hvis du ikke kan finde en passende kategori til dit emne.

Beomic BM5 og trafo

Indlægaf his067 » lør 19. nov 2016 10:57

DS1 har fået en Beomic BM5 båndmikrofon forærende (det heldige asen) og har prøvet at sætte den til sin computer-mixerpult. Den lyder fantastisk, siger han, men har meget lavt output.
Jeg har en Beolab 5000 liggende, som jo havde en mikrofon indgang med en JS trafo, som jeg måske kunne slagte. Men før jeg gør det, ville jeg lige spørge her: er der nogen af jer der evt kan anbefale en løs trafo til at tilpasse en BM5 (som jo er i stereo) til normale mikrofon-indgange?
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, Ortofon SPU Royal N, (Jubilee) og en masse andre pickupper, NLE17/CT102, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør
 
Indlæg: 3825
Tilmeldt: 09 aug 2010
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Re: Beomic BM5 og trafo

Indlægaf his067 » søn 27. nov 2016 18:00

Er der slet ikke nogen af jer der ved om der er trafoer der passer til BM5 -> computer-mixerpult?
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, Ortofon SPU Royal N, (Jubilee) og en masse andre pickupper, NLE17/CT102, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør
 
Indlæg: 3825
Tilmeldt: 09 aug 2010
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland


Tilbage til Andet vintage-udstyr



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster