Bemærk lige, at hvis du fjerner plastic-automatikken fra en L78 (og det gør du!), så mangler du en start-stop funktion, da mekanikken er anderledes opbygget end på L75'eren.
Ikke noget problem, hvis du vil ofre en PTP-løsning.
Ellers kan man også med lidt snilde etablere en mikro-switch ifm. hastighedsvælgeren:
XL78_switch.jpg
Iøvrigt kan det sagtens lade sig gøre at dæmpe den originale (og flotte!) topplade med bitumen og modellérvoks.
P.M. Hedegaard var på et tidspunkt så generøs at donere mig sin monsterplint og det kom der (indtil videre) følgende ud af:
http://s1226.photobucket.com/user/kbekk ... %20ProjectDu er velkommen til at spørge, hvis du har spørgsmål til detaljerne.
Det eneste problem, jeg er stødt ind i er, at den placering, som GST-armen har (for tæt på motoren?), giver lidt brum. Jeg har ikke oplevet brum problemer med arme i den normale position.
Pas også på med at opbygge plinten af forskellige materialer/limtræ, da du risikerer, at der opstår revner i plinten efterfølgende.
Til gengæld kan jeg varmt anbefale at prøve "stacked platters".
Held og lykke med projektet!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.