fejl i neutrofon sølvsegl

Alt om GDS

Re: fejl i neutrofon sølvsegl

Indlægaf dan-ma » søn 16. aug 2015 21:25

Har ikke skilt den af endnu men her er lige et par billeder af den.....
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
dan-ma
 
Indlæg: 33
Tilmeldt: 15 aug 2015
Lokalitet: broager

Re: fejl i neutrofon sølvsegl

Indlægaf MaxJ » man 17. aug 2015 00:25

Ja da, for det første er der radioavis Kl.12.00 på langebølge 243 KHz. Udover det er der en masse efter 8 - 10 stykker om aftenen.
Brugeravatar
MaxJ
 
Indlæg: 1114
Tilmeldt: 14 apr 2014
Geografisk sted: Lolland
Lokalitet: Et sted ca. i midten

Re: fejl i neutrofon sølvsegl

Indlægaf his067 » man 17. aug 2015 08:13

Er der ikke også nyheder på Latin fra finsk radio? (helt alvorligt!)
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, Ortofon SPU Royal N, (Jubilee) og en masse andre pickupper, NLE17/CT102, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør
 
Indlæg: 3817
Tilmeldt: 09 aug 2010
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Re: fejl i neutrofon sølvsegl

Indlægaf dan-ma » lør 26. jan 2019 17:17

acj1980 skrev:mon ikke at radioen skulle være sådan en her? https://www.youtube.com/watch?v=1y8ZOHaBDMM

Det er min som jeg selv gav en overhaling, den spiller fint og kan selv med en relativ kort ledning på en 10-15 meter hive nogle stationer hjem på MB, jeg har selv en AM sender hvor jeg sender udfra ;-)på 100mw


hej hvilken antenne bruger du ?
dan-ma
 
Indlæg: 33
Tilmeldt: 15 aug 2015
Lokalitet: broager

Re: fejl i neutrofon sølvsegl

Indlægaf Fredmarantz » lør 26. jan 2019 17:22

Dan-ma...Du må nok hellere vælge, hvilken tråd, du ønsker at skrive i vedr din fine gamle Sølvsegl. Du har netop startet en tråd om den under "tunere" - men du kunne fint bygge videre på denne tråd istedet. Selv om tråden er gammel, kan den sagtens have (eller få) aktualitet igen.

Vær opmærksom på, at den bruger, som du spørger her (acj1980) ikke længere er bruger her - så han kan ikke svare.

Skal jeg ikke flytte indlæggene fra den nye tråd herover?

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: fejl i neutrofon sølvsegl

Indlægaf dan-ma » lør 26. jan 2019 17:35

Fredmarantz skrev:Dan-ma...Du må nok hellere vælge, hvilken tråd, du ønsker at skrive i vedr din fine gamle Sølvsegl. Du har netop startet en tråd om den under "tunere" - men du kunne fint bygge videre på denne tråd istedet. Selv om tråden er gammel, kan den sagtens have (eller få) aktualitet igen.

Vær opmærksom på, at den bruger, som du spørger her (acj1980) ikke længere er bruger her - så han kan ikke svare.

Skal jeg ikke flytte indlæggene fra den nye tråd herover?

Vh
Freddy

hej.
jeg ved det, efter jeg lavede den nye tråd fandt jeg den gamle med hans link til youtube, det var grunden til at jeg spurgte ham her. du kan godt flytte den, men så passer overskriften ikke mere til mit problem nu ;) :cool1:
dan-ma
 
Indlæg: 33
Tilmeldt: 15 aug 2015
Lokalitet: broager

Re: fejl i neutrofon sølvsegl

Indlægaf Fredmarantz » lør 26. jan 2019 17:47

Godt så. Vi lader det stå, som det er - men vær venligst opmærksom på, at holde de to emner adskilt (Sølvseglen generelt i denne tråd - og antenne-spørgsmålet i Sølvseglen i den anden tråd.

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Foregående

Tilbage til Gør-det-selv-vintage



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster