Kim B S med gammelt HiFi.

Vis os dit grej

Re: Ny bruger med masser af gammelt HiFi.

Indlægaf sansui-steen » søn 1. apr 2018 13:28

Herligt at se en masse rigtigt hifi udstyr. Jeg har selv et par Celestion DL10 højttalere. Desværre er tweeteren røget på den ene. Ser at du har de samme og har skiftet tweeteren ud med en gummi dome enheder. Det kunne jeg også finde på. Men hvordan med specifikationerne osv. Hvor har du købt disse/pris? mvh Steen
sansui-steen
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 20 jan 2015
Lokalitet: hellerup

Kim B S med gammelt HiFi.

Indlægaf Kim B S » lør 12. dec 2020 17:15

Hej Steen.
Undskyld den meget laaaaaaaange ventetid, jeg har ikke været online meget længe.
Mange tak.
Mine gummi dome enheder hedder Monarch DT-119. De er opgivet til 100 W MAX/8 Ohm.
De er købt af en af mine venner i midt halvfemserne, så jeg ved ikke om de er til at skaffe nogen steder i dag.
De giver ellers en rigtig blød og behagelig lyd og passer fint til resten af Celestion DL10 højtaleren, med hensyn til følsomhed/lydstyrke.
MVH Kim B S.
Senest rettet af Kim B S lør 12. dec 2020 17:37, rettet i alt 1 gang.
Kim B S
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: 21 feb 2018
Geografisk sted: Assens 9550 Mariager
Lokalitet: Assens 9550 Mariager

Re: Ny bruger med masser af gammelt HiFi.

Indlægaf Fredmarantz » lør 12. dec 2020 17:25

Kim- velkommen tilbage :-) må jeg ændre din tråd's titel til noget andet - eller vil du selv gøre det? Jeg synes ikke længere, at titlen på din tråd hænger sammen med virkeligheden. Du er ikke "ny" længere og tråden er efterhånden blevet flyttet til Brugergalleriet - og titlen er ikke særlig sigende ift, hvad vi læser og kigger på. .

Jeg kunne foreslå noget i retning af "Kim B S' hifi" - "Kim B S' hifihule" eller noget i den retning. Du bestemmer selv, bare titlen er nogenlunde beskrivende for, hvad vi læser om og kigger på. . Hvis jeg skal hjælpe dig med at ændre det, skal du bare sige til. :p

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Kim B S med gammelt HiFi.

Indlægaf Kim B S » lør 12. dec 2020 17:43

Hej Freddy.
Mange tak for velkomsten. Titlen er hermed ændret til Kim B S med gammelt HiFi.
MVH Kim B S.
Kim B S
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: 21 feb 2018
Geografisk sted: Assens 9550 Mariager
Lokalitet: Assens 9550 Mariager

Re: Kim B S med gammelt HiFi.

Indlægaf Fredmarantz » lør 12. dec 2020 17:48

:thumbsup:

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Foregående

Tilbage til Bruger-galleri



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster