Hvad en mandag i August gik med...

Vis os dit grej

Hvad en mandag i August gik med...

Indlægaf kbekke » man 15. aug 2011 23:38

For at bibeholde den gode købmandsskab i salgs sektionen, er her et par retningslinjer som alle bedes respektere.

Annoncen SKAL annonceres med en pris.
Er annoncen uden pris, vil trådstarter blive gjort opmærksom på dette, hvis der ikke kommer en pris på "varen" inden for en rimelig tid, må moderater til enhver tid slette annoncen uden videre varsel.

Hvem har retten til at købe varen?
Det er den første person der offentlig skriver et indlæg, at han/hun gerne vil købe. Dette gælder også, selvom en anden person har spurgt til noget ang. varen.
Hvis du skriver en privat besked at du vil købe, skal du også huske at skrive et indlæg i annoncen, så alle kan se du har første ret til at købe.

Har du en ting som du gerne vil sælge som en auktion, kan dette gøres i denne sektion
viewforum.php?f=639
Læs auktions reglerne grundigt inden du oprette din egen auktion.

Alle emner som omhandler alt andet end salg, bytte eller gratis, kan til enhver tid slettes af moderator uden varsel.
Ligeledes kan alle OT. indlæg slettes af moderator uden varsel.

Skriv en passende overskrift, derved også større chance for at potentielle købere ser din annonce.
En passende overskrift kan feks se sådan ud:
S: Marantz Model 9
B: JBL Paragon
G: Svigermor

Da dette er en vintagehifi forum, bedes man respektere at alle annoncer kun omhandler vintagehifi, det vil sige op til ca. 1985

Vil du sælge, Købe eller bytte LP'er skal man oprette en annonce her

Husk at redigere din annonce hvis den ikke er aktuel mere, alle inaktive annoncer slettes automatisk efter 45 dage.

Hold en god tone! Det sætter vi meget pris på herinde, og det er vores medlemmer RIGTIG gode til, så lad os bevare det :-)

Dvs. INGEN udhængning af andre brugere - skulle der opstå snyd, problemer eller konflikter, så kontakt en administrator!

Husk at retningslinjerne er til for at bibeholde den gode tone :thumbsup:
Senest rettet af kbekke tors 8. okt 2015 23:00, rettet i alt 1 gang.
Ornithology
Brugeravatar
kbekke
 
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 27 jul 2011
Lokalitet: Vejle

Re: Hvad en mandag i August gik med...

Indlægaf pqrannes » tirs 16. aug 2011 06:32



Hyggeligt mandagsprojekt, og kom den op at køre, var den mandag givet godt ud. Det var den nok under alle omstændigheder.

Selv stillede jeg bias på en gammel Sansui AU-555 jf. min tråd viewtopic.php?f=565&p=9983#p9971.

Spiller du mono med en monopickup og i så fald hvilken?

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Re: Hvad en mandag i August gik med...

Indlægaf kbekke » tirs 16. aug 2011 18:05

Helt så avancerede er vi nu ikke (endnu?). Det er såmænd bare en helt almindelig rød Grado, der har tjansen indtil videre og det gør den faktisk udmærket, selvom den vist ikke kvalificerer sig til betegnelsen "vintage".

Den medleverede pick-up... ja der mangler lissom noget.

I annoncen stod der da også noget med "skal ha' ny pick-up":

Billede

Helt så galt er det ikke, men jeg skal vist ha' sparet op til en ny nål :-)
Ornithology
Brugeravatar
kbekke
 
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 27 jul 2011
Lokalitet: Vejle

Re: Hvad en mandag i August gik med...

Indlægaf pqrannes » tirs 16. aug 2011 21:53

kbekke skrev:...Helt så galt er det ikke, men jeg skal vist ha' sparet op til en ny nål :-)


Sådan en pickup har jeg også. Jeg nåede at spille lidt på den inden nålefanen pludseligt (?) knækkede. Såvidt jeg husker (mon ikke det står her et sted ifm. min diy transcription turntable?) spilleden den ret godt. Lad mig høre, hvis du når at gøre erfaringer med en ny nål.

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland


Tilbage til Bruger-galleri



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 137 gæster