Cordyroys lyd univers

Vis os dit grej

Cordyroys lyd univers

Indlægaf Cordyroy » tors 12. apr 2012 18:21

Her er så mit anlæg:

Toshiba SY-330 og Toshiba SC-330
Billede

Ploven er en Micro seiki MB-14
Billede

og lige nu lytter jeg på Stax SRD-6 + Stax SR-5
Billede

ud over det, så har jeg lidt blandet b&o højtalere i min man-cave.
"En kiks på ploven er bedre end grus i maskinen"
Cordyroy
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 11 apr 2012

Re: Cordyroys lyd univers

Indlægaf larsne » tors 12. apr 2012 19:25

De Toshiba forstærkere ser fine ud... et lidt overset mærke i hifi sammenhænge, det samme kan siges om Mitsubishi.
larsne
 
Indlæg: 1277
Tilmeldt: 12 sep 2010
Lokalitet: Holstebro

Re: Cordyroys lyd univers

Indlægaf Cordyroy » tors 12. apr 2012 19:36

Jooo de er skam fine, men trænger til en tur på bænken. Jeg måtte fuske lidt for at få lyd i dem. Der sidder nemlig 3,15A sikringer i dem og det eneste jeg lige hade liggene var 2,5A, så det er dem der sidder i nu. Lyset i meterene var også gået, så der satte jeg indstument-bords pære fra en `86 corolla i. De er nu ikke særlige kraftige, så jeg skal skaffe nogle af de rigtige... men ellers spiller de fint.
"En kiks på ploven er bedre end grus i maskinen"
Cordyroy
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 11 apr 2012

Re: Cordyroys lyd univers

Indlægaf kbekke » tors 12. apr 2012 20:10

Cordyroy skrev:Jooo de er skam fine, men trænger til en tur på bænken. Jeg måtte fuske lidt for at få lyd i dem. Der sidder nemlig 3,15A sikringer i dem og det eneste jeg lige hade liggene var 2,5A, så det er dem der sidder i nu. Lyset i meterene var også gået, så der satte jeg indstument-bords pære fra en `86 corolla i. De er nu ikke særlige kraftige, så jeg skal skaffe nogle af de rigtige... men ellers spiller de fint.


Den er jo også vintage, sådan en Corolla - så lad du bare dem sidde i :Thumpsup:
Ornithology
Brugeravatar
kbekke
 
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 27 jul 2011
Lokalitet: Vejle


Tilbage til Bruger-galleri



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 129 gæster