Vintage på vej...

Vis os dit grej

Re: Vintage på vej...

Indlægaf acj1980 » tors 27. mar 2014 07:36

Rune.. hvor er det lige at Djævleøen ligger? mig bekendt er der ikke noget sted i Dk der hedder det!
Hilsen en repræsentant fra Kongeøen :-)
acj1980
 

Re: Vintage på vej...

Indlægaf rune92 » tors 27. mar 2014 10:18

acj1980 skrev:Rune.. hvor er det lige at Djævleøen ligger? mig bekendt er der ikke noget sted i Dk der hedder det!
Hilsen en repræsentant fra Kongeøen :-)


Jeg tænkte nok den vil komme. ;) Jeg er ægte jyde, så vi har døbt den det, herovre... Jeg tror det er noget der hænger ved, ligesom min by (Esbjerg) stadig bliver omtalt som byen der lugter af fisk. Trods vi ikke har flere aktive fiskere. :roll: Betegnelsen Kongeøen har jeg dog ikke hørt før. :cool1:
Forstærker: Yamaha AX-450 / Sony Receiver
Højtalere-HI-FI: B&O Beovox S22(2 stk.) / B&O Beovox 2400 (2 stk.) / Dantax MC 252 (2 stk.)
Brugeravatar
rune92
 
Indlæg: 22
Tilmeldt: 09 jun 2012
Lokalitet: 6700 Esbjerg

Re: Vintage på vej...

Indlægaf acj1980 » tors 27. mar 2014 10:56

Hæhæ.. Rune.. det vidste jeg nu godt.. griner, har selv boet i vestjylland i knap 15 år såå kender den til hudlæshed.. men hva, vi kalder jo også jyder for nordtyskere.. så det kan vel komme ud på ét ;-) udover vi jo også står med problemerne med at skulle veskle til Jydske mark ;-).

Haha.. det er jo KOngeøen.. da kongerne regerede herfra ;-)
acj1980
 

Re: Vintage på vej...

Indlægaf jcr1972 » tors 27. mar 2014 12:57

acj1980 skrev:
Haha.. det er jo KOngeøen.. da kongerne regerede herfra ;-)


- ja og det kan de bare fortsætte med. Herovre klares sagerne bedst på egen hånd :lol:
jcr1972
 

Re: Vintage på vej...

Indlægaf acj1980 » tors 27. mar 2014 20:21

jcr1972 skrev:
acj1980 skrev:
Haha.. det er jo KOngeøen.. da kongerne regerede herfra ;-)


- ja og det kan de bare fortsætte med. Herovre klares sagerne bedst på egen hånd :lol:

Hæhæ.. Jan altid skarpsindig :-) ja for min skyld kunne de nu godt undværes.. men det er jo en helt anden samtale så ;-)
acj1980
 

Re: Vintage på vej...

Indlægaf jan_stevns » tors 27. mar 2014 20:26

rune92 skrev: ligesom min by (Esbjerg) stadig bliver omtalt som byen der lugter af fisk. Trods vi ikke har flere aktive fiskere. :roll: Betegnelsen Kongeøen har jeg dog ikke hørt før. :cool1:


Lugter af fisk ? Jeg tror du er gal på den, der lugter af penge :)
jan_stevns
 

Re: Vintage på vej...

Indlægaf Nillerviborg » tors 27. mar 2014 21:03

acj1980 skrev:Hæhæ.. Rune.. det vidste jeg nu godt.. griner, har selv boet i vestjylland i knap 15 år såå kender den til hudlæshed.. men hva, vi kalder jo også jyder for nordtyskere.. så det kan vel komme ud på ét ;-) udover vi jo også står med problemerne med at skulle veskle til Jydske mark ;-).

Haha.. det er jo KOngeøen.. da kongerne regerede herfra ;-)


Nordtyskere ?? - Må vi nu lige Be om....
Sådan nogen Halvsvenskere og Tjøwenhaunersnuder skal ikke komme og genere os, bare fordi vi bor på TysklandsOdde... ;-))

/ Lars
>>> ADVARSEL - BRANCHEMEDLEM <<< https://www.facebook.com/s2v.dk

Autoriseret servicepartner for Mark Levinson, Krell , m.fl. !!!

If it Work's - Don't Fuck With It... --> If it Fuck's - Let US Work With It...!!
Nillerviborg
Branchemedlem
 
Indlæg: 598
Tilmeldt: 16 maj 2011
Geografisk sted: Rødding v. Viborg

Re: Vintage på vej...

Indlægaf acj1980 » tors 27. mar 2014 22:20

hahahaha go torsdags grineren..Ssjælland i vestboernes øjne er som regel altid lig med = Køwenhavner.. bvadr føj fy faaan da.. næhh plejer at sige at udkantsdanmark begynder idenfor stor københavns by grænse, alt udenfor er udsigts Danmark ;-)
acj1980
 

Re: Vintage på vej...

Indlægaf vericon » tors 27. mar 2014 23:20

Hej
ikke for noget, men Jylland er landfast med Jerusalem - så kom ikke bare her :Briller:

Venlig hilsen
Brugeravatar
vericon
 
Indlæg: 633
Tilmeldt: 07 okt 2011
Geografisk sted: Ydre Udkantsdanmark
Lokalitet: 6280 Kogsbøl

Re: Vintage på vej...

Indlægaf acj1980 » fre 28. mar 2014 08:35

Jylland bliver faktisk betragtet som en halvø ;-).. så den holder ikke helt vand.. hehe hvis du forstår sådan en lille én :-P
acj1980
 

Re: Vintage på vej...

Indlægaf Nillerviborg » fre 28. mar 2014 21:13

JaJaaaaaae... - Nu skal i jo ikke blive for smarte derovre i det Østlige Udkantsdanmark. Alle ved jo at Jylland er Danmarks Midtpunkt...!!

/ Lars
>>> ADVARSEL - BRANCHEMEDLEM <<< https://www.facebook.com/s2v.dk

Autoriseret servicepartner for Mark Levinson, Krell , m.fl. !!!

If it Work's - Don't Fuck With It... --> If it Fuck's - Let US Work With It...!!
Nillerviborg
Branchemedlem
 
Indlæg: 598
Tilmeldt: 16 maj 2011
Geografisk sted: Rødding v. Viborg

Re: Vintage på vej...

Indlægaf his067 » fre 28. mar 2014 21:56

Nillerviborg skrev:JaJaaaaaae... - Nu skal i jo ikke blive for smarte derovre i det Østlige Udkantsdanmark. Alle ved jo at Jylland er Danmarks Midtpunkt...!!

/ Lars


Det kan da vist kun være hvis man tæller vores pantsatte øer, Shetland og Orkney med som Danmark (.....) især nu når Grønland er på vej til uafhængighed.
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, Ortofon SPU Royal N, (Jubilee) og en masse andre pickupper, NLE17/CT102, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør
 
Indlæg: 3828
Tilmeldt: 09 aug 2010
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Re: Vintage på vej...

Indlægaf acj1980 » fre 28. mar 2014 22:20

Nillerviborg skrev:JaJaaaaaae... - Nu skal i jo ikke blive for smarte derovre i det Østlige Udkantsdanmark. Alle ved jo at Jylland er Danmarks Midtpunkt...!!

/ Lars



muhahaha Lars.. du har sku humor ;-).. jeg lever af at være fræk som bare satan ;-).. syntes jeg hørte noget med man ville sælge udkantsjylland til polen,de elsker jo at tage på rov hos jer :lol: :lol: :lol: :lol:
acj1980
 

Re: Vintage på vej...

Indlægaf Tonni » fre 28. mar 2014 22:47

acj1980 skrev:syntes jeg hørte noget med man ville sælge udkantsjylland til polen,de elsker jo at tage på rov hos jer


Jaa eller også skulle vi tage og kappe navlestrengen til badebolden... ;)
Bare det GLØDER!!!
Brugeravatar
Tonni
 
Indlæg: 4807
Tilmeldt: 20 apr 2010
Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Lokalitet: Dalbyover

Re: Vintage på vej...

Indlægaf Nillerviborg » fre 28. mar 2014 22:49

- Nå, var det for billigt og købe Sjælland - eller er den tømt for resourcer - Eller gider de bare ikke alle de satans tjøwenhaunere, fremmedarbejdere og andre nasserøve ???

( Don't get me started on this - i can many manny mannnnnny more of the Sjællænder-sandheders. ...!! )
>>> ADVARSEL - BRANCHEMEDLEM <<< https://www.facebook.com/s2v.dk

Autoriseret servicepartner for Mark Levinson, Krell , m.fl. !!!

If it Work's - Don't Fuck With It... --> If it Fuck's - Let US Work With It...!!
Nillerviborg
Branchemedlem
 
Indlæg: 598
Tilmeldt: 16 maj 2011
Geografisk sted: Rødding v. Viborg

ForegåendeNæste

Tilbage til Bruger-galleri



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 119 gæster