Stuk Ranch udgivelser

Fundamentet for vores passion

Stuk Ranch udgivelser

Indlægaf Rysz » ons 30. mar 2016 22:30

Halløjsa ude i landet.

Et desværre nu afdød familiemedlem var i sinde tider den sidste ejer af det nu forgange Stuk Ranch studie i Sønderholm ved Aalborg.

Som bekendt så var det Palle Juul der i sin tid startede studiet og hæv en del af datidens danske kunstnere frem fra skjul og sendte dem på vej mod indenlandsk berømmelse.

Familiehistorien har nu kastet mig ud en umulig, men helt sikkert dyr rejse på at samle gamle Stuk udgivelser.

Jeg er ved at have en del til at stå. Forleden faldt jeg over denne gamle sag, som pt. er min ældste Stuk ting

2016-03-30 21.29.27.jpg


Iøvrigt første skæring fra Bamse og vennerne. Skiven er i rigtig flot stand og nummeret er herligt.

Discogs giver mig et overblik over de fleste udgivelser, men især single-listen er mangelfuld:

https://www.discogs.com/label/102834-Stuk

Er der nogen af derude der kan kaste lys over hvad nogle af de manglende udgivelse kan være ?

Al hjælp og eventuelle henvisninger til Stuk ting imødekommes med glæde.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
At streame musik, er som at spise kartofler med sugerør !
Brugeravatar
Rysz
 
Indlæg: 90
Tilmeldt: 08 nov 2013
Lokalitet: Hobro

Re: Stuk Ranch udgivelser

Indlægaf pedellen06 » søn 3. nov 2019 19:20

Hej, Det er godt nok ved at være en gammel artikkel, men det er først nu jeg ser den. Jeg er måske nok den eneste i Danmark der har alle singler og LPèr der er udgivet på STUK. Jeg er lige gået på efterløn og har puslet lidt med at ville lave et høfte eller lignende omkring hele STUK/Black Label/Tju Bang og Quali sound som alle havde noge at gøre med Palle Juul. Vi ku`måske hjælpe hinanden Mange hilsner Villy Sørensen Stadionvej 3 Ulbjerg 8832 Skals
pedellen06
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 02 nov 2019
Lokalitet: Ulbjerg 8832 skals

Re: Stuk Ranch udgivelser

Indlægaf PeterPlys » tirs 26. nov 2019 01:08

pedellen06 skrev:Hej, Det er godt nok ved at være en gammel artikkel, men det er først nu jeg ser den. Jeg er måske nok den eneste i Danmark der har alle singler og LPèr der er udgivet på STUK. Jeg er lige gået på efterløn og har puslet lidt med at ville lave et høfte eller lignende omkring hele STUK/Black Label/Tju Bang og Quali sound som alle havde noge at gøre med Palle Juul. Vi ku`måske hjælpe hinanden Mange hilsner Villy Sørensen Stadionvej 3 Ulbjerg 8832 Skals


Hej Villy
Jeg var i 70-erne med i et folkemusikband, der hed Firtoget, og vi indspillede en plade på Stuk, dels live og dels i studiet. Den var klar til presning, da Palle døde, og blev aldrig udgivet. Ivan Pedersen var producer.
Det eneste jeg har bevaret fra optagelserne, er et kassettebånd med nogle af numrene på, kun et råmix. Jeg talte med Ivan for et par år siden, og han mente at masterbånd og lign. var blevet smidt ud for flere år siden.
Måske du ved mere?
mvh
Claus
PeterPlys
 
Indlæg: 15
Tilmeldt: 23 nov 2015
Lokalitet: Skanderborg


Tilbage til Musikken



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: kasperbergholt og 20 gæster