Spinner Nu

Fundamentet for vores passion

Spinner Nu

Indlægaf B&O Vintage » lør 12. aug 2017 14:30

20746308_10212885934770673_1277801430378846207_o.jpg
Jeg var heldig at købe 160 LP plader og 1 single af en stor samler i min nærmeste købstad. En oprydning og i den var så dette i min LZ samling manglende dobbelt album. Ren skær nydelse som jeg bliver Glad i Låget af høre. Selv om det er deres 7:e LP , er kvaliteten fantastisk i min smag tilihvertfald. ;) .
Led Zeppelin ‎– Physical Graffiti
Swan Song SS 2-200 US Preswell 1975
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
Brugeravatar
B&O Vintage
Dobbelt profil, udelukket fra forummet
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: 25 feb 2014
Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj

Re: Spinner Nu

Indlægaf dfms » lør 12. aug 2017 15:47

Er det ikke lidt idiotisk at starte en ny tråd, før vi ved om den gamle er helt lukket ?
Stereophonic sound, PERSPECTA SOUND and DOLBY STEREO are here to stay !
Bofa Todd-AO Rack: 6stk. V40 - 3stk. V15 - 2stk. V60 og 2x6stk. Magnet-toneforforstærker.
Brugeravatar
dfms
 
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 17 feb 2011
Geografisk sted: Vestpå
Lokalitet: Esbjerg

Re: Spinner Nu

Indlægaf Fredmarantz » lør 12. aug 2017 16:32

Jeg har skrevet kort med B&ovintage og vi er enige om, at jeg flytter hans indlæg over i den gamle tråd og fjerner denne tråd, når vi åbner den igen om et par dage. Derfor synes det fornuftigt lige at vente til der kan skrives i den gamle igen.

Så med andre ord: Den bestående tråd, "hvad snurrer nu" vil blive åbnet igen om et par dage.

Vh Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: Spinner Nu

Indlægaf B&O Vintage » lør 12. aug 2017 17:21

Jeg skriver nu , ikke for at provokere, men opfordre til at inden man skriver noget, uanset hvem modtageren er, at tænke over ordvalget.
Der er visse ord som straks skaber forsvars mekanismer igang hos modtageren.
Det er tit der hele misæren starter.
I mine ører er det ikke OK at som beskrevet i en af de lukkede tråde, at sidst på dagen undskylde for sit "grimme" sprog og ordvalg. Det er ikke godt nok. Hele tiden i løbet af dagen har den der vælger det grimme sprog, forpestet alle de andres dag. Det er ufatteligt uopdragent og kan i min optik sidestilles med grov mobning.
Derfor tænker jeg, i forhold til denne tråd, at ordet
Idiotisk
er at tilsidesætte en normal og et ikke provokerende sprogbrug.
dfm jeg tager det afslappet og der skal meget mere til for at jeg havner i det røde felt.
Jeg har boet sammen med et hunkønsvæsen i mere en 13 år , hvis fornøjelse var at skabe provokation og konflikt.
Men brug nogle sproglige kraft ord et par trin længere ned på stigen end idiotisk.
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
Brugeravatar
B&O Vintage
Dobbelt profil, udelukket fra forummet
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: 25 feb 2014
Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj

Re: Spinner Nu

Indlægaf dfms » lør 12. aug 2017 18:55

Nu vil jeg nok mene at det er lidt "idiotisk" og unødvendigt, at starte en ny tråd når roen ikke har lagt sig i den gamle. Det er vel ikke livet om at gøre, at fortælle hvad man lytter til lige nu ;) .
Stereophonic sound, PERSPECTA SOUND and DOLBY STEREO are here to stay !
Bofa Todd-AO Rack: 6stk. V40 - 3stk. V15 - 2stk. V60 og 2x6stk. Magnet-toneforforstærker.
Brugeravatar
dfms
 
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 17 feb 2011
Geografisk sted: Vestpå
Lokalitet: Esbjerg

Re: Spinner Nu

Indlægaf Fredmarantz » lør 12. aug 2017 19:48

Som ovenfor nævnt, har jeg aftalt m. B&OVintage, at vi lader det blive ved det og fletter det ind i den snart genoplivede tråd om samme emne. Det forventer jeg, at alle tager højde for. :p

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning


Tilbage til Musikken



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster