London Howling wolf sessions...

Fundamentet for vores passion

London Howling wolf sessions...

Indlægaf Louis » tirs 9. nov 2010 20:43

Godaften De herrer.

Jeg sidder med en lille finurlighed, hvis man kan sige det sådan. Jeg ved ikke hvor mange der kender, eller ejer dette fremragende album - London Howling Wolf Sessions. Hvis man ikke gør, så køb det, det er fedt.

Billede

Men tilbage til min lille finurlighed. Min udgave, som ikke kan huske hvor jeg har fra. Har et helt Sort/hvidt cover. Der er altså ikke farve på. Og jeg kan absolut ikke finde ud af hvorfor.

Er der nogen der kender noget til det :?
Venligst Louis
Brugeravatar
Louis
 
Indlæg: 2743
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Hørning

Re: London Howling wolf sessions...

Indlægaf Runkeldunk » tirs 9. nov 2010 21:36

prøv discogs.com
Brugeravatar
Runkeldunk
 
Indlæg: 65
Tilmeldt: 14 maj 2010
Geografisk sted: Eksilfynbo bosiddende i Grenaa

Re: London Howling wolf sessions...

Indlægaf r-l-b » tirs 9. nov 2010 21:49

jeg har nogle promotionplader - typisk sådan nogle der bleiver sendt til radiostationer "for promotion only - not for sale" som har været sort/hvide både cover og label ...? kan det være sådan en

Ellers er det blot et fejltryk som er røget igennem maskinen mens farve værkene er slået fra
Garrard 301 SME 3012 Denon 103 EAR 549 Tannoy DC 12" i duelundhorn Lockwood Major m. 15" Tannoy Monitor Gold Rogers L3s/5a Lenco L70 Denon 102 Leak Varislope III Leak TL 25 Plus - Revox - Sony PS-X50
Brugeravatar
r-l-b
 
Indlæg: 1376
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Humlebæk

Re: London Howling wolf sessions...

Indlægaf mcs_5 » tirs 9. nov 2010 23:12

Jeg har før set "prøvetryk", der er lavet inden den egentlige produktion startede, hvor coveret er uden tryk. De eksemplarer er så typisk sendt til pladeselskabet og måske radiostationer m.m.

Jeg har et par CD'er i et hvidt paphylster, hvor der bare er sat en label med tracklisten på. De kommer sikkert også fra en radiostation eller lign.

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen
Brugeravatar
mcs_5
Branchemedlem
 
Indlæg: 2254
Tilmeldt: 29 apr 2010
Geografisk sted: Sønderjylland
Lokalitet: Haderslev


Tilbage til Musikken



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster