Danske rock-klassikere på ny vinyl

Fundamentet for vores passion

Danske rock-klassikere på ny vinyl

Indlægaf Captain Phoenix » ons 20. maj 2015 20:18

Vinyl-pladen er åbenbart fint i live...

Pærepunk.jpg

Det er der nu mange af os herinde, der godt ved i forvejen - men alligevel dejligt at læse en pressemeddelelse som denne.
http://www.mynewsdesk.com/dk/warner-mus ... e=sendgrid
Og skulle man have tidligere eller først-udgaver af nogen af de genudgivne er der ikke grund til at græde - de skal nok holde prisen.
En win-win-situation :cool1:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2589
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Danske rock-klassikere på ny vinyl

Indlægaf No1 » ons 20. maj 2015 21:28

Ja, fedt de giver de gamle milepæle en ny gang tjære :cool1: Og fedt du valgte at poste coveret af Pære Punk :p Købte mit første ex i Roskilde i sin tid - ventede til den var nede på 29,95 for jeg syntes dengang ikke at særligt meget af det svingede - men det synes jeg nu ;) En fed klassiker med dansk Punk har den vist sig at være. For relativt nyligt var Jan Sneum (liner notes og en masse bagsidebilleder) så venlig at signere et af dem - iflg ham det eneste ex han har signeret ! For nogle år siden købte jeg et par bootlegs (de to nederste) med "ud-kradsede" matrixnumre og folde-covers, men udmærket lyd faktisk. Spændt på at se om man har gjort noget ekstra ud af genoptrykket .... :p
Pære Punk 01.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
No1
 
Indlæg: 232
Tilmeldt: 01 mar 2013
Lokalitet: Hellerup


Tilbage til Musikken



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster