B&O Vintage Oversøisk import LP udgravninger

Fundamentet for vores passion

B&O Vintage Oversøisk import LP udgravninger

Indlægaf B&O Vintage » lør 28. maj 2016 21:27

WP_20160528_002 (Custom).jpg
Tak for de pæne roser i omtaler af danske danefæ Lp! Udgravningerne fortsætter. Skidt og kanel. Har de sidste to uger sat garn op lidt forskellige steder og fået fyldt ruserne. En stribe Led Z, Black Sabbath, Metallica, Live AC/DC og en herrens masse singler, især fine tidlige af de 4 fra Liverpool, en ufattelige tyk single samle-mappe med Shadows single/EP og en masse skrammel som jeg lagde op på sækkevognen og trillede ned til genboen ;) . Led Zeppelin II var en 1969 UK udgave, som ikke fandtes på discogs, så den blev den 431:e registrerede udgivelse.
I næste uge er der 500 plader i Kokkedal rusen og kommende weekend 250 plader lokalt igen. Sælgere er +65, så er der honningguld :Thumpsup: at hente.
Vinyl HERE We GO
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
Brugeravatar
B&O Vintage
Dobbelt profil, udelukket fra forummet
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: 25 feb 2014
Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj

Re: B&O Vintage Oversøisk import LP udgravninger

Indlægaf Vintagemikkel » man 30. maj 2016 21:37

Det er skide gode fund du har gjort der; er det til din private samling eller bliver der vel nolge plader biligt til salg?

Mikkel
Vinyl gør mig helt (rund-)tosset.
Vintagemikkel
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21 mar 2016
Lokalitet: Aalborg


Tilbage til Musikken



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster