Artikler m.m. for DIY Rør-teknik

Alt hvad der har med rør at gøre

Artikler m.m. for DIY Rør-teknik

Indlægaf tctla » lør 10. dec 2016 14:16

Jeg går og fumler lidt med, at få ca. 2750 artikler vedr. rør-teori, teknik & konstruktion fra rundt 1935 til nutid lagt på nettet til fælles glæde for alle rør entusiaster.
Foruden en enorm masse artikler fra fag tidsskrifter har jeg også mange AES- & IEEE-publikationer, der er belagt med ophavsrettigheder, der stadig opretholdes.
Jeg er i dialog med IEEE om, at frigive artiklerne til public domain, men de er ikke nemme, at få til at træffe en afgørelse.
Heldigvis har de ikke blankt afslået, og er der dialog, er der håb.
Jeg har mellem 350 & 400 IEEE original-artikler fra tidsrummet, alle som pdf-filer.

Databasen er lavet som en alfabetiseret fortegnelse over forfatterne, lagt ind under foldernavnene A~Z, men der er også mange artikler/publikationer, der ikke har en decideret forfatter.

Her er et link til lige netop den gruppe af filer (224 stk.), jeg har smidt på Mediafire.
https://www.mediafire.com/folder/bau1s4 ... _No_Author
Det bør give en fornemmelse af, hvad databasen indeholder.
Om det er synderlig sjovt, at have dem på Mediafire, ved jeg ikke.
Måske nogen har en bedre ide ?

Iøvrigt er ovenstående link ikke publiseret offentligt nogen steder tidligere,
så det er et Vintagehifi-Forum >>FIRST<< :thumbsup:

God fornøjelse, og husk, at hvis filer forsvinder, er det fordi jeg stadig leder efter et fornuftigt sted, at uploade dem, og måske har fundet det :lol:
Senest rettet af tctla lør 10. dec 2016 14:38, rettet i alt 1 gang.
Expectations are dynamically adjusted iaw experience.
tctla
Branchemedlem
 
Indlæg: 1359
Tilmeldt: 04 nov 2015
Geografisk sted: Denmark
Lokalitet: Aars

Re: Artikler m.m. for DIY Rør-teknik

Indlægaf Klausen » lør 10. dec 2016 14:29

Her bruger jeg http://www.mega.nz der kan du have 50GB lagerplads for free og du kan lave link til at andre kan hente og det hurtigere end de fleste andre steder når det er gratis.
Brugeravatar
Klausen
 
Indlæg: 921
Tilmeldt: 14 nov 2012
Geografisk sted: Roslev
Lokalitet: Skive


Tilbage til Rør forstærkere mm.



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst