Træf 2023

Ideer til aktiviteter, udflugter, hvad sker der, hvem kommer o.l.

Re: Træf 2023

Indlægaf vincula » fre 13. jan 2023 21:41

Hej alle,

Jeg er med. Det var utrolig hyggeligt sidste gang. Glæder mig.

Hilsen,

Vincula
Homines dum docent discunt
vincula
 
Indlæg: 226
Tilmeldt: 25 dec 2013
Lokalitet: Frederiksberg

Re: Træf 2023

Indlægaf Metguy2000 » fre 20. jan 2023 20:54

Har meldt mig til lidt sent så sengene er optaget. Har elbil som egner sig til overnatning. Er der p plads hvor bilen kan stå hele natten?
Metguy2000
 
Indlæg: 42
Tilmeldt: 25 dec 2019
Lokalitet: St. Merløse

Re: Træf 2023

Indlægaf Fredmarantz » fre 20. jan 2023 20:56

Parkering plejer aldrig at være et issue på Hald...der er rigtig god plads - også om natten. Ingen tidsrestriktioner.

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7440
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: Træf 2023

Indlægaf pqrannes » fre 20. jan 2023 20:59

Metguy2000 skrev:Har meldt mig til lidt sent så sengene er optaget. Har elbil som egner sig til overnatning. Er der p plads hvor bilen kan stå hele natten?


Der er masser af plads. Flere steder.

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Re: Træf 2023

Indlægaf Mike-joe » fre 17. feb 2023 18:56

Jeg er også super klar.
Mike-joe
 

Re: Træf 2023

Indlægaf ferr31 » lør 18. feb 2023 10:14

Mike-joe skrev:Jeg er også super klar.


Hvis du gerne vil med tror jeg du skal læse på linket hvordan du melder dig til ;)

https://www.vintagehifi.dk/forum/viewto ... 95&t=15878
Mvh.
Nils
Brugeravatar
ferr31
 
Indlæg: 958
Tilmeldt: 09 jan 2011
Geografisk sted: Østfyn
Lokalitet: Nyborg

Re: Træf 2023

Indlægaf Mike-joe » lør 18. feb 2023 10:50

Ja,det trækker jeg så i mig igen. jeg troede ikke det skulle være så vanskeligt at se på lidt gammelt hifi.
Mike-joe
 

Re: Træf 2023

Indlægaf Louis » lør 18. feb 2023 11:41

Mike-joe skrev:Ja,det trækker jeg så i mig igen. jeg troede ikke det skulle være så vanskeligt at se på lidt gammelt hifi.


Hvad er det der er besværligt ved det?
Venligst Louis
Brugeravatar
Louis
 
Indlæg: 2756
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Hørning

Re: Træf 2023

Indlægaf Mike-joe » ons 1. mar 2023 10:14

At man skal tilmelde sig, at det skal koste 120,- for en kop kaffe. Det er vist sjovere at køre en tur til Viborg, gå på cafe og en tur hos sound to vision og se på hi-hi.
Mike-joe
 

Re: Træf 2023

Indlægaf Sorenki » ons 1. mar 2023 14:52

Mike-joe skrev:At man skal tilmelde sig, at det skal koste 120,- for en kop kaffe. Det er vist sjovere at køre en tur til Viborg, gå på cafe og en tur hos sound to vision og se på hi-hi.

Jeg tror du har misforstået hvad hi-fi træffet går ud på og hvad det er for en årligt tilbagevendende begivenhed.
Du kan evt se lidt billeder og beretninger fra tidl. års træf. Det er ikke bare et spørgsmål om at drikke en kop kaffe og gå rundt og sparke dæk, men at høre præsentationer, snakke med venner og have tid og plads til gearet og hindanden. Jeg kan kun anbefale at deltage og mærke det på egen krop!

Men fedt hvis du kan få mere ud af en tur på cafe og i butik - dér er du heldig! :thumbsup:
"I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy" - Tom Waits
Luxman, Marantz, Pioneer and JBL, SME og Ortofon + det løse...

http://auditur.dk
Accuphase 50 års Jubilæum: https://auditur.dk/accuphase-the-very-early-history/
Brugeravatar
Sorenki
Tidligere Santashooter
 
Indlæg: 2047
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Frederiksberg

Re: Træf 2023

Indlægaf Stottrup » ons 1. mar 2023 16:36

Mike-joe skrev:At man skal tilmelde sig, at det skal koste 120,- for en kop kaffe. Det er vist sjovere at køre en tur til Viborg, gå på cafe og en tur hos sound to vision og se på hi-hi.

Niller i Viborg har mange fine ting, og måske gi'r han en kop kaffe - men så holder sammenligningen også op. At melde sig til træf (som jo ikke 'blot' er en udstilling af gammelt hi-fi) er vel ikke meget mere besværlig end at melde sig ind i et forum, som man (formodentlig...) synes, lyder interessant. 'Træf' er jo en afledning af 'at træffes' IRL med mennesker, med hvem man deler interessefællesskab. Men - du har da lidt ret: 120 kr. er pænt meget for en kop kaffe - hvis det kun var det. Det er imidlertid så utroligt meget andet, som Sorenki påpeger. Hvad koster i øvrigt to timers bold på Energi Viborg Arena - uden kaffe? Find nu ind i den tråd, der indeholder programmet, og genovervej din beslutning om cafébesøg i Viborg - som da i øvrigt er en hyggelig by.

Vh Karl
Stottrup
Pioneer - især fra 70'erne...
Brugeravatar
Stottrup
 
Indlæg: 333
Tilmeldt: 21 feb 2015
Geografisk sted: Østjylland
Lokalitet: Åbyhøj

Re: Træf 2023

Indlægaf Captain Phoenix » ons 1. mar 2023 18:14

Stottrup skrev:
Mike-joe skrev:At man skal tilmelde sig, at det skal koste 120,- for en kop kaffe. Det er vist sjovere at køre en tur til Viborg, gå på cafe og en tur hos sound to vision og se på hi-hi.

Niller i Viborg har mange fine ting, og måske gi'r han en kop kaffe - men så holder sammenligningen også op. At melde sig til træf (som jo ikke 'blot' er en udstilling af gammelt hi-fi) er vel ikke meget mere besværlig end at melde sig ind i et forum, som man (formodentlig...) synes, lyder interessant. 'Træf' er jo en afledning af 'at træffes' IRL med mennesker, med hvem man deler interessefællesskab. Men - du har da lidt ret: 120 kr. er pænt meget for en kop kaffe - hvis det kun var det. Det er imidlertid så utroligt meget andet, som Sorenki påpeger. Hvad koster i øvrigt to timers bold på Energi Viborg Arena - uden kaffe? Find nu ind i den tråd, der indeholder programmet, og genovervej din beslutning om cafébesøg i Viborg - som da i øvrigt er en hyggelig by.

Vh Karl


Blot lige for at præcisere:

Tilmeldingsfristen til 2023-træffet er forlængst overskredet.
Det var d. 20. februar som det fremgår af posten med tilmeldingslink mv. Fristen er sat for at vi, der planlægger træffet, har en rimelig mulighed for at indkøbe forskelligt, organisere det praktiske osv.

Hvis man har problemer med, at man skal tilmelde sig eller betale et bestemt beløb, står det alle helt frit for ikke at deltage.

Træffene er ikke tilrettelagt efter, at de skal give overskud. Indbetalingerne bruges bl.a. til mad, drikke, rengøring efter træffet, leje af lokaler, betaling af "indhyrede" medhjælpere der laver mad mv.

Alle medvirkende forum-medlemmer bidrager helt frivilling og ulønnet med at fragte, opstille, præsentere, nedpakke anlæg og grej, opstille stole, borde osv.

Det er lysten og den fælles interesse, der driver Vintagehifi-træffene og jeg er sikker på at de, der gør en indsats for at vi kan holde disse træf ikke gider deltagere, som ikke synes de skal følge de ret få praktiske procedurer eller som øffer over pris, forplejning eller hvad andre bidrager med.
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2594
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Træf 2023

Indlægaf bjerager » ons 1. mar 2023 19:25

Captain Phoenix skrev:
Stottrup skrev:
Mike-joe skrev:At man skal tilmelde sig, at det skal koste 120,- for en kop kaffe. Det er vist sjovere at køre en tur til Viborg, gå på cafe og en tur hos sound to vision og se på hi-hi.

Niller i Viborg har mange fine ting, og måske gi'r han en kop kaffe - men så holder sammenligningen også op. At melde sig til træf (som jo ikke 'blot' er en udstilling af gammelt hi-fi) er vel ikke meget mere besværlig end at melde sig ind i et forum, som man (formodentlig...) synes, lyder interessant. 'Træf' er jo en afledning af 'at træffes' IRL med mennesker, med hvem man deler interessefællesskab. Men - du har da lidt ret: 120 kr. er pænt meget for en kop kaffe - hvis det kun var det. Det er imidlertid så utroligt meget andet, som Sorenki påpeger. Hvad koster i øvrigt to timers bold på Energi Viborg Arena - uden kaffe? Find nu ind i den tråd, der indeholder programmet, og genovervej din beslutning om cafébesøg i Viborg - som da i øvrigt er en hyggelig by.

Vh Karl


Blot lige for at præcisere:

Tilmeldingsfristen til 2023-træffet er forlængst overskredet.
Det var d. 20. februar som det fremgår af posten med tilmeldingslink mv. Fristen er sat for at vi, der planlægger træffet, har en rimelig mulighed for at indkøbe forskelligt, organisere det praktiske osv.

Hvis man har problemer med, at man skal tilmelde sig eller betale et bestemt beløb, står det alle helt frit for ikke at deltage.

Træffene er ikke tilrettelagt efter, at de skal give overskud. Indbetalingerne bruges bl.a. til mad, drikke, rengøring efter træffet, leje af lokaler, betaling af "indhyrede" medhjælpere der laver mad mv.

Alle medvirkende forum-medlemmer bidrager helt frivilling og ulønnet med at fragte, opstille, præsentere, nedpakke anlæg og grej, opstille stole, borde osv.

Det er lysten og den fælles interesse, der driver Vintagehifi-træffene og jeg er sikker på at de, der gør en indsats for at vi kan holde disse træf ikke gider deltagere, som ikke synes de skal følge de ret få praktiske procedurer eller som øffer over pris, forplejning eller hvad andre bidrager med.

:OLO: :OLO: :OLO: Godt brølt løve - jeg tror ikke altid folk forstår hvor meget arbejde, der ligger bag.
LP -> Ortofon MC-5000/Ortofon Rondo Bronze/Ortofon MC-30 Super/Audio Technica AT-Art9Xi/Sony XL-44L/Sony XL-15/Shure V15III JICO SAS Boron - Sony PS-X75 -> Ortofon T-3000 -> Yamaha C-2x -> Yamaha M-85 -> Sony APM 66 MKII
bjerager
 
Indlæg: 1881
Tilmeldt: 19 apr 2010
Geografisk sted: Kvistgård
Lokalitet: Kvistgård

Re: Træf 2023

Indlægaf kbekke » ons 1. mar 2023 19:28

Enig. Jeg sætter i hvert fald stor pris på det engagement og ikke mindst den gæstfrihed, der gør det muligt at mødes.

På Hald såvel som andre steder. Tak for det.
Ornithology
Brugeravatar
kbekke
 
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 27 jul 2011
Lokalitet: Vejle

Re: Træf 2023

Indlægaf Stottrup » ons 1. mar 2023 19:36

Captain Phoenix skrev:
Stottrup skrev:
Mike-joe skrev:At man skal tilmelde sig, at det skal koste 120,- for en kop kaffe. Det er vist sjovere at køre en tur til Viborg, gå på cafe og en tur hos sound to vision og se på hi-hi.

Niller i Viborg har mange fine ting, og måske gi'r han en kop kaffe - men så holder sammenligningen også op. At melde sig til træf (som jo ikke 'blot' er en udstilling af gammelt hi-fi) er vel ikke meget mere besværlig end at melde sig ind i et forum, som man (formodentlig...) synes, lyder interessant. 'Træf' er jo en afledning af 'at træffes' IRL med mennesker, med hvem man deler interessefællesskab. Men - du har da lidt ret: 120 kr. er pænt meget for en kop kaffe - hvis det kun var det. Det er imidlertid så utroligt meget andet, som Sorenki påpeger. Hvad koster i øvrigt to timers bold på Energi Viborg Arena - uden kaffe? Find nu ind i den tråd, der indeholder programmet, og genovervej din beslutning om cafébesøg i Viborg - som da i øvrigt er en hyggelig by.

Vh Karl


Blot lige for at præcisere:

Tilmeldingsfristen til 2023-træffet er forlængst overskredet.
Det var d. 20. februar som det fremgår af posten med tilmeldingslink mv. Fristen er sat for at vi, der planlægger træffet, har en rimelig mulighed for at indkøbe forskelligt, organisere det praktiske osv.

Hvis man har problemer med, at man skal tilmelde sig eller betale et bestemt beløb, står det alle helt frit for ikke at deltage.

Træffene er ikke tilrettelagt efter, at de skal give overskud. Indbetalingerne bruges bl.a. til mad, drikke, rengøring efter træffet, leje af lokaler, betaling af "indhyrede" medhjælpere der laver mad mv.

Alle medvirkende forum-medlemmer bidrager helt frivilling og ulønnet med at fragte, opstille, præsentere, nedpakke anlæg og grej, opstille stole, borde osv.

Det er lysten og den fælles interesse, der driver Vintagehifi-træffene og jeg er sikker på at de, der gør en indsats for at vi kan holde disse træf ikke gider deltagere, som ikke synes de skal følge de ret få praktiske procedurer eller som øffer over pris, forplejning eller hvad andre bidrager med.


:cool1:
Stottrup
Pioneer - især fra 70'erne...
Brugeravatar
Stottrup
 
Indlæg: 333
Tilmeldt: 21 feb 2015
Geografisk sted: Østjylland
Lokalitet: Åbyhøj

ForegåendeNæste

Tilbage til Træf/Events



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster