Spillereglerne er stort set som de der gjaldt ifm. lignende vintagetræf afholdt på samme adresse i 2009 og 2010:
- det starter lørdag kl. 12.
- der er mulighed for at overnatte (det kommer til at koste lidt)
- der spilles i to rum - den store sal og den anden sal
- i den store sal er der plads til 4 setups
- i den anden sal er der fri leg
- der er i øvrigt masser af plads til f.eks. salg/bytte af plader og vintagegrej mm.
- de, der har lyst, deltager i fællesspisning lørdag aften (det koster også lidt)
Da det bliver vintagehifi.dk, der er arrangør foreslår jeg:
- at der er en deltagerafgift på f.eks. 50 kr., hvoraf en del går til driften af vintagehifi.dk
- at der afsættes tid til et lille møde om vintagehifi.dk
- at der nedsættes en lille komite af brugere fra vintagehifi.dk, som er med til at arrangere træffet - disse er med til at bestemme, hvordan træffet skal sammensættes og forløbe, og hjælper med at gøre klar og (især) med at rydde op og feje bagefter
Der ud over kunne det være klogt, at de der bliver inviteret (skriv evt. til mig og fortæl, hvad du kunne byde ind med) til at stille op i den store sal, møder op i god tid (f.eks. kl. 11) og er klar til kl. 12.
Ellers har det været på tale at vi ifm. træffet kunne lave en session med (ikke-special) plader med god lyd, at der kunne laves en shoot out med små tovejs reolhøjttalere som f.eks. Scandyna/Dynaco A-10.
Nye ideer er meget velkomne - i den sidste ende bliver det arrangør-komiteen (som jeg af gode grunde er født medlem af), der afgør, hvordan træffet skrues sammen.
Vel mødt!
PQR