Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf pqrannes » ons 29. feb 2012 23:22

j3n2 skrev:PQR -kan jeg blive nedgraderet fra en 110 til 100, for jeg kan vidst ikke blive så længe alligevel...

mvh Jens


Det er noteret.

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf pqrannes » ons 29. feb 2012 23:25

Helmer skrev:Undertegnede kan medbringe et Naim/Ar18 big box lounge-setup til aftenhyggen i pejsestuen - er der nogle der kan byde ind med noget vinylafspille ?

Planlægger ligeledes et udendørs aften setup hvis vejret og pqrannes er inforstået.
Idèn er at gi en uforfalsket musik oplevelse hvor rummet møbler etc er sat ud af spil!
Ligeledes en øget skærpet opmærksomhed på grund af mørket - lyder det ikke spændende !
Altså varmt tøj og en på opleveren.
Helmer


Hej Helmer,

Umiddelbart er lounge-setuppet på plads (som nævnt andetsteds eller ovenfor), men udendørs setuppet lyder fristende, selvom min varmeste outdoor-frakket blev stjålet ved et indbrud i min gamle bil her i weekenden. Jeg må se at låne en anden frakke, så kom bare an.

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf sommer » ons 29. feb 2012 23:27

Hej Alle
Jeg glæder mig ustyrligt til træffet. I forhold til hjælp på dagen, så træder jeg naturligtvis til, hvor der måtte være brug for det/plads. Jeg medbringer yderligere lidt øl til smagningen, samt lidt musik fra min ydmyge, men stødt antal og kvalitets-stigende, jazz pladesamling + lidt cd'er og et par mix kassettebånd. Og så selvfølgelig lidt grej - men det må I vente med at se hvad bliver indtil lørdag :cool1:
Til orientering, så er min tidligere omtalte ide om en reportage lavet på walkman (WM-d6c) dog gået i vasken - ud af de 4 eksemplarer, jeg har haft igennem "butikken", har nul været fejlfri. Og stemmer med "vand i toppen" lyder altså ikke godt, så det må blive næste gang...
.
Vi ses lørdag
Sommer
sommer
 
Indlæg: 281
Tilmeldt: 27 feb 2011
Geografisk sted: København
Lokalitet: København

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf mickr » tors 1. mar 2012 11:51

Hehe jeg er sq blevet så fascineret af den her vintageverden, at jeg har fået lyst til droppe forbi jeres træf. Jeg er imidlertid lidt tidsmæssigt udfordret på lørdag, da jeg deltager i et seminar i Skanderborg der slutter omkring 13:30. herefter skal jeg så omkring Viborg for at hente min søn, der besøger sin fætter der. Jeg kører jo således lige forbi, men kan nok kun nå et par timer i jeres selskab. Kan jeg ikke bare forsigtigt tilmelde mig på måske-basis - og er det ok at slæbe en nysgerrig 12-årig med? Der bliver ikke tid til spisning eller noget.
Brugeravatar
mickr
 
Indlæg: 390
Tilmeldt: 01 feb 2012
Lokalitet: Århus

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf Louis » tors 1. mar 2012 13:45

mickr skrev:Hehe jeg er sq blevet så fascineret af den her vintageverden, at jeg har fået lyst til droppe forbi jeres træf. Jeg er imidlertid lidt tidsmæssigt udfordret på lørdag, da jeg deltager i et seminar i Skanderborg der slutter omkring 13:30. herefter skal jeg så omkring Viborg for at hente min søn, der besøger sin fætter der. Jeg kører jo således lige forbi, men kan nok kun nå et par timer i jeres selskab. Kan jeg ikke bare forsigtigt tilmelde mig på måske-basis - og er det ok at slæbe en nysgerrig 12-årig med? Der bliver ikke tid til spisning eller noget.


Du er blevet bidt af en farlig, men skøn hobby:-)
Venligst Louis
Brugeravatar
Louis
 
Indlæg: 2756
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Hørning

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf Sorenki » tors 1. mar 2012 14:24

Louis skrev:
mickr skrev:Hehe jeg er sq blevet så fascineret af den her vintageverden, at jeg har fået lyst til droppe forbi jeres træf. Jeg er imidlertid lidt tidsmæssigt udfordret på lørdag, da jeg deltager i et seminar i Skanderborg der slutter omkring 13:30. herefter skal jeg så omkring Viborg for at hente min søn, der besøger sin fætter der. Jeg kører jo således lige forbi, men kan nok kun nå et par timer i jeres selskab. Kan jeg ikke bare forsigtigt tilmelde mig på måske-basis - og er det ok at slæbe en nysgerrig 12-årig med? Der bliver ikke tid til spisning eller noget.


Du er blevet bidt af en farlig, men skøn hobby:-)

Uden at være inde i pqrs regnskab synes jeg da du skal komme forbi og tage din søn med, det skal nok blive utroligt hyggeligt og spændene og give brændsel til hobbyen yderligere - som Louis siger; det er en farlig, men skøn hobby!
"I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy" - Tom Waits
Luxman, Marantz, Pioneer and JBL, SME og Ortofon + det løse...

http://auditur.dk
Accuphase 50 års Jubilæum: https://auditur.dk/accuphase-the-very-early-history/
Brugeravatar
Sorenki
Tidligere Santashooter
 
Indlæg: 2047
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Frederiksberg

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf pqrannes » tors 1. mar 2012 20:19

pqrannes skrev:
vinyl skrev:Det ser ud til at blive et hyggeligt træf, jeg køber bare hele pakken.
Hvis der mulighed for afspilning af et Decca Mastertape (halvspor stereo/ 38 cm/sek) på en vintage spolemaskine så skal I bare høre løjer.

Er der kage nok - ellers kan jeg godt lide at få dej mellem fingrene!!.

Hilsen
Børge


Der bliver lige plads til dig også.

Jeg kan ikke overskue, om der mon er kage nok. Ellers hører du nærmere.

PQR


Et afbud har gjort, at vi har mistet en af vores kageleverandører, så kan du nå at få rørt en dej sammen og bagt kage, bliver vi glade.

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf pqrannes » tors 1. mar 2012 20:32

mickr skrev:Hehe jeg er sq blevet så fascineret af den her vintageverden, at jeg har fået lyst til droppe forbi jeres træf. Jeg er imidlertid lidt tidsmæssigt udfordret på lørdag, da jeg deltager i et seminar i Skanderborg der slutter omkring 13:30. herefter skal jeg så omkring Viborg for at hente min søn, der besøger sin fætter der. Jeg kører jo således lige forbi, men kan nok kun nå et par timer i jeres selskab. Kan jeg ikke bare forsigtigt tilmelde mig på måske-basis - og er det ok at slæbe en nysgerrig 12-årig med? Der bliver ikke tid til spisning eller noget.


Måske-basis er fint. Kommer du, så husk at finde kassemesteren (undertegnede) og slippe det beskedne deltagergebyr; sønnike slipper gratis ind.

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf bluetiger » tors 1. mar 2012 21:35

Jeg må desværre lade min spolemaskine blive hjemme, har for meget bøvl
med ryg og nakke til at jeg tør slæbe den ned af trappen.
Hvis jeg taber den vil jeg aldrig tilgive mig selv :(

Øller skal jeg nok få med, de kan deles i flere poser :D
Brugeravatar
bluetiger
 
Indlæg: 247
Tilmeldt: 17 apr 2011
Geografisk sted: Lige over lillebælt og så ca 25 km til venstre

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf Strandvaskeren » tors 1. mar 2012 22:04

bluetiger skrev:Jeg må desværre lade min spolemaskine blive hjemme, har for meget bøvl
med ryg og nakke til at jeg tør slæbe den ned af trappen.
Hvis jeg taber den vil jeg aldrig tilgive mig selv :(

Øller skal jeg nok få med, de kan deles i flere poser :D

Hvis du taber øllerne til ølsmagningen vil vi aldrig tilgive dig! :lol:
Hygge..
Thomas
Brugeravatar
Strandvaskeren
 
Indlæg: 361
Tilmeldt: 10 feb 2012
Lokalitet: Hedehusene

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf bluetiger » tors 1. mar 2012 22:05

Strandvaskeren skrev:
bluetiger skrev:Jeg må desværre lade min spolemaskine blive hjemme, har for meget bøvl
med ryg og nakke til at jeg tør slæbe den ned af trappen.
Hvis jeg taber den vil jeg aldrig tilgive mig selv :(

Øller skal jeg nok få med, de kan deles i flere poser :D

Hvis du taber øllerne til ølsmagningen vil vi aldrig tilgive dig! :lol:


:Skor:
Brugeravatar
bluetiger
 
Indlæg: 247
Tilmeldt: 17 apr 2011
Geografisk sted: Lige over lillebælt og så ca 25 km til venstre

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf mickr » fre 2. mar 2012 02:02

pqrannes skrev:
mickr skrev:Hehe jeg er sq blevet så fascineret af den her vintageverden, at jeg har fået lyst til droppe forbi jeres træf. Jeg er imidlertid lidt tidsmæssigt udfordret på lørdag, da jeg deltager i et seminar i Skanderborg der slutter omkring 13:30. herefter skal jeg så omkring Viborg for at hente min søn, der besøger sin fætter der. Jeg kører jo således lige forbi, men kan nok kun nå et par timer i jeres selskab. Kan jeg ikke bare forsigtigt tilmelde mig på måske-basis - og er det ok at slæbe en nysgerrig 12-årig med? Der bliver ikke tid til spisning eller noget.


Måske-basis er fint. Kommer du, så husk at finde kassemesteren (undertegnede) og slippe det beskedne deltagergebyr; sønnike slipper gratis ind.

PQR


Tak, min svoger er vinylnørd så jeg slæber ham og fætteren med, hvis det er ok. Det vil sige to voksne og to 12-årige drenge med store øjne og ører, bare for et par timer - og ja vi skal nok finde kassemesteren :)
Senest rettet af mickr lør 3. mar 2012 22:29, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
mickr
 
Indlæg: 390
Tilmeldt: 01 feb 2012
Lokalitet: Århus

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf High Sky » fre 2. mar 2012 15:44

Hej
Jeg vil gerne tilmelde mig og jeg er der om eftermiddagen og kører til fyn inden maden.
Har nogle gamle forstærkere og lidt andet til salg, da jeg får samlet for meget udstyr hjemme.

Er det ok at tage lidt vintage grej med til salg eller bytte.

Glæder mig til at lytte og lytte og snakke

Mvh
Naim Nait 5si. Rega Planet cd. B&W 707 S2.
Brugeravatar
High Sky
 
Indlæg: 414
Tilmeldt: 11 jul 2011
Lokalitet: Middelfart

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf ole n 84 » fre 2. mar 2012 17:10

Mig og ole tager lige en ekstra person med.
ole n 84
 
Indlæg: 1108
Tilmeldt: 11 jul 2010
Geografisk sted: da vinci parken aalborg
Lokalitet: Nordjylland

Re: Vintagetræf, rent praktisk og tilmelding

Indlægaf bluetiger » fre 2. mar 2012 17:37

Julen varer lige til påske så jeg har bl.a. fundet nogle
sjove julebryg. Pyha længe siden jeg har brugt så meget på øl...

Også et par hampeøl til lidt syrerock :Skor:

Lige så meget som mine sansui 2500a højtalere jeg snart får hjem :D

Dem er der da et par stykker der kender historien bag herinde, Grønland :lol:
Brugeravatar
bluetiger
 
Indlæg: 247
Tilmeldt: 17 apr 2011
Geografisk sted: Lige over lillebælt og så ca 25 km til venstre

ForegåendeNæste

Tilbage til Vintagehifi træf 2012



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster