Overnatning ifm. vintagetræf

Overnatning ifm. vintagetræf

Indlægaf pqrannes » tors 1. mar 2012 21:05

Jeg minder lige om disse praktiske forhold ifm. overnatning til vintagetræffet:

  • De, der har tilmeldt sig overnatning, skal selv medbringe sengelinned eller lagen og sovepose. Synes man det er nemmere bare at hanke op i og medbringe sit eget sengetøj, er man også velkommen til det.
  • Værelserne er ikke klargjorte som til hotelbrug. Måske er der en nullermand i et hjørnet og lidt støv i vindueskarmen; derfor den særligt lave pris.
  • Nogle indlogeres i det store hus, andre i tre annekser. Få i god tid at vide af undertegnede, hvor du skal/kan sove, og tjek værelset ud, inden jeg går i seng, så evt. kriser kan tages i opløbet.
  • Der er bad og toilet på gangene.
  • Ryd værelset for evt. affald og skru varmen ned på ½, når du forlader værelset.
  • Søndag morgen er der kaffe og en ristebolle til alle, der har overnattet

Helikon har signaleret, at han og hans "kompagnon" godt kan dele et dobbeltværelse. Er der andre indlysende kandidater til dobbeltværelser (med enkeltsenge) vil jeg gerne høre om det.

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Re: Overnatning ifm. vintagetræf

Indlægaf X-ray » tors 1. mar 2012 22:27

Strandvaskeren og undertegnede kan godt dele et dobbeltværelse!
Må vi sætte sengene sammen... ;) ..så er der måske plads til endnu én :shock: :oops:

Hilsen X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Brugeravatar
X-ray
 
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 22 apr 2010
Geografisk sted: Vestegnen.
Lokalitet: Ejby - Down Town

Re: Overnatning ifm. vintagetræf

Indlægaf Tonni » tors 1. mar 2012 22:56

Er også med på dobbeltværelse sammen med Ole (fra Randers)
Bare det GLØDER!!!
Brugeravatar
Tonni
 
Indlæg: 4808
Tilmeldt: 20 apr 2010
Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Lokalitet: Dalbyover

Re: Overnatning ifm. vintagetræf

Indlægaf Strandvaskeren » fre 2. mar 2012 11:38

X-ray skrev:Må vi sætte sengene sammen... ;) ..så er der måske plads til endnu én :shock: :oops:

Ak og ve den der skal ligge i midten og opleve stereosnork.. Det må der stå noget om i menneskerettighederne..

Jeg håber ikke værelsesfordelingen bliver i "kanotursstil". Klaus og jeg har været på sådan nogle årlige kanoture med gutterne - om morgenen når vi slår teltene op er der fuldt styr på tingene, der er telte nok til alle, timet og tilrettelagt, skidegodt Egon, men når vi 12-14 timer senere skal finde til køjs efter en lang og festlig dag ender vi altid med at sove 8-9 mand i et femmandstelt mens 2-3 telte står uberørt. Det slår bare aldrig fejl..
Hygge..
Thomas
Brugeravatar
Strandvaskeren
 
Indlæg: 361
Tilmeldt: 10 feb 2012
Lokalitet: Hedehusene


Tilbage til Vintagehifi træf 2012



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst