navneskilte

navneskilte

Indlægaf r-l-b » tors 1. mar 2012 22:22

jeg er totalt navnespasser - selv mine unger kan jeg ikke finde ud af hvad hedder - derfor detter forslag

Kunne vi ikke lave nogle små sedler/klistermærker hvor vores brugernavn og vores fornavn står på - Jeg har været med til alle træf og glædet mig og det gode selskab men træder mig selv over tæerne af bare flovhed og at jeg ikke kan huske hvad folk hedder

Havde i et nummer på 12 cifre istedet for navne kunne jeg huske det men navne har altid drillet

kan det lade sig gøre PQR uden at det kommer til at ligne en konference for amerikanske skotøjssælgere ...
Garrard 301 SME 3012 Denon 103 EAR 549 Tannoy DC 12" i duelundhorn Lockwood Major m. 15" Tannoy Monitor Gold Rogers L3s/5a Lenco L70 Denon 102 Leak Varislope III Leak TL 25 Plus - Revox - Sony PS-X50
Brugeravatar
r-l-b
 
Indlæg: 1376
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Humlebæk

Re: navneskilte

Indlægaf bluetiger » tors 1. mar 2012 22:30

God ide :p

Er også rædsom til navne...
Brugeravatar
bluetiger
 
Indlæg: 247
Tilmeldt: 17 apr 2011
Geografisk sted: Lige over lillebælt og så ca 25 km til venstre

Re: navneskilte

Indlægaf pqrannes » tors 1. mar 2012 22:32

Jeg nogle klisterlabels, som vi kan bruge. De kan holde i flere timer.

Andre forslag er velkomne.

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Re: navneskilte

Indlægaf ole n 84 » tors 1. mar 2012 23:29

Det lyder som en super god ide, jeg skal med for første gang så jeg kenner ingen af jer og heller ikke jeres navne.

Godt fundet på. :cool1:
ole n 84
 
Indlæg: 1108
Tilmeldt: 11 jul 2010
Geografisk sted: da vinci parken aalborg
Lokalitet: Nordjylland

Re: navneskilte

Indlægaf mcs_5 » fre 2. mar 2012 03:23

Jeg kan huske folk, men næsten aldrig navne, så det er nok ikke en dårlig idé...

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen
Brugeravatar
mcs_5
Branchemedlem
 
Indlæg: 2254
Tilmeldt: 29 apr 2010
Geografisk sted: Sønderjylland
Lokalitet: Haderslev

Re: navneskilte

Indlægaf his067 » fre 2. mar 2012 09:47

Som Joakim von And engang sagde: "jeg glemmer folks navne, men jeg glemmer aldrig nummeret på en pengeseddel"....
Hav et godt Hald Bal, allesammen.
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, Ortofon SPU Royal N, (Jubilee) og en masse andre pickupper, NLE17/CT102, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør
 
Indlæg: 3828
Tilmeldt: 09 aug 2010
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Re: navneskilte

Indlægaf Strandvaskeren » fre 2. mar 2012 11:25

r-l-b skrev:Havde i et nummer på 12 cifre istedet for navne kunne jeg huske det men navne har altid drillet

Vi har alle et nummer på 10 cifre, men det er nok at overdrive at cpr-verificere gæsterne, hehe..

Fin ide med navneskilte både med alias og fornavn, det føles så tosset at snakke med folk og sige "Duøh, Spiral28glostrup, sagde du ikke noget om at du engang havde haft noget Tandberg, eller var det Lazerbunny77?".
Hygge..
Thomas
Brugeravatar
Strandvaskeren
 
Indlæg: 361
Tilmeldt: 10 feb 2012
Lokalitet: Hedehusene

Re: navneskilte

Indlægaf Boptilyoudrop » fre 2. mar 2012 11:32

Det var som... Der er jo nærmest statstisk sammenfald mellem vintagenørder og navnespassere. Jeg er også medlem af klubben for navneblinde, så jeg bakker op. Ot: er iøvrigt også opvaskblind + et par andre... :lol:
Boptilyoudrop
 
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 maj 2010
Geografisk sted: Sy'fyn, græs mellem tæer, vand mellem øer og solen foroven
Lokalitet: Faaborg opland


Tilbage til Vintagehifi træf 2012



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster