Fri leg på lørdag:)

Fri leg på lørdag:)

Indlægaf Helmer » ons 6. mar 2013 00:17

Der bliver mulighed for at lytte til et lille sæt aktive MFB højtaler fra Philips på lørdag uden for det fastlagte program.
mvh Helmer
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
Helmer
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 09 feb 2011

Re: Fri leg på lørdag:)

Indlægaf sommer » ons 6. mar 2013 07:53

Hej Helmer
Spændende - har længe gerne ville høre den eksotiske højttaler (som jo i sidste billede viser sig at være "tropicalized" - DET er da eksotisk) :p Ligeledes glæder jeg mig til din ude-demo, som sidste år stod som den helt store oplevelse, og som nok også var medvirkende til, at der i dag spiller en fin Naim Nait 2 i mit hjem.

Vi ses lørdag.
Sommer
sommer
 
Indlæg: 281
Tilmeldt: 27 feb 2011
Geografisk sted: København
Lokalitet: København

Re: Fri leg på lørdag:)

Indlægaf Helmer » ons 6. mar 2013 12:42

Hej Sommer.
Ja det hele lyder meget eksotisk - havde faktisk ikke selv bemærket teksten:)
Det er en sjov højtaler med teknik tilbage fra slut 60´
Philips kunne rigtigt meget dengang på lyd/billed.
Det glæder mig at du fandt en lille Naim Nait2 - det er altså bare et af de produkter man kommer til at holde af.
Den lille forstærker spreder altid glæde.
Har skaffet et andet lille Naim Vintage for/effekt sæt nap110 nac 45.5 - retro cool design syntes jeg.
Udendørs setup er jo sjovt - dennegang tager jeg en lidt kraftigere forstærker med til at trække de ombyggede Ar 18.
Kommer muligvis til at låne mig frem til en cd afspiller. Håber vejret holder tørt naturligvi
Helmer
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
Helmer
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: 09 feb 2011

Re: Fri leg på lørdag:)

Indlægaf High Sky » tors 7. mar 2013 14:48

Når der nu er lidt tid til fri leg, tager jeg et sæt "papkasse" højttalere med. De er med Vifa og Peerless enheder.
Jeg mangler lige det sidste, så håber jeg de lyder nogenlunde.

Måske er der noger som ligger forstærker til ?

Vi ses
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Naim Nait 5si. Rega Planet cd. B&W 707 S2.
Brugeravatar
High Sky
 
Indlæg: 414
Tilmeldt: 11 jul 2011
Lokalitet: Middelfart


Tilbage til Vintagehifi træf 2013



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst