Sony type TC-640

Spaghetti sektionen

Sony type TC-640

Indlægaf ST-lab » ons 29. aug 2018 11:10

Købte den på net-auktion igår for 300,-. Det er en TC-640 som jeg kan hente i morgen. Var det lige en tand for modigt...?

Der fulgte også en Electown receiver med, men det er vist noget skrammel uden værdi.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
mvh / ST-lab
Brugeravatar
ST-lab
 
Indlæg: 222
Tilmeldt: 01 aug 2013
Geografisk sted: Det mørke Vestjylland
Lokalitet: Holstebro

Re: Sony type TC-640

Indlægaf ST-lab » søn 6. jan 2019 17:15

Hej!

Jeg har fået denne maskine rep. og just så den spiller fint. Der er dog en ting jeg ikke kan greje: Kan det virkelig passe at "INST STOP" knappen til venstre ikke kan holde sig inde, men at man skal sidde med fingeren på den, indtil optagelsen skal starte?

Jeg beklager at jeg (heller) ikke kan greje min æblofon så den vender billedet rigtigt - men hvis man klikker på billedet vises det korrekt... ;) :'(

2019-01-06 15.34.39.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
mvh / ST-lab
Brugeravatar
ST-lab
 
Indlæg: 222
Tilmeldt: 01 aug 2013
Geografisk sted: Det mørke Vestjylland
Lokalitet: Holstebro

Re: Sony type TC-640

Indlægaf janfroerup » søn 6. jan 2019 19:49

ST-lab skrev:.......Kan det virkelig passe at "INST STOP" knappen til venstre ikke kan holde sig inde, men at man skal sidde med fingeren på den.......


Jep - Sådan er TC-640 konstrueret.

TC-640A er på alle måder derfor en mere inteessant model - her kom Ferrite&Ferrite hoveder, samt en Pause, der kunne låses inde.

Og desværre er nye hoveder (til en 640) nærmest lavet af materialet un-obtanium
Brugeravatar
janfroerup
 
Indlæg: 394
Tilmeldt: 07 jan 2017
Lokalitet: Marke


Tilbage til Spole/kassette optager



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: BHC og 17 gæster