Rep af Spolebåndoptager

Spaghetti sektionen

Rep af Spolebåndoptager

Indlægaf luc » ons 30. jan 2019 21:40

Hej
Hvor kan man gå hen med en lille transportabel Spolebåndoptager (minder lidt om den fra 60'er serien mission impossible), og få den fixet her i Kbh?
Trækker ikke spolen - hvis man hjælper til så er der masser af lyd.....
Noget med en drivrem måske?

Fik lavet min 8 track hos en fyr i Ishøj - men kan dæleme ikke huske navn eller adresse.....
Pft

Hilsen luc
Revox B790, TD 160 og 147, Rogers LS3/5A - AB1, Luxman – D-113D, Cambidge Audio DAC, Luxman C-12, B-12ere, M-12, Sony Elcasset EL-7, Panasonic 8-track, Philips DCC, Sony MD + det løse.
Brugeravatar
luc
 
Indlæg: 523
Tilmeldt: 03 okt 2012
Lokalitet: 1720 Vesterbro

Re: Rep af Spolebåndoptager

Indlægaf mantelteo » tors 31. jan 2019 23:37

Jeg har fået hjælp af Finn fra Kastrup, han sælger også en del maskiner på dba, ikke svært at finde ham
Matthias fra KBH - stor fan af Lenco, Thorens, Garrard og mellemhjul drevet pladespiller i det hele taget. Har ikke særlig meget forstand på elektronik, men elsker vinyl og shellac.
mantelteo
 
Indlæg: 393
Tilmeldt: 17 aug 2017
Lokalitet: København

Re: Rep af Spolebåndoptager

Indlægaf Peter A. » søn 12. maj 2019 18:16

mantelteo skrev:Jeg har fået hjælp af Finn fra Kastrup, han sælger også en del maskiner på dba, ikke svært at finde ham


For alt i verden, undgå ham! Han er en fusker og har intet forstand på elektronik eller spolebåndoptagere. Det han sælger er i mange tilfælde defekt og han er meget ilde set af folk. Der er ufattelig mange klager på ham. Gå langt uden om ham!!!!

Peter
Peter A.
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 02 apr 2015
Lokalitet: Stenløse

Re: Rep af Spolebåndoptager

Indlægaf Torben » man 13. maj 2019 01:04

kik inden i maskinen, det lyder som en drivrem!
Det ville hjælpe hvis du skrev hvad maskinen hed!
VH Torben
Torben
Udelukket fra forummet
 
Indlæg: 455
Tilmeldt: 23 feb 2013
Lokalitet: Allerød


Tilbage til Spole/kassette optager



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster