Sony 645 :)

Spaghetti sektionen

Sony 645 :)

Indlægaf jan_stevns » man 30. dec 2013 00:22

Fandt søreme en af de fine små Sony kæmper i dag ......

sony_645new.jpg


Virkede søreme helt uden problemer :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
jan_stevns
 

Re: Sony 645 :)

Indlægaf ole n 84 » man 30. dec 2013 00:39

Fin maskine, hvormange maskiner er du nu oppe på.
ole n 84
 
Indlæg: 1108
Tilmeldt: 11 jul 2010
Geografisk sted: da vinci parken aalborg
Lokalitet: Nordjylland

Re: Sony 645 :)

Indlægaf jan_stevns » man 30. dec 2013 01:06

ole n 84 skrev:Fin maskine, hvormange maskiner er du nu oppe på.


Uhhhhh..... det egner sig ikke til offentliggørelse :)
jan_stevns
 

Re: Sony 645 :)

Indlægaf acj1980 » man 30. dec 2013 01:33

Uhmm det ser sku godt ud selvom det er en transistor bandit.. hi hi har du mange? det er da en god ting at hygge sig med, jeg har selv 6 maskiner, de er lidt sjovere at rode med i forhold til pladespillere ;-)
acj1980
 

Re: Sony 645 :)

Indlægaf jan_stevns » man 30. dec 2013 01:37

acj1980 skrev:Uhmm det ser sku godt ud selvom det er en transistor bandit.. hi hi har du mange? det er da en god ting at hygge sig med, jeg har selv 6 maskiner, de er lidt sjovere at rode med i forhold til pladespillere ;-)


jeg har måske lidt flere end du har :) er måske lidt miljøskadet , hvilket en af båndreolerne måske kan indikere

tapestock.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
jan_stevns
 

Re: Sony 645 :)

Indlægaf Torben » man 30. dec 2013 03:12

Fin maskine - havde en selv! Har vist brugsanvisningen endnu!
Jeg husker en annonce hvor dens låg blev omtalt som "røgfarvet låg i ædelplastic" den der med det "ædle" plastic ! altså, hvad de dog finder på!
Har selv en 8 - 9 maskiner hvoraf de fleste nu og da er igang med overspilning af spolebånd - til cd ! :(
Hilsen Torben
Torben
Udelukket fra forummet
 
Indlæg: 455
Tilmeldt: 23 feb 2013
Lokalitet: Allerød

Re: Sony 645 :)

Indlægaf acj1980 » tirs 31. dec 2013 01:08

jan_stevns skrev:
acj1980 skrev:Uhmm det ser sku godt ud selvom det er en transistor bandit.. hi hi har du mange? det er da en god ting at hygge sig med, jeg har selv 6 maskiner, de er lidt sjovere at rode med i forhold til pladespillere ;-)


jeg har måske lidt flere end du har :) er måske lidt miljøskadet , hvilket en af båndreolerne måske kan indikere

tapestock.jpg



Syntes bestemt godt om Jan.. det er lækre sager, jeg har nok 30-40 stk sammenlagt
acj1980
 


Tilbage til Spole/kassette optager



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster