Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf hificlassic » søn 2. mar 2014 09:19

Tak for et forrygende træf. Jeg havde absolut ikke lyst til at tage hjem kl 21, men jeg havde barnepige på ungerne. DIY DJ eller en udendørs session med de store horn må vente til næste gang vi er i Hald, og så må jeg vist hellere blive og overnatte.
Specielt tak til arrangørerne. Hyggelig stemning god mad og billige øl. Og selvfølgelig masser af spændende hifi.
Vi ses helt sikkert....Men nu vil jeg bruge søndagen på at tømme bil og trailer og forhåbentlig få Bofa/JBL anlægget op at køre igen.
Mvh Verner
Radian 15" dual concentric, BBC LS5/8, UREI 1122, Lenco L70, Lenco F50-8, Threshold FET2, Fidelity Research FR24, QUAD 405-2, Technics SH-9010, Micro Seiki MD-700/MA-505/MA-500
Brugeravatar
hificlassic
 
Indlæg: 2892
Tilmeldt: 02 jun 2010
Geografisk sted: I skovens dybe stille ro
Lokalitet: Silkeborg

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf smitty » søn 2. mar 2014 10:36

hificlassic skrev:Tak for et forrygende træf. Jeg havde absolut ikke lyst til at tage hjem kl 21, men jeg havde barnepige på ungerne. DIY DJ eller en udendørs session med de store horn må vente til næste gang vi er i Hald, og så må jeg vist hellere blive og overnatte.
Specielt tak til arrangørerne. Hyggelig stemning god mad og billige øl. Og selvfølgelig masser af spændende hifi.
Vi ses helt sikkert....Men nu vil jeg bruge søndagen på at tømme bil og trailer og forhåbentlig få Bofa/JBL anlægget op at køre igen.
Mvh Verner


Selv tak. Ja, en udendørs session med de store horn ville ha været superfedt. En stor ros til dig, men også de andre der stillede op med udstyr, at I gider slæbe alt det grej med og hjem :cool1:

Og sjovt at sætte ansigter på folk, jeg var helt sikker på at Verner var en gammel ældre herre :lol:

God søndag.

Mvh Tommy
Brugeravatar
smitty
 
Indlæg: 63
Tilmeldt: 29 jun 2012
Lokalitet: Brønshøj

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf MDA » søn 2. mar 2014 10:44

smitty skrev:jeg var helt sikker på at Verner var en gammel ældre herre :lol:

Mvh Tommy


Det er han da også.
♫♫♫ Guide til upload af billeder ♫♫♫
God tone og opførsel er ikke en regel, men en selvfølge :-)
Billede
Brugeravatar
MDA
Admin
 
Indlæg: 3369
Tilmeldt: 08 apr 2010
Geografisk sted: Støvring
Lokalitet: Nordjylland

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf hificlassic » søn 2. mar 2014 10:46

MDA skrev:
smitty skrev:jeg var helt sikker på at Verner var en gammel ældre herre :lol:

Mvh Tommy


Det er han da også.


41 (meget snart 42) år gammel herre
Verner
Radian 15" dual concentric, BBC LS5/8, UREI 1122, Lenco L70, Lenco F50-8, Threshold FET2, Fidelity Research FR24, QUAD 405-2, Technics SH-9010, Micro Seiki MD-700/MA-505/MA-500
Brugeravatar
hificlassic
 
Indlæg: 2892
Tilmeldt: 02 jun 2010
Geografisk sted: I skovens dybe stille ro
Lokalitet: Silkeborg

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf Mogens » søn 2. mar 2014 12:16

Også herfra skal der lyde et kæmpe tal for dagen i går :OLO:
Det var første gang jeg var med, men bestemt ikke sidste, det var virkelig en dejlig dag, og en særlig tak til dem der har stablet det hele på benene, SUPER SUPER :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Mvh. Mogens.
Mvh. Mogens.
Brugeravatar
Mogens
 
Indlæg: 117
Tilmeldt: 06 feb 2011
Geografisk sted: Nordjylland
Lokalitet: Skagen

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf kbekke » søn 2. mar 2014 13:22

Hjemme igen og i god behold.

Tak for endnu et forrygende træf og især en stor tak til:

Arrangørerne for at gøre det hele muligt. De søde piger i køkkenet for smil, kaffe og god mad. X-ray for gavmildt at dele ud af sit fantastiske DIY-rugbrød på det HELT rigtige tidspunkt. De af deltagerne, som jeg nåede at få snakket med, seriøst såvel som absolut ikke seriøst.

Gottschalck for at huske at tage Kraftwerk med - uden hvilket et træf ikke er et rigtigt træf. DJ Poul for at huske den Rickie Lee Jones-plade som jeg havde glemt ALT om.

Tonni for at åbne mine øjne for skønheden i den kunstart, det er at betjene en AVO-rørtester... og sidst og måske allermest hificlassic for i den grad at rykke grænserne og sætte en ny standard for begrebet "øregasme i størrelse XXL".

Hi-fi er ikke helt det samme for mig efter igår. Det er jeres skyld - og tak for det!
Ornithology
Brugeravatar
kbekke
 
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 27 jul 2011
Lokalitet: Vejle

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf vericon » søn 2. mar 2014 13:29

Hej
Tak for lørdag - det var "wældigt"
Håber at de restende "Hald'er " er vågnet i fin form og med mod på resten af søndagen -

Hilsen herfra
Hans Jørn
Brugeravatar
vericon
 
Indlæg: 633
Tilmeldt: 07 okt 2011
Geografisk sted: Ydre Udkantsdanmark
Lokalitet: 6280 Kogsbøl

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf Elway » søn 2. mar 2014 14:09

Også tak fra Aalborg - skønne rammer, mennesker og maskiner !

en ekstra tak til Jesper (forumnavn: provinspoul) for at give min SA-9800 et kyndigt kig. 8)
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf KlausM » søn 2. mar 2014 17:39

Tak til alle deltagere for hyggeligt samvær, tak især til det arrangerende trekløver, de kokkerende gratier og til dem der havde forberedt/afholdt en præsentation; og her igen især tak til Verner, der (trods sin fremskredne alder :lol: ) havde transporteret sine enorme JBL kabinetter/horn med de farer og risici det medførte, fx at Verners frue opdagede, hvor meget plads der er i stuen derhjemme uden JBL'erne??

MH Klaus
Senest rettet af KlausM søn 2. mar 2014 20:03, rettet i alt 1 gang.
Acoustic Research AR-3a Improved, AR-10Pi, AR-11, AR-9
Sansui AU-11000A, TU-9900, SR-929
Hafler DH-220 XL-280 DH-500, XL-600
BeoGram 3000 med STAX UA-7 CF arm + Empire EDR-9
Brugeravatar
KlausM
 
Indlæg: 2255
Tilmeldt: 19 apr 2010
Geografisk sted: Sjælland Region Syd-Øst
Lokalitet: Faxe

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf ferr31 » søn 2. mar 2014 17:56

Også lige en lille tak fra Fyn det var som sædvanligt en dejlig dag hvor jeg vil fremhæve
grammofon bingo som et af de rigtig gode indslag :cool1:

Mvh.
Nils
Mvh.
Nils
Brugeravatar
ferr31
 
Indlæg: 958
Tilmeldt: 09 jan 2011
Geografisk sted: Østfyn
Lokalitet: Nyborg

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf Strandvaskeren » søn 2. mar 2014 18:14

Fantastisk med sådan en weekend, hygge og nørderi i højsædet, helt perfekt - og jeg er med garanti ikke den eneste der nåede at tænke "hmm, hvis nu jeg skiller mig af med den ene sofa, spisebordet, flytter den anden sofa over på modsatte væg, blænder døren ud til køkkenet og skiller mig af med hustruen, så kan jeg garanteret godt få plads til sådan et par biografhorn.."

Hvis der opfyldes lytterønsker, så kunen det være super hvis jer der demonstrerede anlæg i den store sal gad at grifle ned her hvad det var vi fornøjede ørerne med - jeg ved det blev nævnt undervejs, men med lidt øl og generel sanse-overload står det lidt svagt i erindringen hvad de forskellige kunstnere og numre hed - der var nogle numre jeg gerne tager et genlyt med, hvis altså nu jeg kunne huske hvad de hed.
Hygge..
Thomas
Brugeravatar
Strandvaskeren
 
Indlæg: 361
Tilmeldt: 10 feb 2012
Lokalitet: Hedehusene

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf Cinemad » søn 2. mar 2014 19:06

Der er vel kun to ting at sige:

:thumbsup: for et fantastisk arrangement

Og:

Kraftwerk lyder af h...... til uanset hvad det bliver spillet på ÆÆ:Æ
Learning by doing wrong.
Brugeravatar
Cinemad
 
Indlæg: 205
Tilmeldt: 24 apr 2012
Geografisk sted: Midtsjælland
Lokalitet: Hvalsø

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf pqrannes » søn 2. mar 2014 19:12

Tusind tak for et dejligt træf.

Tak til alle, der kom og var med; godt at få sat ansigt på nye (tossede) forum-navne.

Tak til de, der slæbte grej med til præsentationerne i den store sal. Sikke et slæb, men det var jo så godt jeg nåede at høre det, det hele værd. Tak for engagementet bag jeres grej; det brænder bare igennem, ligesom grejet.

Tak til Helmer for det stadig overraskende aha-agtige udendørs nattelytteri.

Tak til medarrangørerne, Captain Phønix og X-Ray; uden jer var det slet ikke gået.

Tak til de, der tålmodigt holdt mine plader med Iron Duke, Teegarden & van Winkel og Hanson og Karlson ud i stuen ud på aftenen.

Undskyld til dem, der fik lidt skæld ud (hvis de kan huske det nu!).

PQR

PS: er jeg den eneste der sidder og søger på PA-grej på dba.dk?

PPS: godt jeg ifm. træffet fik købt noget PA-grej af X-Ray.

PPPS: nu snurrer en Black Rebel Motorcycle Club-vinyl (lånt på biblioteket, gud-bedre-det) via mine Klisch Heresy; sådan et par Klipsch (med bl.a. EV-drivere) er sgu da lidt PA-agtige, ikke sandt?
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf r-l-b » søn 2. mar 2014 19:21

piselorteinfluenza ... det lyder til at i har leget rigtig godt på Hald i år ... jeg tror jeg vil trøste mig med den smokehead whisky jeg skulle have haft med - glæder mig til at se billeder
Garrard 301 SME 3012 Denon 103 EAR 549 Tannoy DC 12" i duelundhorn Lockwood Major m. 15" Tannoy Monitor Gold Rogers L3s/5a Lenco L70 Denon 102 Leak Varislope III Leak TL 25 Plus - Revox - Sony PS-X50
Brugeravatar
r-l-b
 
Indlæg: 1376
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Humlebæk

Re: Vintagehifi-træf i Viborg lørdag den 1. marts 2014

Indlægaf pqrannes » søn 2. mar 2014 19:27

r-l-b skrev:piselorteinfluenza ... det lyder til at i har leget rigtig godt på Hald i år ... jeg tror jeg vil trøste mig med den smokehead whisky jeg skulle have haft med - glæder mig til at se billeder


Kære Ruben,

Vi savnede dig meget og din Smokehead whiskey lidt (selvom der var mange andre fine sager).

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

ForegåendeNæste

Tilbage til Vintagehifi træf 2014



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster