Tak for et hyggeligt træf

Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf vinyl » søn 15. mar 2015 19:13

Hej alle vintage nørder,

Tak for et hyggeligt træf i flotte omgivelser, ekstra mange tak til jer der tog det store slæb med planlægning og det rent praktiske. Også tak til alle der slæbte det flotte udstyr med til træffet.

Nød genhøret med et par Quad ELS 63 elektrostater, sådan et sæt har jeg spillet mange timer på for en del år siden, og jeg må sige at gammel kærlighed ruster ikke.

Hilsen/ Vinyl
vinyl
Fritids Branchemedlem
 
Indlæg: 325
Tilmeldt: 08 mar 2011
Geografisk sted: Sydøstjylland
Lokalitet: Egtved

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf Dan63 » søn 15. mar 2015 21:22

Hej!

Jeg vil også sige mange tak for et pragtfuldt træf!
Quad'erne spændt for "rørguf" var lidt af en øjenåbner!:)
Musik på plænen skal jeg sent glemme! Da De nyindpakkede AR'er først kom op på et par stole, var det rent guf for ørene!
Godt gået af arrangørgruppen og dem, der stod for præsentationerne!

Jeg vil lige tilføje at jeg satte stor pris på at når jeg havde brug for hjælpvar der altid en som gav en hånd!
:Thumpsup:
Ingen nævnt ingen glemt!

Så har jeg haft smidt nogle af de hjembragte skiver på pladespilleren, jeg kunne bare ikke lade vær!:)
Det var s... dejligt med nogle genhør!

Mvh Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 609
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf High Sky » søn 15. mar 2015 21:23

Stor tak til jer som gjorde det muligt. Super lækkert sted og sikken en forplejning.
Det var som altid rigtigt hyggeligt og lærerigt.

Vi ses til næste år.

High Sky/Jesper
Naim Nait 5si. Rega Planet cd. B&W 707 S2.
Brugeravatar
High Sky
 
Indlæg: 414
Tilmeldt: 11 jul 2011
Lokalitet: Middelfart

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf Storken » søn 15. mar 2015 21:29

Jeg istemmer mig koret, og siger tak for et fantastisk træf! Da det var mit første, var jeg nok lidt ekstra spændt. ;)
Jeg hyggede mig gevaldigt, og det var super fedt at snakke med en masse af jer, og selvfølgelig møde jer 'i levende live'!
Tak til arrangørene for planlægning og styringen af slagets gang - stor cadeau til jer for det gode arbejde! :Thumpsup:
Jeg ser frem til næste år og kan allerede ikke vente!
- Simon

Primær: Tandberg TR-2075, Lenco L75 m. Ortofon AS-212, Ortofon MC 30 Super, Ortofon T-5, Tandberg TCD 330, Tandberg Studio Monitors
Brugeravatar
Storken
 
Indlæg: 183
Tilmeldt: 11 mar 2013
Geografisk sted: Fyn
Lokalitet: 5000, Odense C

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf Strandvaskeren » søn 15. mar 2015 22:09

Det var som altid mægtigt fornøjeligt, både at gense "tordenskjolds soldater" men også møde nye ansigter - få hørt en masse musik på alle mulige opfindsomme kombinationer af udstyr, få snakket "nørd" med ligesindede, smagt godt øl, snakket noget mere, lyttet noget mere og så var der også kage!

Stort tak herfra, både til arrangører og deltagere. :Thumpsup:
Hygge..
Thomas
Brugeravatar
Strandvaskeren
 
Indlæg: 361
Tilmeldt: 10 feb 2012
Lokalitet: Hedehusene

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf pqrannes » søn 15. mar 2015 22:23

Hov, i den anden tråd glemte jeg at skrive:

"først og fremmest en stor tak til vores alle sammen Kaptain, Captain Phønix aka Claus for at skaffe os det fantastisk velfungerende sted at holde træf, for at skaffe os en rimelig tarif for ophold, overnatning og noget af maden. Og først og fremmest for altid at løbe foran når det gjaldt om at få noget praktisk fra hånden. Uden dig var det altså slet ikke gået. Tusind tak.

Tak, i øvrigt, også til Ferr31/Niels, for med sit gode lokalkendskab at købe både mad og øl og meget mere. Uden dig havde vi ikke klaret den del. Tusind tak."

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf Captain Phoenix » søn 15. mar 2015 23:02

Tak for de mange pæne ord om træffet, stedet og indsatsen (herunder også min).
Det er rart at høre/læse - ikke mindst når man kommer hjem og tænker, at det da ville have været fint at have talt med flere, pillet ved flere knapper - og hørt alle præsentationer (mens der var praktiske ting at ordne).

Nå - det var nu også et fint træf, set fra min/arrangør-vinkel.
Og det var vi jo alle en større eller mindre del af at skabe.

Uden det skal blive det rene ryg-klapperi, så skal der fra mig lyde en særlig tak til de 3 medarrangører.
Ferr31/Nils, der gjorde super-indkøb og kørte Vestfyn tynd efter frisk morgenbrød, lækre øl osv.
X-ray/Klaus der trak læsset med at finde oplægsholdere op til træffet og at tromme os sammen på dagen.
Og pqrannes/Peter for - som altid - godt humør og høj energi, praktisk effektivitet og orkestrering af shoot-out'en.
Samarbejdet med jer har været fornøjeligt!

Kagebagerne skal også have stor tak (vi fik endda ikke spist alle lækkerierne) - ligesom oplægsholderne, der slæbte, spillede og fortalte til glæde for os andre.

Stedet kommer vi (efter al sandsynlighed) ikke tilbage til, da lejeaftalen er opsagt - men godt var det.
Hvor ses vi mon næste gang?
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2594
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf Fredmarantz » man 16. mar 2015 00:35

Jeg takker også for et (som sædvanligt) godt arrangement. Pæne ord er sagt og jeg tilslutter mig. Jeg nyder totalt samværet og det helt legaliserede nørderi :p .
Det er dejligt at se dem, som man kender og fedt at se nye ansigter. Udstyret rundt omrking er som altid også interessant - og virkelig interessant, når "nyt" udstyr præsenteres (Setton) - jeg overværede desværre ikke Sansui-præsentationen - Nils, så dér kan jeg ikke kommentere :oops: , men både Setton (Cinemad) - og Radford-præsentationerne var i dén grad interessante og velfortalte - god historisk indsigt og fantastiske anekdoter og viden - ikke mindst fra HIS067 (Frederik/Radford) -
Det var et dejligt sted, vi var - og arrangementet var professionelt arrangeret (stor tak til gruppen bag det :thumbsup: ) med netop hensyntagen til vores egen måde og den efterhånden erfarede "pace" og stemning, som vi holder os.

Venligst
Freddy
Senest rettet af Fredmarantz man 16. mar 2015 21:59, rettet i alt 1 gang.
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7440
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf vintagemonster » man 16. mar 2015 09:43

Mange tak for et fedt træf, det var som altid en fornøjelse at deltage i et usædvanligt hyggeligt forum. Tak til arrangørene for et super program, og den store indsats der er blevet gjort for at vi kunne møde hinanden igen. Det er jo herligt at vi kan mødes på denne måde og nørde om en fælles pasion, samt få idéer til hyggelige konstruktioner, erfaringer, synspunkter og meninger.

Vintagemonster

(Lars)
vintagemonster
 
Indlæg: 5
Tilmeldt: 24 jan 2013
Lokalitet: Holte

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf pqrannes » man 16. mar 2015 10:27

Jeg glemte i farten at takke den anden Klaus (X-Ray) for at holde sammen på programmet. Det gjorde han uovertruffent, men god sans for, hvornår programmet skulle rykkes lidt, så de gode samtaler kunne holdes igang.

Helmer skal også ha' tak for at springe til med både iver og anlæg, da CD-shoot outen skulle rulles ud.

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2910
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf Lasse » man 16. mar 2015 12:37

Kæmpe tak herfra også for et virkeligt godt og hyggeligt træf.
Der manglede intet! Heller ikke drama i arrangørgruppen.

11.JPG

12.JPG

13.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
TANDBERG, BLIV OVERBEVIST - STILLE OG ROLIGT
Brugeravatar
Lasse
 
Indlæg: 154
Tilmeldt: 03 sep 2010
Lokalitet: Amager

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf Storken » man 16. mar 2015 12:55

Lasse: :Thumpsup: :Thumpsup: :Thumpsup: :Thumpsup: Fantastisk! Det er sgu sjovt!
- Simon

Primær: Tandberg TR-2075, Lenco L75 m. Ortofon AS-212, Ortofon MC 30 Super, Ortofon T-5, Tandberg TCD 330, Tandberg Studio Monitors
Brugeravatar
Storken
 
Indlæg: 183
Tilmeldt: 11 mar 2013
Geografisk sted: Fyn
Lokalitet: 5000, Odense C

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf Fredmarantz » man 16. mar 2015 13:07

:lol: :lol: :lol: :lol: :thumbsup: - dét der gjorde sgu min dag her på arbejdet lidt sjovere .-)

Fed collage - godt, at situationen blev fanget - alt for meget går upåtalt hen.

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7440
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf Tonni » man 16. mar 2015 13:33

:LOoL:
Total FED vintage humor!!!

Var lige ved at blive depri over ikke at have været med. Det blev i den grad kureret!!! :OLO:
Bare det GLØDER!!!
Brugeravatar
Tonni
 
Indlæg: 4807
Tilmeldt: 20 apr 2010
Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Lokalitet: Dalbyover

Re: Tak for et hyggeligt træf

Indlægaf High Sky » man 16. mar 2015 13:34

Jeg hørte også han sagde det med blålyset...
Naim Nait 5si. Rega Planet cd. B&W 707 S2.
Brugeravatar
High Sky
 
Indlæg: 414
Tilmeldt: 11 jul 2011
Lokalitet: Middelfart

Næste

Tilbage til Vintagehifi træf 2015



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster