Musikken til træffet

Re: Musikken til træffet

Indlægaf Cinemad » fre 20. mar 2015 19:46

Egentlig er Beware the Ides of March en del af Colosseums anden LP, Valentyne Suite


Det er nu ikke helt rigtigt. Beware the ides of march findes ikke på den Engelske original af Valentyne suite, men de amerikanske udgivelser er en slem blanding af numre fra forskellige engelske albums, men med de Engelske albums titler og covers. :Skor: Så det er nemt at blive forvirret.
Learning by doing wrong.
Brugeravatar
Cinemad
 
Indlæg: 205
Tilmeldt: 24 apr 2012
Geografisk sted: Midtsjælland
Lokalitet: Hvalsø

Re: Musikken til træffet

Indlægaf his067 » fre 20. mar 2015 20:44

Cinemad skrev:
Egentlig er Beware the Ides of March en del af Colosseums anden LP, Valentyne Suite


Det er nu ikke helt rigtigt. Beware the ides of march findes ikke på den Engelske original af Valentyne suite, men de amerikanske udgivelser er en slem blanding af numre fra forskellige engelske albums, men med de Engelske albums titler og covers. :Skor: Så det er nemt at blive forvirret.


Du har s'gu ret. Og jeg som havde den originale engelske presning som min bror havde med fra England, dengang (den er nu hos min Ex).
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, Ortofon SPU Royal N, (Jubilee) og en masse andre pickupper, NLE17/CT102, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør
 
Indlæg: 3830
Tilmeldt: 09 aug 2010
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Re: Musikken til træffet

Indlægaf Gottschalck » fre 20. mar 2015 20:54

Nummeret med Kashmir hedder " little and the vast" og er fra en jubilæums cd som DSB udgav i andledning af deres 150 års jubilæum i 1997. Pladen hedder: gå ikke over sporet og der er en til salg på DBA lige nu. Dejlig og stemningsfuld cd med flere fede bands.
Jesper
Dan63 skrev:Hej.

Jeg må blankt indrømme at jeg ikke fik fat i hvem, der stod for anlæg og musik ved udendørsseancen. Jeg tror nok det var en af "Claus'erne", dem er der jo nogle stykker af herinde.:)
Der blev spillet noget hvist nok Kashmir, det kunne jeg godt tænke mig at få fat i, så lidt pladeinfo er kærkommen.:)

Mvh Dan
Brugeravatar
Gottschalck
 
Indlæg: 1678
Tilmeldt: 20 apr 2010
Geografisk sted: Ballerup
Lokalitet: Ballerup

Re: Musikken til træffet

Indlægaf Dan63 » fre 20. mar 2015 22:15

Hej Jesper.

Tak for info!
Spillet sådan ude i det fri gjorde dette nummer stort indtryk på mig!

Mvh. Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 614
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

Re: Musikken til træffet

Indlægaf snod » fre 20. mar 2015 22:20

Dan63 skrev: hvem, der stod for anlæg og musik ved udendørsseancen.

Det var vist Helmer.
Brugeravatar
snod
 
Indlæg: 914
Tilmeldt: 12 maj 2010
Lokalitet: Kolding

Foregående

Tilbage til Vintagehifi træf 2015



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst