Samkørsel fra træffet

Samkørsel fra træffet

Indlægaf Dan63 » lør 4. feb 2017 21:24

Hej.

Jeg tænkte på om der er en, som jeg kan køre med til Sjælland om søndagen efter træffet?

Mange venlige hilsner Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 609
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

eRe: Samkørsel fra træffet

Indlægaf Dan63 » man 13. feb 2017 13:34

Hej igen.

Jeg spørger lige igen om der skulle være en, jeg kunne køre med efter træffet om søndagen, enten hele vejen til en station i Københavnsområdet eller bare en del af vejen?:-)
For som blind er jeg nød til at bestille togbilletter fra den station jeg skal med fra i god tid og DSB forlanger at der bestilles minimum 5 hverdage inden afrejsen for at de kan sende billetterne.
Bøvlet, men det er desværre vilkårene for der findes ikke ret mange steder, hvor jeg kan hente billetterne selv.
Og da jeg allerede skal hhjemmefra d. 26. februar, er der desværre ikke så lang tid at løbe på for mig med billetbestilling. Suk! :-)

Godt nok er jeg "blind passager" men selvfølgelig giver jeg et tilskud til benzin/diesel og broen, hvis sidstnævnte bliver aktuelt! :-)

På forhånd tak!

Vi ses til træffet!

Mvh Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 609
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

Re: Samkørsel fra træffet

Indlægaf Dan63 » ons 15. feb 2017 20:17

Hej igen.

Jeg ville blot fortælle at længere samkørsel fra træffet ikke er aktuelt mere. :-)

Nu skal jeg bare se om der er en, som ville smide mig af på Viborg station der om søndagen. :-)

Mvh Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 609
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

Re: Samkørsel fra træffet

Indlægaf Struktør » tors 16. feb 2017 08:49

Hejsa

Går det helt galt, så kan jeg tilbyde dig at køre med til Thyregod... Det er en stationsby, hvor du kan tage toget til Øen... ;)

Mvh
Birger
Brugeravatar
Struktør
 
Indlæg: 417
Tilmeldt: 27 dec 2013
Geografisk sted: Midtjylland
Lokalitet: Thyregod

Re: Samkørsel fra træffet

Indlægaf Dan63 » tors 16. feb 2017 16:27

Hej Birger.

Du skal i hvert fald have tak for tilbudet! :Thumpsup:
Men nu er det sådan at jeg har bestilt billetter hos DSB, så jeg skal bare til Viborg station der om søndagen.

Mvh Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 609
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

Re: Samkørsel fra træffet

Indlægaf evox » tors 16. feb 2017 21:04

Hej Dan
Jeg kan sagtens sætte dig af på Viborg station.
Havde jeg ikke haft skulle været til Horsens på vej hjem, havde jeg tilbudt dig, at køre dig helt hjem.
Men min niece ''kræver'', at jeg kommer og besøger hende og hendes nyfødte baby. Jeg kommer jo ikke så tit på de kanter, så selvfølgelig skal jeg da det. (det bli'r jo nok med overnatning, da jeg har fri om mandagen) :thumbsup:
evox
 
Indlæg: 648
Tilmeldt: 10 feb 2012
Geografisk sted: Vestsjælland
Lokalitet: Gislinge

Re: Samkørsel fra træffet

Indlægaf Dan63 » fre 17. feb 2017 12:10

Hej evox.

Super! :Thumpsup:

Selvfølgelig skal du forbi niæsen og "den lille guldklump", nu hvor muligheden er der!:-)

Vi ses på træffet!

Mvh Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 609
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

Re: Samkørsel fra træffet

Indlægaf evox » fre 17. feb 2017 17:50

Jep
evox
 
Indlæg: 648
Tilmeldt: 10 feb 2012
Geografisk sted: Vestsjælland
Lokalitet: Gislinge


Tilbage til Vintagehifi træf 2017



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster