Vintagetræf 2019

Vintagetræf 2019

Indlægaf bjerager » søn 20. jan 2019 13:46

Tid:
Lørdag d. 23. marts kl. 12:30 – søndag d. 24. marts ca. kl. 10 (efter morgenmad).

Sted:
Den Lille Skole, Gammelmosevej 228, 2800 Kongens Lyngby

Programpunkter:

Præsentation af 3 set-ups (lørdag eftermiddag). Der kører en tråd hvor man kan byde ind med hvad man kunne tænke sig at høre/lave på træffet. Byd endelig ind, der vil blive samlet op på tråden og et egentligt program vil derefter blive meldt ud. http://vintagehifi.dk/forum/viewtopic.php?f=686&t=12027

Desuden vil der traditionen tro være masser af plads til hyggelige småsnakke samt køb/salg af stumper, plader og hvad I nu ellers ligger folks gemmer af vintage hifi relaterede effekter.

Fra tid til anden har vi også haft diverse workshops på programmet, og der plejer også at blive plads til en quiz eller noget andet lignende efter middagen.

Forplejning:
Der vil traditionen tro blive serveret kaffe, og deltagerne opfordres til at byde ind med hjemmebag. Desuden vil der blive serveret middag for dem, der tilmelder sig det. For dem, der vælger at overnatte vil der selvfølgelig også blive serveret morgenmad. Selv om vi overvejer at hyre noget praktisk hjælp, forventes det at deltagerne giver en enkelt hånd eller to med i forhold til at få noget af det praktiske til at forløbe.

Overnatning:
Det vil være muligt at overnatte på stedet såfremt man selv medbringer sovepose/liggeunderlag.

Tilmelding:
Yderligere oplysninger omkring tilmelding, betaling, det endelige program osv. vil følge på et senere tidspunkt.

VEL MØDT - og husk nu at byde ind med forslag til aktiviteter/setups på træffet.

På vegne af arrangementskommitéen

Anders Bjerager
LP -> Ortofon MC-5000/Ortofon Rondo Bronze/Ortofon MC-30 Super/Audio Technica AT-Art9Xi/Sony XL-44L/Sony XL-15/Shure V15III JICO SAS Boron - Sony PS-X75 -> Ortofon T-3000 -> Yamaha C-2x -> Yamaha M-85 -> Sony APM 66 MKII
bjerager
 
Indlæg: 1856
Tilmeldt: 19 apr 2010
Geografisk sted: Kvistgård
Lokalitet: Kvistgård

Re: Vintagetræf 2019

Indlægaf Hasse Jakobsen » ons 13. feb 2019 13:21

Er der noget nyt ang tilmelding? :) der er jo snart kun en måned til. Jeg har bedt om fri fra arbejde :p
Hasse Jakobsen
 
Indlæg: 405
Tilmeldt: 13 jul 2013
Geografisk sted: Dronningmølle
Lokalitet: Dronningmølle

Re: Vintagetræf 2019

Indlægaf bjerager » ons 13. feb 2019 14:07

Hasse Jakobsen skrev:Er der noget nyt ang tilmelding? :) der er jo snart kun en måned til. Jeg har bedt om fri fra arbejde :p


Jeg tænker at der kommer en tilmelding snarest. Opgaven er uddelegeret, og aftalen var at vi som sidst jeg var med til at arrangere det slår den op en måned inden træffet. der er tid endnu.
LP -> Ortofon MC-5000/Ortofon Rondo Bronze/Ortofon MC-30 Super/Audio Technica AT-Art9Xi/Sony XL-44L/Sony XL-15/Shure V15III JICO SAS Boron - Sony PS-X75 -> Ortofon T-3000 -> Yamaha C-2x -> Yamaha M-85 -> Sony APM 66 MKII
bjerager
 
Indlæg: 1856
Tilmeldt: 19 apr 2010
Geografisk sted: Kvistgård
Lokalitet: Kvistgård


Tilbage til Vintagehifi træf 2019



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst