Spole-Bonanza!

Re: Spole-Bonanza!

Indlægaf janfroerup » man 4. mar 2019 06:23

BSK skrev:Jeg har overhovedet ikke med et ord nævnt noget om at skylde noget - jeg har sendt en forespørgsel!

EOD

Bo


Inden der går for meget MeeToo i dette forum .... Goshhhhh ..... så har jeg nu efter en mindre rundtur et par bunker bånd i bilen - hvoraf nogle jo skal videre til de aftalte modtagere .

Kenneth (KenRas) har meldt sig til en 10 stykkker 18cm, og et par store , han henter selv her hos mig. Nu skal vi så lige have styr på nogen der kan smide 10 stk 18cm videre til Vagten (fra Kalvehave) og nogle til BSK fra Egedal ?

Jeg ved ikke om jeg har lyst til at kigge ud til det dersens Vintagetræf ... det kunne jeg måske godt, jeg kender jo trods alt nogle af jer i forvejen. Ellers kan jeg vel hitte en stråmand til opgaven :)
Brugeravatar
janfroerup
 
Indlæg: 394
Tilmeldt: 07 jan 2017
Lokalitet: Marke

Re: Spole-Bonanza!

Indlægaf vagten » man 4. mar 2019 10:16

Hej Jan.
Om du vil tager bånd med eller måske kender en der skal til træffet som kan, tager jeg gerne en flaske rød druesaft med for besværret.
Frank
vagten
 
Indlæg: 140
Tilmeldt: 08 okt 2011
Geografisk sted: Kalvehave
Lokalitet: Kalvehave

Re: Spole-Bonanza!

Indlægaf BSK » man 4. mar 2019 11:37

janfroerup skrev:
Kenneth (KenRas) har meldt sig til en 10 stykkker 18cm, og et par store , han henter selv her hos mig.


På hvilken side af Holbæk Kenneth? Jeg spørger for hvis det er på Roskildesiden kan det være jeg selv kan hente hos dig - om det er OK?

Bo
Brugeravatar
BSK
 
Indlæg: 24
Tilmeldt: 26 okt 2014
Geografisk sted: ..i eksil
Lokalitet: Egedal

Re: Spole-Bonanza!

Indlægaf KenRas » man 4. mar 2019 13:44

BSK skrev:
janfroerup skrev:
Kenneth (KenRas) har meldt sig til en 10 stykkker 18cm, og et par store , han henter selv her hos mig.


På hvilken side af Holbæk Kenneth? Jeg spørger for hvis det er på Roskildesiden kan det være jeg selv kan hente hos dig - om det er OK?

Bo

Syd for Holbæk i Søstrup
Jeg kan godt tage flere med fra Jan til andre. Kan også godt tage med til træf for andre.

Mvh Kenneth
Marantz, Sansui, Akai, Pioneer, Nikko, Thorens, Lenco, Beovox, Inertia, Era, SME med mere...
Brugeravatar
KenRas
 
Indlæg: 1210
Tilmeldt: 09 jan 2019
Geografisk sted: Nær Holbæk
Lokalitet: Søstrup

Re: Spole-Bonanza!

Indlægaf janfroerup » man 4. mar 2019 14:44

KenRas skrev:.....
Jeg kan godt tage flere med fra Jan til andre. Kan også godt tage med til træf for andre.


Lad os lige tælle dem først - der var ikke voldsomt mange .... :)
Brugeravatar
janfroerup
 
Indlæg: 394
Tilmeldt: 07 jan 2017
Lokalitet: Marke

Re: Spole-Bonanza!

Indlægaf BSK » man 4. mar 2019 17:25

Jeg forespurgte om 10-15 af de store bånd, men er det problematisk er 5-10 stk også fint.
Brugeravatar
BSK
 
Indlæg: 24
Tilmeldt: 26 okt 2014
Geografisk sted: ..i eksil
Lokalitet: Egedal

Re: Spole-Bonanza!

Indlægaf BSK » lør 9. mar 2019 10:21

Hvor er vi henne i dette spørgsmål? Hvordan og hvor mange og svar på øvrige sp. i tråden?
Er der overhovedet nogen der ved noget?

Bo
Brugeravatar
BSK
 
Indlæg: 24
Tilmeldt: 26 okt 2014
Geografisk sted: ..i eksil
Lokalitet: Egedal

Re: Spole-Bonanza!

Indlægaf vagten » lør 9. mar 2019 11:46

Kan det lade sig gøre ville jeg gerne aftage 10 små og 3 til 5 store.
MVH. Frank
vagten
 
Indlæg: 140
Tilmeldt: 08 okt 2011
Geografisk sted: Kalvehave
Lokalitet: Kalvehave

Re: Spole-Bonanza!

Indlægaf janfroerup » lør 9. mar 2019 11:48

BSK skrev:Hvor er vi henne i dette spørgsmål? Hvordan og hvor mange og svar på øvrige sp. i tråden?
Er der overhovedet nogen der ved noget?

Bo


Der dukker tænkeligtvis en kasse "rester" op på træffet, så må man kigge der. jeg har ikke i sinde at bruge tid på at lave reservationer, eller fordele dem. Kig i kassen ;)

Jeg har ikke fået tømt den sorte bølle helt endnu, så jeg aner ganske enkelt ikke hvad der er ............

resterne.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
janfroerup
 
Indlæg: 394
Tilmeldt: 07 jan 2017
Lokalitet: Marke

Foregående

Tilbage til Vintagehifi træf 2019



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 1 gæst