Nu er der åbent for tilmelding til Vintagehifi-træf 2023.
Tid og sted
Træffet afholdes lørdag d. 4. marts 2023 med start kl. 12:00.
Sluttidspunktet afhænger af hvilken "pakke", du tilmelder dig (se nedenfor).
Træffet finder sted på Hald Hovedgaard, Ravnsbjergvej 76, Dollerup, 8800 Viborg.
Program
Programmet for træffet er ved at blive fastlagt – det færdige program kommer i dette underforum senere.
Træffet kommer til at indeholde følgende punkter:
- Tre præsentationer af anlæg i den store sal (”Riddersalen”).
- Et ”fri-leg”-område, hvor man kan opstille medbragte apparater/anlæg og hvor der vil være køb/salg/bytte af grej, reservedele, LP’er, CD’er mv. Alle er velkomne til at medbringe effekter til dette.
- Vintagehifi-quiz – hyggelig og små-nørdet quiz om teknik, musik mm. ifm. middagen
Vi håber at nogen vil byde ind med workshops (”clinics”) hvor man kan lære om hifi-relaterede emner.
Og hvis der er stemning for det "giv et nummer”: de der vil, præsenterer og spiller et stykke medbragt musik, der har gjort særligt indtryk og som andre burde kende.
Her ud over bliver der god tid til hyggesnak, diskussioner samt til at hænge ud i loungen sidst på aftenen.
Pris og deltagelse
Man kan deltage i træffet ved at vælge én af følgende tre ”pakker”:
Lørdag kl. 12:00 – 18:00 inkl. kaffe/te. Pris 110 kr.
Lørdag kl. 12:00 – ??:?? inkl. kaffe/te og middag. Pris 220 kr.
Lørdag kl. 12:00 – søndag formiddag inkl. kaffe/te, middag, overnatning i eget linned (dyner + puder forefindes) & morgenmad. Pris 400 kr.
Update vedr. overnatning.
Vi har adgang til 23 værelser, hvoraf 4 er dobbeltværelser.
3 hold har meddelt at de kan dele værelse.
I skrivende stund (mandag den 16. januar kl. 1048) er der 23 overnattende, og det giver os 3 ledige værelser.
Når disse brugte kan man enten komme på venteliste til et værelse eller finde en at dele værelse med; så finder vi et par ekstra madrasser og gæstesenge frem.
Tilmelding og betaling
For at deltage skal du gøre 2 ting:
1. Tilmeld dig med hvilken ”pakke” du ønsker på dette link: https://doodle.com/poll/e8zan5i4msxza4t ... edium=link
2. Betal det tilsvarende beløb på MobilePay (2850 1189 – navn: Peter Q. Rannes) eller Nordea-konto (9255 8976 607 911). Det er ikke muligt at betale på selve træffet.
Husk at skrive dit brugernavn både ved tilmelding (linket) og i beskedfeltet ved betaling.
Hvis du tilmelder en ikke-bruger, så skriv: ”[Dit brugernavn] gæst”. Lav en selvstændig tilmelding for hver deltager.
Tilmeldingen er først gældende, når man har gjort både punkt 1 og 2 ovenfor – og foregår kun ad denne vej.
Vær venligst omhyggelig med at gøre præcis som beskrevet (så sparer vi ekstra-arbejde pga. manglende oplysninger o.l.). Tak!
Hvis der er særlige forhold, der skal tages hensyn til (vegetarmad, allergi o.l.), så notér det i kommentar-feltet nederst på tilmeldingssiden (Doodle-linket ovenfor). Husk navn ved kommentaren.
Tilmeldings- og betalingsfristen er mandag d. 20. februar 2023.
Andre informationer
Max. deltager-antal er ca. 50 personer efter ”først til mølle”-princippet.
Der er også et begrænset antal senge/værelser. Her gælder først-til-mølle også. Vi har 4 dobbeltværelser, så har du en ven, du kan dele værelse med, er der plads til flere.
Der er mulighed for at købe vand/øl/vin til rimelige priser – og man er også velkommen til at medbringe drikkevarer selv.
Man er desuden meget velkommen til at medbringe hjemmebag til eftermiddagskaffen – det har der været en tradition for ved tidligere træf. Skriv gerne en kommentar på tilmeldings-siden, hvis du medbringer kage.
Vi håber at se rigtig mange til et spændende og hyggeligt træf!
Den dynamiske arrangørduo
pqrannes & Captain Phoenix