Samkørsel - Vintagetræf 2024

Samkørsel - Vintagetræf 2024

Indlægaf Elway » tirs 27. feb 2024 11:43

Denne tråd er til Udbud og Efterspørgsel til samkørsel. Her kan du tilbyde eller efterlyse køremulighed :p
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 764
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Samkørsel - Vintagetræf 2024

Indlægaf Elway » tirs 27. feb 2024 11:49

Jeg kører fra Aalborg, men tager tidligt afsted allerede fredag (formentligt med færgen fra Århus kl 9 eller 10). Så det er altså dagen før træffet. Men hvis nogen kan bruge muligheden er man velkommen.

Men - jeg har en plads til kørsel til Jylland tilbage søndag.
Det bliver nok med færgen, så det bliver med landgang i Århus og herefter mod Aalborg.
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 764
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Samkørsel - Vintagetræf 2024

Indlægaf Elway » tors 25. apr 2024 12:01

Elway skrev:Jeg kører fra Aalborg, men tager tidligt afsted allerede fredag (formentligt med færgen fra Århus kl 9 eller 10). Så det er altså dagen før træffet. Men hvis nogen kan bruge muligheden er man velkommen.

Men - jeg har en plads til kørsel til Jylland tilbage søndag.
Det bliver nok med færgen, så det bliver med landgang i Århus og herefter mod Aalborg.


Korrektion: Jeg tager ikke færge hverken ud/hjem.

Så:
UD: Fra Aalborg over Fyn til Sjælland... sådan midt på dagen. Regner med at ramme forsamlingshuset 14.00. Men det er altså fredag - dagen før træffet

HJEM: efter træffet er ryddet op søndag formiddag - går turen den anden vej. Søndersted-->Aalborg (over Fyn)

Jeg skal have en del indkøb med mere med, så jeg vil nøjes med 1 passager.
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 764
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Samkørsel - Vintagetræf 2024

Indlægaf The Canadian » tors 9. maj 2024 19:01

Hi ...

Er det en der runder Odense på vej til Træf ... Har en ERA plint der skal over til Phonex

Jake
O & O, Jake

Stuen - Rega RP 10 + Athena 3 + Rega ISO / Tubelab pre + Ortofon GF-603 / Hørning Alkibiades
Kontoret - Morgen Int. Amp + Tuner + CD / Thorens TD 127 Electronic + SME 3012R + SPU / Trone Seven MC / Russel K Red 50
Brugeravatar
The Canadian
 
Indlæg: 505
Tilmeldt: 11 maj 2010
Geografisk sted: Den Fynske Hovedsted
Lokalitet: Jakes Joint

Re: Samkørsel - Vintagetræf 2024

Indlægaf Elway » tors 9. maj 2024 19:45

The Canadian skrev:Hi ...

Er det en der runder Odense på vej til Træf ... Har en ERA plint der skal over til Phonex

Jake


Det er meget sandsynligt at jeg skal have strøm på bilen ved Tesla Superchargers ved Rosengårdscenteret i Odense SØ. Ved 12:30 tiden eller deromkring. Er du i nærheden? Det er dog fredag/dagen før træffet. Jeg skal mødes med Captain Phoenix et par timer senere, så det kan måske gå?
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 764
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Samkørsel - Vintagetræf 2024

Indlægaf The Canadian » tors 9. maj 2024 19:51

Elway skrev:
The Canadian skrev:Hi ...

Er det en der runder Odense på vej til Træf ... Har en ERA plint der skal over til Phonex

Jake


Det er meget sandsynligt at jeg skal have strøm på bilen ved Tesla Superchargers ved Rosengårdscenteret i Odense SØ. Ved 12:30 tiden eller deromkring. Er du i nærheden? Det er dog fredag/dagen før træffet. Jeg skal mødes med Captain Phoenix et par timer senere, så det kan måske gå?


Skriver en PB
O & O, Jake

Stuen - Rega RP 10 + Athena 3 + Rega ISO / Tubelab pre + Ortofon GF-603 / Hørning Alkibiades
Kontoret - Morgen Int. Amp + Tuner + CD / Thorens TD 127 Electronic + SME 3012R + SPU / Trone Seven MC / Russel K Red 50
Brugeravatar
The Canadian
 
Indlæg: 505
Tilmeldt: 11 maj 2010
Geografisk sted: Den Fynske Hovedsted
Lokalitet: Jakes Joint


Tilbage til Vintagehifi træf 2024



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: The Canadian og 2 gæster