Praktiske opgaver til træffet - UPDATE #2!

Praktiske opgaver til træffet - UPDATE #2!

Indlægaf Elway » ons 22. maj 2024 19:00

Kære træfdeltagere...

Det er et kæmpe arbejde at arrangere træf. Og styregruppen (KenRas, Captain Phoenix og jeg selv) vil også være meget "på" under selve træffet.

For at det hele glider ekstra godt, vil vi gerne bede om lidt hjælp fra deltagerne. På 2 fronter:

1) Alle/generelt:
Vær venlig at holde en pæn orden, hjælpe andre med at slæbe grej, holde toilettet pænt, samle affald op, osv. ALTSÅ almindelig snusfornuftig betænksomhed :cool1:

2) Udvalgte/specifikke opgaver:
Der er brug for hjælp til diverse bespisninger især. Dvs borddækning/anretning og afrydning/opvask (der er maskine :-) ). Og et par andre småting.

Derfor har vi "trukket nogle navne fra hatten" og lavet en opgaveliste til disse specifikke ting. De vil alle være anført af et medlem fra styregruppen, men vi vil meget gerne have alles sædvanlige hjælpsomhed sat lidt i system. Så skal vi ikke "stå med hatten i hånden" på stedet, men har lidt planlagt hjælp.

Så - check venligst om dit navn er udtrukket. Og sig til hvis du på en eller anden måde ikke kan udføre opgaven, så skriv en PB til mig. Ditto hvis nogen aftaler at bytte. Listen vil også blive printet og ophængt på stedet. Vi håber at vi på denne måde får det hele til at glide lidt lettere og at vi får spredt arbejdet lidt. Tak for forståelsen! Og nej, der er ikke en opgave til alle. Også det håber vi på forståelse for :lol: :lol:

EDIT 22maj: se opdateret opgavefordeling i næste post...

på vegne af styregruppen,
Morten/Elway
Senest rettet af Elway lør 25. maj 2024 06:49, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 804
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Praktiske opgaver til træffet

Indlægaf Elway » tors 23. maj 2024 09:00

Opdateret - jeg har måttet udskifte et par navne her og der. Så, check lige igen igen om du er på :-)

Firefox_Screenshot_2024-05-23T06-58-29.933Z.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 804
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Praktiske opgaver til træffet - UPDATE!

Indlægaf kbekke » tors 23. maj 2024 17:45

Åhja!

Det var nok mig, der ikke lige havde fået ryddet op efter mig selv på tilmeldingslisten efter mit beklagelige afbud :oops:

Det undskylder jeg og ønsker alle et godt træf.

Samtidig håber jeg (og måske også andre?) på en stemningsfuld reportage, så os, der af den ene eller anden grund ikke kan deltage, kan få i det mindste et indtryk af løjerne.

Personligt er jeg især ærgerlig over at gå glip af KenRas’ FM-eksperiment, der i denne udførelse måske er et “first” i træf-sammenhæng?
Ornithology
Brugeravatar
kbekke
 
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 27 jul 2011
Lokalitet: Vejle

Re: Praktiske opgaver til træffet - UPDATE!

Indlægaf Elway » tors 23. maj 2024 17:50

kbekke skrev:Åhja!

Det var nok mig, der ikke lige havde fået ryddet op efter mig selv på tilmeldingslisten efter mit beklagelige afbud :oops:

Det undskylder jeg og ønsker alle et godt træf.

Samtidig håber jeg (og måske også andre?) på en stemningsfuld reportage, så os, der af den ene eller anden grund ikke kan deltage, kan få i det mindste et indtryk af løjerne.

Personligt er jeg især ærgerlig over at gå glip af KenRas’ FM-eksperiment, der i denne udførelse måske er et “first” i træf-sammenhæng?


Næ, det var såmænd mig der var fuldt klar over at du havde meldt afbud, men alligevel var frisk nok til at give dig en opgave. My bad! :lol: Og du har ingen forpligtelse til at rydde op på tilmeldingslisten (mit job) - og jeg tror faktisk ikke du ville kunne (den er vist skrivebeskyttet). Uanset hvad - vi har styr på det nu :-)
Senest rettet af Elway tors 23. maj 2024 18:04, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 804
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Praktiske opgaver til træffet - UPDATE!

Indlægaf Louis » tors 23. maj 2024 17:54

Er det muligt at jeg kan rykkes - jeg bliver desværre ikke og overnatter alligevel. Så det er lidt upraktisk at jeg hjælper om søndagen :)
Venligst Louis
Brugeravatar
Louis
 
Indlæg: 2764
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Hørning

Re: Praktiske opgaver til træffet - UPDATE!

Indlægaf Elway » tors 23. maj 2024 18:05

Louis skrev:Er det muligt at jeg kan rykkes - jeg bliver desværre ikke og overnatter alligevel. Så det er lidt upraktisk at jeg hjælper om søndagen :)


yes - men du er her til aftensmaden?
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 804
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Praktiske opgaver til træffet - UPDATE!

Indlægaf Louis » tors 23. maj 2024 18:17

Elway skrev:
Louis skrev:Er det muligt at jeg kan rykkes - jeg bliver desværre ikke og overnatter alligevel. Så det er lidt upraktisk at jeg hjælper om søndagen :)


yes - men du er her til aftensmaden?


Yes - jeg har også betalt for overnatning - så hvis nogen føler for det kan du jo overtage den ;)
Venligst Louis
Brugeravatar
Louis
 
Indlæg: 2764
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Hørning

Re: Praktiske opgaver til træffet - UPDATE!

Indlægaf Elway » tors 23. maj 2024 18:26

Louis skrev:
Elway skrev:
Louis skrev:Er det muligt at jeg kan rykkes - jeg bliver desværre ikke og overnatter alligevel. Så det er lidt upraktisk at jeg hjælper om søndagen :)


yes - men du er her til aftensmaden?


Yes - jeg har også betalt for overnatning - så hvis nogen føler for det kan du jo overtage den ;)


Jeg rokerer lidt rundt og laver en opdateret version. I løbet af fredagen :-)
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 804
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Praktiske opgaver til træffet - UPDATE!

Indlægaf bjerager » tors 23. maj 2024 21:20

Æh, hvad indebærer det "at hente morgenmad" - og det med "parkering"?
LP -> Ortofon MC-5000/Ortofon Rondo Bronze/Ortofon MC-30 Super/Audio Technica AT-Art9Xi/Sony XL-44L/Sony XL-15/Shure V15III JICO SAS Boron - Sony PS-X75 -> Ortofon T-3000 -> Yamaha C-2x -> Yamaha M-85 -> Sony APM 66 MKII
bjerager
 
Indlæg: 1900
Tilmeldt: 19 apr 2010
Geografisk sted: Kvistgård
Lokalitet: Kvistgård

Re: Praktiske opgaver til træffet - UPDATE!

Indlægaf Elway » tors 23. maj 2024 22:37

bjerager skrev:Æh, hvad indebærer det "at hente morgenmad" - og det med "parkering"?


Det indebærer at jeg har bil og kører til Svinninge og henter morgenbrød. Jeg er ikke lokalkendt, måske er det rart at være to i den sammenhæng, hvis ikke jeg kan parkere nogen steder. Så, det er en kort køretur med mig med duft af rundstykker på tilbagevejen. Nem opgave, hvis man er morgenfrisk :-)
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 804
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Praktiske opgaver til træffet - UPDATE!

Indlægaf bjerager » fre 24. maj 2024 05:13

Det lyder så fint. Jeg kom bare i tvivl om det var forventet at jeg skulle køre. Jeg har ingen bil og intet kørekort.
LP -> Ortofon MC-5000/Ortofon Rondo Bronze/Ortofon MC-30 Super/Audio Technica AT-Art9Xi/Sony XL-44L/Sony XL-15/Shure V15III JICO SAS Boron - Sony PS-X75 -> Ortofon T-3000 -> Yamaha C-2x -> Yamaha M-85 -> Sony APM 66 MKII
bjerager
 
Indlæg: 1900
Tilmeldt: 19 apr 2010
Geografisk sted: Kvistgård
Lokalitet: Kvistgård

Re: Praktiske opgaver til træffet - UPDATE!

Indlægaf Elway » fre 24. maj 2024 12:23

bjerager skrev:Det lyder så fint. Jeg kom bare i tvivl om det var forventet at jeg skulle køre. Jeg har ingen bil og intet kørekort.

Det var lidt kryptisk, indrømmet. Vi tager en morgenkøretur til bageren søndag :-)
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 804
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Praktiske opgaver til træffet - UPDATE!

Indlægaf Elway » lør 25. maj 2024 06:49

Opdateret - version 3 :-)
Firefox_Screenshot_2024-05-25T04-47-52.965Z.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 804
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg


Tilbage til Vintagehifi træf 2024



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster