Tilmelding til træffet

Tilmelding til træffet

Indlægaf Elway » tors 22. feb 2024 14:51

I tilfælde af ændringer, vil der øverst i dette opslag blive lavet en “EDIT” note. Lige under denne linje…..
EDIT1 - 7 marts: (opslaget afspejler nu at zyzomus er udtrådt at styregruppen og at Captain Phoenix/Claus er indtrådt)

Men først - læs det hele grundigt, så vi undgår misforståelser og unødigt arbejde…..

TID OG STED
- Afholdes lørdag d. 25. maj 2024 med start kl. 12:00.
- Sluttidspunktet og pris afhænger af hvilken "pakke", du tilmelder dig (se nedenfor).
- Træffet finder sted på: Søndersted Forsamlingshus, Sønderstedvej 36, 4340 Tølløse


PROGRAM
Programmet er under udarbejdelse – det færdige program kommer i dette underforum senere. Vi tør dog godt røbe, at det underliggende tema er: “Shootout”....!

Strukturen er:

-3 præsentationer i den store sal

- Et ”fri-leg”-område, hvor man kan opstille medbragte apparater/anlæg og hvor der vil være køb/salg/bytte af grej, reservedele, LP’er, CD’er mv. Alle er velkomne til at medbringe effekter til dette, men pladsen er begrænset, så overvej mængde og vis hensyn ved opstilling.

- Vintagehifi-quiz – denne gang med musikken som omdrejningspunkt

Der vil ikke blive afholdt workshops. Dels af pladshensyn, dels et aktivt fravalg foretaget af styregruppen.

Herudover bliver der god tid til hyggesnak, diskussioner og samvær. Styregruppen vil opstille et “lounge-anlæg” til aftentimerne.


PRIS OG DELTAGELSE
Man kan vælge én af følgende tre ”pakker”:

Pakke 1 - Dag-pakken - 175kr
Lørdag kl. 12:00 – 18:00 inkl. kaffe/te og 3 stk øl/vand.

Pakke 2 - Dinner-pakken - 325kr
Lørdag kl. 12:00 – 00:00.
Som pakke 1 +
a) yderligere 3 stk øl/vand
b) ½ flaske vin
c) aftensmad

Pakke 3 - Hele balladen-pakken - 375kr
Lørdag kl. 12:00 – søndag kl 10.00.
Som pakke 2 +
a) overnatning: enten på gulvet i stor sal eller eget medbragt telt
(du skal selv medbringe alt “soveudstyr”, madras osv)
b) morgenmad

Pakkerne er som de er. Man kan f.eks. ikke fravælge drikkevarer i en pakke og få reduceret pris, fordi man selv medbringer egne drikkevarer. Det er man dog naturligvis velkommen til - at medbringe egne og/eller supplerende drikkevarer - men man betaler for pakkerne som de er. Også selv om man muligvis ikke udnytter hele rammen ift tid, drikkevarer osv.


TILMELDING OG BETALING
Der er et max deltagerantal på 50 og dette kan ikke fraviges.
Heri er reserveret 3 pladser til styregruppen (Captain Phoenix/Claus, KenRas/Kenneth og Elway/Morten). Der vil også være et mindre antal pladser reserveret  til udvalgte af dem, der efter aftale tager “kerne”-grej med til præsentationerne - disse bliver i så fald kontaktet direkte af styregruppen. I anerkendelse af den store indsats af den tidligere styregruppe, vil der i år også være reserveret plads til hhv Peter Q Rannes og Captain Phoenix i det omfang de vil/kan deltage. De forud-reserverede deltagere betaler samme pakkepris som alle andre.

For at kunne deltage skal du gøre 2 ting:

1. Tilmelding
Tilmeld dig med hvilken ”pakke” du ønsker på det tilmeldings-link, der publiceres lige her på dette sted i dette opslag - mandag d. 26 februar kl. 20.00:

https://forms.gle/xmXkQGfBXZ7pskkg7

Når linket er her, er der åbent for tilmelding. Vi har valgt på denne måde at “for”-annoncere tidspunktet for publicering af tilmeldings-linket, så alle har en chance for at være klar til tilmelding.

Tilmeldingen foregår via Google Forms (doodle er ikke længere velegnet) og resultaterne samles op i et google-regneark. Du kan se listen over tilmeldte her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1c5yfXP3H39B8hVgHY_aWYZ4IvyL3GXd4h4nAJz_0fgY/edit?usp=sharing
Man kan også se listen, når man har indsendt sin tilmelding (der vises et link efter udfyldt formular).

2. Betaling
Plads 1-50:
Hvis du er nummer 1-50 på tilmeldingslisten: så betal det korrekte beløb for den valgte pakke på:
- Enten MobilePay (22445696 - “Morten de Melo Lyng”)
- Eller bankoverførsel

Hurtigst muligt - og inden 2. April.

Hvis man vil bruge bankoverførsel, så skriv venligst en PB til Elway som så oplyser kontonummeret (vi vil ikke have kontonummer ude på disse halv-offentlige sider, så det foregår altså via PB, eller SMS til MobilePay nummeret)

Husk at skrive dit forum-brugernavn og rigtige navn (fx “Elway/Morten Lyng”) både ved tilmelding (linket) og i beskedfeltet ved betaling (uanset om du bruger MobilePay eller bankoverførsel).
Hvis du tilmelder en ikke-bruger, så skriv: ”[Dit brugernavn] gæst”. Lav en selvstændig tilmelding for hver deltager.

Venteliste:
Hvis du er på plads 51 eller derover på tilmeldingslisten, skal du ikke betale, men er på venteliste ift evt afbud.

Tilmeldingen er først gældende, når man har gjort både punkt 1 og 2 ovenfor – og foregår kun ad denne vej. Tilmeldingen er også betinget af, at den foretages inden 2. april og at den derefter bliver individuelt bekræftet af Elway/Morten fra styregruppen. Først da, er man sikker på sin plads. Tilmeldingen er bindende. Dvs at hvis man bliver forhindret, vil der ikke blive refunderet noget, men man er velkommen til på eget initiativ at sælge sin plads videre (se “venteliste” længere oppe i dette punkt).

Hvis der er særlige forhold, der skal tages hensyn til (vegetarmad, allergi o.l.), så notér det i kommentarfeltet nederst på tilmeldingsformularen.


ANDRE INFORMATIONER
Man er desuden meget velkommen til at medbringe hjemmebag til eftermiddagskaffen – det har der været tradition for ved tidligere træf. Der kommer en “kage-tråd” i dette underforum umiddelbart før eller efter tilmeldingsfristen.

Har du spørgsmål ift lige netop din tilmelding, så overvej lige at skrive en PB til Elway i stedet for i denne tråd.

Vi håber at se rigtig mange til et spændende og hyggeligt træf!

hilsen
KenRas, Captain Phoenix, Elway
Senest rettet af Elway tors 7. mar 2024 14:14, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Elway » man 26. feb 2024 21:12

Som mange af jer allerede har opdaget, er klokken efter 20.00 og tilmeldingen blev åbnet. Kom frisk!
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Hasse Jakobsen » man 26. feb 2024 21:47

Jeg tror nok at jeg har tilmeldt mig korrekt:)
Hasse Jakobsen
 
Indlæg: 406
Tilmeldt: 13 jul 2013
Geografisk sted: Dronningmølle
Lokalitet: Dronningmølle

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf KenRas » man 26. feb 2024 21:50

Hasse Jakobsen skrev:Jeg tror nok at jeg har tilmeldt mig korrekt:)

Det har du :thumbsup:
Marantz, Sansui, Akai, Pioneer, Nikko, Thorens, Lenco, Beovox, Inertia, Era, SME med mere...
Brugeravatar
KenRas
 
Indlæg: 1222
Tilmeldt: 09 jan 2019
Geografisk sted: Nær Holbæk
Lokalitet: Søstrup

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Louis » man 26. feb 2024 22:02

Jeg er ikke sikker på jeg kan finde ud af det.
Jeg har forsøgt med at melde mig på pakke 3, men jeg synes ikke mit navn ender på dokumentet i det efterfølgende link?

Edit - nu er det så lykkedes, endda to gange.

Jeg skal kun bruge en plads, håber i kan redigerer det.
Senest rettet af Louis man 26. feb 2024 22:04, rettet i alt 1 gang.
Venligst Louis
Brugeravatar
Louis
 
Indlæg: 2756
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Hørning

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf KlausM » man 26. feb 2024 22:04

Louis skrev:Jeg er ikke sikker på jeg kan finde ud af det.
Jeg har forsøgt med at melde mig på pakke 3, men jeg synes ikke mit navn ender på dokumentet i det efterfølgende link?

Du er meldt til 2 gange nu, mon ikke arrangørerne kan slette den ene
Mvh Klaus
Acoustic Research AR-3a Improved, AR-10Pi, AR-11, AR-9
Sansui AU-11000A, TU-9900, SR-929
Hafler DH-220 XL-280 DH-500, XL-600
BeoGram 3000 med STAX UA-7 CF arm + Empire EDR-9
Brugeravatar
KlausM
 
Indlæg: 2255
Tilmeldt: 19 apr 2010
Geografisk sted: Sjælland Region Syd-Øst
Lokalitet: Faxe

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Elway » man 26. feb 2024 22:18

KlausM skrev:
Louis skrev:Jeg er ikke sikker på jeg kan finde ud af det.
Jeg har forsøgt med at melde mig på pakke 3, men jeg synes ikke mit navn ender på dokumentet i det efterfølgende link?

Du er meldt til 2 gange nu, mon ikke arrangørerne kan slette den ene
Mvh Klaus


Det fixer jeg :-)
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf ferr31 » man 26. feb 2024 22:38

Jeg kan se i har forhåndstilmeldt mig til pakke 3, men kommer kun til pakke 2 ;)
Er det noget der kan rettes ;)
Mvh.
Nils
Brugeravatar
ferr31
 
Indlæg: 958
Tilmeldt: 09 jan 2011
Geografisk sted: Østfyn
Lokalitet: Nyborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Elway » man 26. feb 2024 22:47

ferr31 skrev:Jeg kan se i har forhåndstilmeldt mig til pakke 3, men kommer kun til pakke 2 ;)
Er det noget der kan rettes ;)


Det fixer vi. Betragt dig som meldt til Pakke 2 :-)
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf ralphandersen » man 26. feb 2024 22:54

Ups, jeg havde glemt at jeg medbragte kerne-grej, så jeg tilmeldte mig. Bare slet den sidste tilmelding...
Vitavox Bitone 6201 med Heil ESS diskanter og El Pipe-O subwoofer. Vitavox Bitone 3200 , Tannoy Monitor Gold 15" i 200 l hjørnekabinetter. Altec Model Fifteen, Quad II, Luxman CL34, Garrard 401, Thorens 524.
Brugeravatar
ralphandersen
 
Indlæg: 503
Tilmeldt: 30 sep 2015
Geografisk sted: Thy
Lokalitet: Ydby

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf aqrannes » man 26. feb 2024 23:15

Det lykkedes ikke mig at skrive rigtig navn, kun forum navn. Kan det tilføjes?
Vh August Quist Rannes ;)
AugustQR.
Brugeravatar
aqrannes
 
Indlæg: 140
Tilmeldt: 30 apr 2010
Geografisk sted: Nordjylland
Lokalitet: 9900 - Frederikshavn

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Elway » tirs 27. feb 2024 07:37

ralphandersen skrev:Ups, jeg havde glemt at jeg medbragte kerne-grej, så jeg tilmeldte mig. Bare slet den sidste tilmelding...


Yes, det fixer jeg
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Elway » tirs 27. feb 2024 07:38

aqrannes skrev:Det lykkedes ikke mig at skrive rigtig navn, kun forum navn. Kan det tilføjes?
Vh August Quist Rannes ;)


Ja, du er genkendt :-) ingen problem :-)
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Elway » tirs 27. feb 2024 11:42

Vi er nu på 41 deltagere - dejligt at se en stor og hurtig tilslutning :OLO:

Der er dermed endnu 9 pladser ledige, hvis du ikke har fået dig meldt på endnu :-)

Der kommer en "samkørselstråd" snart....
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf KenRas » søn 3. mar 2024 14:11

Der er nu kun 3 ledige pladser tilbage til træffet…
Marantz, Sansui, Akai, Pioneer, Nikko, Thorens, Lenco, Beovox, Inertia, Era, SME med mere...
Brugeravatar
KenRas
 
Indlæg: 1222
Tilmeldt: 09 jan 2019
Geografisk sted: Nær Holbæk
Lokalitet: Søstrup

Næste

Tilbage til Vintagehifi træf 2024



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster