Tilmelding til træffet

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Rumpenissen » man 4. mar 2024 12:19

Må jeg invitere og betale for en gæst? Jeg kender en vintageven der gerne vil deltage.

Venlig hilsen
Thomas
QUAD ESL-63, STAX SR-44, QUAD 33, FM3, 303, 34, FM4, 306, 405-2. Hafler DH-200. Sentec 8 serie, ACM-1.
Linn Basik m. Akito arm, Ortofon MC200, M20 FL Super, Sumiko Blue Point Special EVO III.
Brugeravatar
Rumpenissen
 
Indlæg: 39
Tilmeldt: 24 aug 2015
Geografisk sted: Nordsjælland
Lokalitet: Allerød

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Elway » man 4. mar 2024 12:22

Rumpenissen skrev:Må jeg invitere og betale for en gæst? Jeg kender en vintageven der gerne vil deltage.

Venlig hilsen
Thomas


Ja, gerne - som der står i starten af denne tråd:

"Husk at skrive dit forum-brugernavn og rigtige navn (fx “Elway/Morten Lyng”) både ved tilmelding (linket) og i beskedfeltet ved betaling (uanset om du bruger MobilePay eller bankoverførsel).
Hvis du tilmelder en ikke-bruger, så skriv: ”[Dit brugernavn] gæst”. Lav en selvstændig tilmelding for hver deltager."

Du skal muligvis åbne tilmeldingslinket i en "incognito"-tilstand - den kan ellers muligvis huske dig.
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf zyzomus » man 4. mar 2024 12:26

Principielt er dette træf kun for medlemmer som så har første prioritet - dvs. ingen adgang for gæster fra min side.
Det vil dog være muligt at komme med som gæst, hvis der viser sig at være ledige pladser senere.

Kommer der en venteliste, kræver det formentlig en revision af budgettet.

MVH Zoubeir
Brugeravatar
zyzomus
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 10 sep 2012
Geografisk sted: Nordsjælland
Lokalitet: Fredensborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Sorenki » man 4. mar 2024 14:08

zyzomus skrev:Principielt er dette træf kun for medlemmer som så har første prioritet - dvs. ingen adgang for gæster fra min side.
Det vil dog være muligt at komme med som gæst, hvis der viser sig at være ledige pladser senere.

Kommer der en venteliste, kræver det formentlig en revision af budgettet.

MVH Zoubeir

Står dette ikke i en konflikt med tidl. udmelding? (citeret ovenfor) også tilmeldingen indeholder jo pt flere gæster på de "åbne pladser" - virker lidt ærgeligt at skulle "smide folk ud" på bagkant.

mvh.
Søren
"I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy" - Tom Waits
Luxman, Marantz, Pioneer and JBL, SME og Ortofon + det løse...

http://auditur.dk
Accuphase 50 års Jubilæum: https://auditur.dk/accuphase-the-very-early-history/
Brugeravatar
Sorenki
Tidligere Santashooter
 
Indlæg: 2047
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Frederiksberg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Captain Phoenix » man 4. mar 2024 14:13

zyzomus skrev:Principielt er dette træf kun for medlemmer som så har første prioritet - dvs. ingen adgang for gæster fra min side.
Det vil dog være muligt at komme med som gæst, hvis der viser sig at være ledige pladser senere.

Kommer der en venteliste, kræver det formentlig en revision af budgettet.

MVH Zoubeir

Det vil nok være smart, at arrangørgruppen kommer med en samlet melding om dette (og ikke hvad hver især synes).

Ud fra tidligere udmeldinger (Hvis du tilmelder en ikke-bruger, så skriv: ”[Dit brugernavn] gæst”. Lav en selvstændig tilmelding for hver deltager) må man tro, at også ikke-medlemmer kan tilmeldes

Fra tidligere træf kan jeg meddele, at vi som arrangører har ladet medlemmers venner deltage.
De kunne være kommende vintagehifi-brugere.
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2594
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Fredmarantz » man 4. mar 2024 14:14

Jeg tror, at jeg har meldt mig til 2 gange - nemlig hhv. den 22.02 samt 04.03? - kan I evt. slette den ene?. Jeg har betalt for "Hele balladen" - pakken. Jeg tror, at jeg har meldt mig til 2 gange, for at være helt sikker på, at jeg kom med :-)

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7440
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Elway » man 4. mar 2024 15:50

Fredmarantz skrev:Jeg tror, at jeg har meldt mig til 2 gange - nemlig hhv. den 22.02 samt 04.03? - kan I evt. slette den ene?. Jeg har betalt for "Hele balladen" - pakken. Jeg tror, at jeg har meldt mig til 2 gange, for at være helt sikker på, at jeg kom med :-)

Vh
Freddy


Fixed :-)
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf MAJ » man 4. mar 2024 18:07

zyzomus skrev:Principielt er dette træf kun for medlemmer som så har første prioritet - dvs. ingen adgang for gæster fra min side.
Det vil dog være muligt at komme med som gæst, hvis der viser sig at være ledige pladser senere.

Kommer der en venteliste, kræver det formentlig en revision af budgettet.

MVH Zoubeir


Det var dog en underlig udmelding og slet ikke i tråd med, hvordan det har været siden starten…
Vh Poul

les realisations de
L’AUDIOPHILE
MAJ
Tidligere P. M. Hedegaard
 
Indlæg: 255
Tilmeldt: 06 nov 2015
Geografisk sted: Thy
Lokalitet: Hassing

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf spuncut » man 4. mar 2024 19:04

Mon ikke zyzomus skal have lov til at moderere den udmeldelse inden den bliver taget for pålydende.
MVH Henning
Pioneer: SA-6500II, 7500 og 8500II. Hafler: DH-220, P230, P500. Nikko: Alpha II, III, 130. Beta II, 30. Sentec SC8
Thorens TD160BII. Ortofon: MC30SII, T20. SME: 3009 Imp
Scandyna: A10: SS/SS A25: SE/SE, PL/PH, SS/SS, SE/SS. A30x: SS/SS. A45x: SS/SS
Brugeravatar
spuncut
 
Indlæg: 3601
Tilmeldt: 30 dec 2012
Lokalitet: Lolland Nordvest

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Elway » man 4. mar 2024 21:08

Det er fint med en debat om dette. Og at have forskellige holdninger – det er helt fair.

Men det skal jo helst ikke ske midt i en ”tilmeldings-runde” – bare så der ikke er tvivl i den aktuelle situation.

Udmeldingen er hermed:
Det har altid været muligt at tilmelde en gæst, og det er det også til 2024-træffet – som der stod i tilmeldings-opslaget – øverst i denne tråd.

Hvad der så bliver gældende til 2025, må vi se på til den tid :lol:
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Elway » man 4. mar 2024 21:14

Rumpenissen skrev:Må jeg invitere og betale for en gæst? Jeg kender en vintageven der gerne vil deltage.

Venlig hilsen
Thomas


Tilmeldingen er gået igennem formularen, Thomas. Og betaling modtaget :-)
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Elway » man 4. mar 2024 21:14

Og der er iøvrigt endnu 2 ledige pladser.
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf zyzomus » man 4. mar 2024 23:46

Nu er der vist et behov for at vi lige får sat tingene på plads i deres rette sammenhæng og kontekst. Jeg kommer ikke til at moderere min udtalelse på nogen måde. Dette arrangement er for medlemmerne af forummet, som har helt indtil 2. April hvor de kan tilmelde sig. Skulle vi derefter have ledige pladser, er gæster velkomne. Jeg mener ganske enkelt ikke, at man kan være bekendt overfor medlemmerne at begynde på at booke pladser for gæster på nuværende tidpunkt. Det er den ene ting. Den anden ting er at jeg som styregruppe-medlem for dette arrangement har påteget mig et stort ansvar og adskillige arbejdsopgaver, som jeg gerne udfører for medlemmerne, men jeg er på ingen måde interesseret i at afholde et arrangement hvor medlemmerne ikke kan nå at melde sig til fordi pladserne fyldes op med gæster.

Vi må give medlemmerne en ærlig mulighed for at melde sig til først, for der er måske nogen der lige skal finde ud af om de kan deltage i træffet, og vi har altså i indbydelsen givet dem en lang tidsfrist, som vi så også må leve op til og ikke stresse folk unødigt. Det er normal og retfærdig adfærd. Herefter kan eventuelt ledige pladser naturligvis tildeles gæster. Det er afgørende for mig, at tingene går ordentligt og retfærdigt for sig som medlem og med-arrangør af dette arrangement, og at vi ikke smider vores egne medlemmer ud til fordel for gæster.

Hvis nogen udfordrer mit engagement, vil jeg da gerne give ham min plads inklusive min betaling, og så kan den person da også lige overtage budgetudarbejdelsen og korrektioner og alle de indkøb som jeg er ansvarlig for til denne begivenhed samt nogle af de events der skal være. Måske vil nogle af de så hurtigt tilmeldte gæster gerne tage en tjans?

Det er muligt at man i tidligere år har givet mulighed for plads til betalende gæster – jeg kan huske at have hørt, at der tidligere år var flere ledige pladser og ikke så stor tilslutning, men sidste år var der et problem hvor medlemmer ikke kunne komme til at deltage. Nu står vi så i en situation, hvor vi på enormt kort tid åbenbart kun har 2 ledige pladser. Jeg har overvejet at udvide deltagelsen til et større antal, dette er bestemt sandsynligt, og jeg har ingen problemer med at gennemføre det. Desværre gælder det ikke overnatning og middag pgra omstændighederne i de lokaler, der er til rådighed.

Jeg synes faktisk det er en meget ømtålelig situation, hvis vi ender med at have adskillige gæster tilmeldt up-front og så må sige nej til medlemmer, fordi arrangementet bliver hurtigt overtegnet. Det bryder jeg mig ganske enkelt ikke om. Jeg undrer mig over hvor mange af dem der er tilmeldt nu der er gæster?

Med respekt for vintage hifi univers, så bør kutyme og traditioner ikke anvendes som påskud.

MVH
Zoubeir
Brugeravatar
zyzomus
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 10 sep 2012
Geografisk sted: Nordsjælland
Lokalitet: Fredensborg

Re: Tilmelding til træffet

Indlægaf Captain Phoenix » tirs 5. mar 2024 00:26

Det var da en ualmindelig kantet markering, som både er på tværs af hvad den officielle tilmeldingstekst siger og den ånd, der har præget træffene de sidste mange år.
Hvis dét skal være tonen, synes jeg det er et tab for vores træf.
Jeg tvivler på at den øvrige styregruppe har samme synspunkter.

Hvis det skal være sådan - og den øvrige styregruppe er enige - kan jeg godt overtage både dine opgaver samt din plads i styregruppe og på træffet.

Jeg kender til at arrangere vores træf - og selv om jeg havde besluttet at holde fingrene væk efter 2023-træffet vil jeg hellere tage en tørn mere sammen med Elway og KenRas end opleve, at den holdning, der fremgår af indlægget kommer til at præge træffet.

Elway og KenRas er velkomme til at kontakte mig (PB, SMS eller tlf).
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2594
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Ændring af styregruppen

Indlægaf Elway » tirs 5. mar 2024 21:25

Vi (KenRas og Elway) kan fortælle at zyzomus er udtrådt af styregruppen, og at vi har taget imod Captain Phoenix’ (Claus) tilbud om at indtræde istedet.
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 762
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

ForegåendeNæste

Tilbage til Vintagehifi træf 2024



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster