Nakamichi CR-2E

Spaghetti sektionen

Nakamichi CR-2E

Indlægaf mba » tirs 9. jul 2019 11:46

Hej alle,

Jeg er super begejstret for at have fundet en Nakamichi CR-2E til billige penge (ved godt det den nederste i hierakiet ;-))
Jeg glæder mig som et barn til jul, til at den skal ankomme og nu leder jeg efter nogle passende bånd. Er der nogen anbefalinger til sådan en nybegynder som mig, man kan jo altid smide 150-300kr for metal bånd på ebay, men er det nødvendigt. Hvor krydser linjerne mellem pris og kvalitet?

Mvh.
Martin
mba
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: 13 jan 2015
Geografisk sted: Aarhus
Lokalitet: Aarhus

Re: Nakamichi CR-2E

Indlægaf Louis » tirs 9. jul 2019 16:42

mba skrev:Hej alle,

Jeg er super begejstret for at have fundet en Nakamichi CR-2E til billige penge (ved godt det den nederste i hierakiet ;-))
Jeg glæder mig som et barn til jul, til at den skal ankomme og nu leder jeg efter nogle passende bånd. Er der nogen anbefalinger til sådan en nybegynder som mig, man kan jo altid smide 150-300kr for metal bånd på ebay, men er det nødvendigt. Hvor krydser linjerne mellem pris og kvalitet?

Mvh.
Martin


Hej Martin

Jeg har masser af bånd liggende. Alle Chrome bånd fra Maxell, Basf, Agfa, Tdk osv. Dem må du gerne komme og plukke i. De er brugte men i fin stand. Jeg bor i Viby, så det er ikke så langt :-)
Venligst Louis
Brugeravatar
Louis
 
Indlæg: 2743
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Hørning

Re: Nakamichi CR-2E

Indlægaf mba » tirs 9. jul 2019 20:34

Det kunne da sagtens være jeg gør det ;-). Jeg har sendt dig en pb.

Hilsen
Martin
mba
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: 13 jan 2015
Geografisk sted: Aarhus
Lokalitet: Aarhus


Tilbage til Spole/kassette optager



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster