Beogram 3000/Thorens TD124/II

Analog når det bedst

Re: Beogram 3000/Thorens TD124/II

Indlægaf vilmann » søn 12. maj 2019 20:40

KlausM skrev:Jeg har kigget ind/op i den, og den er både limet og skruet. Jeg ved ikke præcis hvor den er købt, jeg købte den jo af en englænder, der havde fortrudt købet (Josie Lewis på "Thorens TD124 Friends" facebook-siden). Men angiveligt en Moldova-plint.
Mvh Klaus


Fedt, tak. Jeg ved godt hvem der laver den, og jeg kan simpelthen ikke finde tid at bygge en ordentlig plint.
vilmann
 
Indlæg: 90
Tilmeldt: 11 jul 2016
Lokalitet: København

Re: Beogram 3000/Thorens TD124/II

Indlægaf vilmann » tirs 8. okt 2019 23:58

Nu med plint fra Moldova og en rewired Hadcock GH228. Der mangler stadig lidt hist og her, men det kan spille. Endda temmelig godt.
IMG_20191008_232752.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
vilmann
 
Indlæg: 90
Tilmeldt: 11 jul 2016
Lokalitet: København

Re: Beogram 3000/Thorens TD124/II

Indlægaf Fredmarantz » ons 9. okt 2019 00:47

Det er bare en flot pladespiller i en flot plint. :thumbsup:

- og dét, at der "mangler noget hist og her" er vel dybest set en fast tilstand her hos os i Vintageland - i hvert fald hos mig. Der er altid en skrue der skal strammes - en vippearm, der går lidt for løst og skal indstilles osv osv ....

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: Beogram 3000/Thorens TD124/II

Indlægaf vilmann » ons 9. okt 2019 12:19

Fredmarantz skrev: Det er bare en flot pladespiller i en flot plint. :thumbsup:

Jeg vil stadig gerne have B&O-plinten til at spille. Den er flottere. Men den er desværre helt håbløs. Jeg skal have fyldt den op med træ, før den muligvis kan noget.

Fredmarantz skrev:- og dét, at der "mangler noget hist og her" er vel dybest set en fast tilstand her hos os i Vintageland - i hvert fald hos mig. Der er altid en skrue der skal strammes - en vippearm, der går lidt for løst og skal indstilles osv osv ....
Freddy

Jo, det er sådan det er i Vintageland. Jeg har næsten altid en skruetrækker og andet værktøj liggende fremme. Lidt gummifødder og et par pickupper også. At hende den langhårede ikke brokker sig, forstår jeg ikke. :p
vilmann
 
Indlæg: 90
Tilmeldt: 11 jul 2016
Lokalitet: København

Foregående

Tilbage til Grammofoner



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster