Jeg købte (som nok nogen er bekendt med) en gammel Ford Thunderbird (1965)i foråret. Sådan en har jeg ønsket mig siden jeg var 10 år gammel, men dengang rakte pengene kun til en blik-bil Jeg fik den hjem i April og efter at have studeret brugsanvisningen nøje fik jeg efterhånden lært at åbne de forskellige klapper på den...ja..det er ikke på normal vis. Da det lykkedes mig at åbne bagklappen fik jeg en lille overraskelse
Skruet fast i venstre side sad noget som lignede en lille skotøjs-æske og da jeg kiggede i den blev jeg ikke mindre forbavset. jeg kunne godt nok via mit arbejde genkende hvad der så ud til at være en ekko-fjeder og en lille forstærker, men hvad fanden skulle det der.
Det viser sig så Ford Company tilbød denne sjove facilitet som exstra udstyr. Rumklang var åbenbart eftertragtet på den tid, men da stereo kom på banen for alvor forsvandt denne mulighed snart. Min Thunderbird har den altså og jeg agter at gøre den kamp-klar her i vinter...for jeg synes da det er en sjov ting som bør bevares