KlausM skrev:kj2005 skrev:...kan Peter have blokeret for søgninger udefra, så kun søgning indenfor Sverige's grænser går igennem til serveren?...... bliver lidt "loren" på hans server?
Jeg kan fint komme ind på siden Tubular Well, så det kan ikke være landebestemt. Har du prøvet fra en anden enhed, telefon eller en anden PC?
Mvh Klaus
nej, ikke endnu fra en anden pc....men jeg tog USB kablet og satte i mobilen og pc'en...gik ind under mobilt-hotspot og fik adgang til internettet via USB-internetdeling på mobilen.
Kun ved at fjerne alle browser data og al historik fra Chrome (som jeg næsten aldrig bruger) fik jeg lov til at få den oversatte side (altså kun på dansk) men ikke komplet loaded...så snart jeg forsøger med den "rigtige" udgave på svensk smider "webaccess.manet.nu" det sortlistede "nej" lige i hovedet på mig.
Der står noget på hjemmesiden om russiske IP-adresser og numre som bliver blokeret....webaccess må have fået min IP adresse galt i halsen...og lykkes det ikke at få adgang til http://www.tubular-well.se, kan jeg jo ikke købe de stumper som jeg mangler...
mvh Kim