12ax7

Rør i alle afskygninger

Re: 12ax7

Indlægaf jegwan » tirs 30. jun 2015 21:34

Anderscastle skrev:
jegwan skrev:Jeg arbejder i Albertslund. Så jeg kan kigge forbi en dag efter arbejde, hvis du altså vil synes godt om det.
Jégwan


hmm...jeg vil nødig virke uhøflig, men apparatet står på mit arbejde, og jeg kan desværre ikke underholde for længe jeg kan maks byde på en kaffe fra den 7 eleven på den anden side af Bernstorffsvej, da vores egen smager gyseligt.:shock: Men jeg er her sent hver torsdag, så hvis du kan leve med de betingelser :p , er du mere end velkommen til at komme forbi..send blot en PB. :p



:lol: Det er helt fint. Jeg havde egentlig ikke underholdning i tankerne. Jeg ville smide dem af, så kunne du låne og lytte et par dage.
Jeg skriver, hvis jeg en dag skal ud til møde i nærheden af Hellerup - så kan vi se om det stadig er relevant eller om du har fundet dit favorit 12ax7.

Mvh,
Jégwan
jegwan
 
Indlæg: 9
Tilmeldt: 29 mar 2015
Lokalitet: Slagelse

Re: 12ax7

Indlægaf Anderscastle » ons 1. jul 2015 08:26

:thumbsup:

Det er stadig relevant, jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at få fat i Jesper, er midt i en hus renovering og kan kun lige akkurat sætte tid af til at komme på arbejde :p , ellers går tiden med at hive tapet ned male, banke gulve op etc.

Så når du er i nærheden af Bernstorffsvej sig endelig til :p jeg er her som sagt længe om torsdagen.

og tak :thumbsup: for venligheden...

god dag.
Lidt blandet. Noget nyt og noget gammelt
Anderscastle
 
Indlæg: 187
Tilmeldt: 31 mar 2014
Geografisk sted: Københavnsområdet.
Lokalitet: Bagsværd

Foregående

Tilbage til Vintage rør-grej



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster