Billig B&O Reciver (har fundet hvad jeg skal bruge)

Om alt det, der på amerikansk hedder ”Solid State”

Billig B&O Reciver (har fundet hvad jeg skal bruge)

Indlægaf gasolin » man 19. sep 2016 22:43

Jeg har solgt mit moderne film anlæg for at opgradere til stereo med et sæt moderne (engelsk) meget roste højtaler, som er helt nye og som jeg kunne købe til halv pris hos en forhandler (endda incl fragt).

Jeg mangler en forstærker og ud over en non vintage forstærker har jeg som det sidste tænkt på om jeg skulle prøve igen med en B&O reciver

Havde dårlig oplevelse med mit første B&O anlæg købt herinde, et beocenter 9300 som var i meget dårligere stand en forventet og uden fjernbetjening (følte mig snydt), har stadig fjernbetjeningen som jeg efterfølgende måtte købe og som er med display

Så jeg vil høre om jeg kan få en B&O reciver i pæn stand (ridser med mere) og som virker 100% skal kun bruges til mit tv som har analog og digital udgang, i bredden har jeg minimum 75 cm til rådighed så der er vidst ikke nogen B&O reciver der er for bredde, højtaleren er på 6 ohm minimum 4ohm og har 86db i følsomhed, så 2x20 watt rms burde være nok

Pris 500-750kr

Hvad skal jeg lede efter?

Kunne være beomaster 2000,2300,3000,3300 da de har et klassik design og er tilpas gamle til at de burde kunne fås til 500-750kr men ikke gamle specielle nok til at være kult og dermed dyre
gasolin
1 advarsel tildelt

Lokalitet: aarup

Re: Billig B&O Reciver (har fundet hvad jeg skal bruge)

Indlægaf beodude » tirs 20. sep 2016 17:06

Beomaster 3300 med beolink 1000 fjernbetjening, skulle gerne kunne skaffes i fornuftig stand til 500kr eller mindre.
Men der skal en digital til analog converter til, hvis der skal tilsluttes digitale kilder.
De fleste af dem har kun 1 eller 2 indgange, udover indgangen til pladespiller.
beodude

Tilbage til Vintage transistor-udstyr