pqrannes skrev:Hov, hvor f***** kom alle de fine Tannoy højttalere fra? Har jeg "missed some action"?
PQR
MDA skrev:Du har da efterhånden fået dig en fin Tannoy samling![]()
Den pickup som jeg har til 78 plader, den må du gerne få ved lejlighed.
Tonni skrev:uhh... Godt man har en bil der skal synes...
Det må da være noget af en drømmesituation, at være i. At kunne prøve alle de dejlige modeller, på en gang!
Louis skrev:...
Hvis nogen skulle have lyst til at høre lidt forskelligt Tannoy. Kan de kigge forbi indenfor de næste par uger. Inden de bliver solgt.
Tonni skrev:....Men hvordan er mellemtoneområdet, på de forskellige enheder, i forhold til hinanden?
pqrannes skrev:Louis skrev:...
Hvis nogen skulle have lyst til at høre lidt forskelligt Tannoy. Kan de kigge forbi indenfor de næste par uger. Inden de bliver solgt.
Hej Peter, Du er velkommen. Jeg er hjemme klokken 18.00 tirsddag og Onsdag i næste uge. Og fri om Torsdagen. Så en af de dage ville passe godt. Send mig en Pm.
Jeg kommer gerne forbi, måske en sen hverdagseftermiddag/aften midt i næste uge, hvis vi kan finde ud af noget.
PQR
Louis skrev:
Hej Peter, Du er velkommen. Jeg er hjemme klokken 18.00 tirsddag og Onsdag i næste uge. Og fri om Torsdagen. Så en af de dage ville passe godt. Send mig en Pm.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster