Coral monitor 70 - delefilter hvordan?

Rosinen i pølseenden

Re: Coral monitor 70 - delefilter hvordan?

Indlægaf Boptilyoudrop » søn 19. feb 2012 17:29

Jeg målte den anden enhed i dag, lige godt 30 Hz. Det er rimeligt tæt på de +10%. Men nu prøver jeg forsigtigt acetonekuren. det eneste fedt dén slanker er nok det der findes i hjenecellernes myelinskeder - så hverken til indvortes eller udvortes brug... :Skor:
Boptilyoudrop
 
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 maj 2010
Geografisk sted: Sy'fyn, græs mellem tæer, vand mellem øer og solen foroven
Lokalitet: Faaborg opland

Re: Coral monitor 70 - delefilter hvordan?

Indlægaf mcs_5 » søn 19. feb 2012 18:48

Du må jo prøve at måle min basenhed også. Jeg ved ikke hvordan mere end 10 års ophold på et skab ændrer data :Skor:

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen
Brugeravatar
mcs_5
Branchemedlem
 
Indlæg: 2254
Tilmeldt: 29 apr 2010
Geografisk sted: Sønderjylland
Lokalitet: Haderslev

Re: Coral monitor 70 - delefilter hvordan?

Indlægaf Boptilyoudrop » søn 19. feb 2012 21:26

mcs_5 skrev:Du må jo prøve at måle min basenhed også. Jeg ved ikke hvordan mere end 10 års ophold på et skab ændrer data :Skor:


Medmindre den har stået oprejst er der jo en god chance for at den er sunket eller modsat.

Jeg fik tørret lidt plutimut ud af ophængene, og nu måler de meget tæt på de 27 Hz. De kom tilbage i kabinetterne og det var en god oplevelse. Rundere, varmere og blødere. Den mest markante forskel er faktisk området op mod mellemtonens arbejdsområde, det har fået volumen og er vel nærmest faldet på plads. Bassen er stadig stram men nu fylder den bedre stuen. Sangerinden Katrine Madsens har et lækkert udtryk i det dybe register, hendes stemme er blevet meget flottere! Saxen på hendes plade Close to you har fået mere kropslig fylde osv.
Billede
Så tak til Lars Highmass for hans erfaringer med acetonekuren.
Boptilyoudrop
 
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 maj 2010
Geografisk sted: Sy'fyn, græs mellem tæer, vand mellem øer og solen foroven
Lokalitet: Faaborg opland

Foregående

Tilbage til Højttalere



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 180 gæster